Jakie wycieraczki kupić

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Jakie wycieraczki do Caro 94 Ja założyłem 20 calowe i chodzą bardzo ociężale Wcześniej miałem 19 cali i było lepiej
A może już silniczek pada?? Jakie powinny być standardowo ?
  
 
Wycieraczki w calach Standardowo sa 510 mm, ja mam lewa 560 a prawa 510 - mieszcza sie na styk
  
 
ja też mam asymetryczne

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Wchodzą dwie 530 mm i zostaje miejsca, jak założysz Bosche to wchodzą 530 mm ale już na styk. Dla ciekawostki podam że Bosch podaje mniejszy rozmiar, ale ja zakadam 530 bo takie miałem fabrycznie.
  
 
a jakie wchodza do pierwszych Caro z metalowym podszybiem ??
czy tam są inne dlugości wycieraczek ??
  
 
Cytat:
2004-09-01 21:10:41, minio77 pisze:
Witam
Jakie wycieraczki do Caro 94 Ja założyłem 20 calowe i chodzą bardzo ociężale Wcześniej miałem 19 cali i było lepiej
A może już silniczek pada?? Jakie powinny być standardowo ?


Ja w caro '94 mam 480 mm, takie chyba były fabrycznie ale na 100% to nie wiem.
  
 
Temat może nie do końca dotyczący tylko i wyłącznie fso ale mam nadzieję, że się nie pogniewacie.

Muszę zmienić sobie wycieraczki, do tej pory kupowałem zawsze jakieś najtańsze w markecie np. 9zł za dwie sztuki 510mm
ale teraz zastanawiam się nad kupnem wycieraczek Bosch ze spoilerem,
mieliście może jakieś doświadczenia z nim, zbierają lepiej dzięki temu spoilerowi? Są ciche, nie skaczą?
Proszę o opinie, no i ewentualnie o rady czy warto czy też sobie odpóścić i kupić inne - jakie?
Pozdrawiam.
  
 
Ale chcesz kupić całe wycieraczki czy tylko gumowe piórka?
Z doświadczenia wiem, że gumki w jednym aucie są bardzo dobre a w drugim pożal się boże sa do d..y. Nie każde są, że tak powiem "kompatybilne z szybami".
Radze najpierw sprawdzić czy ramie nie jest wygięte, kiedyś kumpel miał i myślał że to wina piór. Wymieniał cały czas dopiero po kilku miechach się zorientował że to ramie jest winne.
Ale wracając do tematu Kumpel miał bosch`e w Golfie 3 i był zadowolony, a inny miał w escorcie takie same i miał ich dość po pierwszym deszczu. Nie wiem czy pomogłem ale wyraziłęm swoje zdanie, opinie i doświadczenie, pozdrówka.
  
 
ja mam w moim Polonezie Bosch bez spojlera. Kupowane w hipermarkecie - powiem tak - najpierw kupilem jakies tanie wycieraczki to bardzo szybko zaczely piszczec, wkurzylem sie i kupilem Bosch'a. Drozsze, ale nic nie piszczalo. Po jakims czasie kupilem znowu Bosch i troche piszcza...ale ogolnie wydaje mi sie ze warto...


pozdrawiam
cybertec
  
 
Hipermarket 10 zł to lepszy wybór niż Bosh szkoda kasy, a efekt mizerny
  
 
Ja zawsze kupuję u "Pana Edzia" na winklu przy 11 listopada, funkiel nówki nie śmigane, firmy "Motgum" cena 9zł/sztuka. "Pan Edzio" mówi że były one niegdyś na fabrycznym wyposażeniu Poldków. Są przyzwoite - nic nie piszczą, dobrze zbierają, aczkolwiek hiper-trwałe nie są.
A co do Bosch'ów - słyszałem że akurat wycieraczki tej firmie aż tak świetnie to nie wychodzą... Ale sam nie testowałem, więc nie zabieram w tej kwestii głosu.

Co do wycieraczek z marketu (no-name lub Toya) - OMIJAĆ Z DALEKA - szajs krótko mówiąc
  
 
ja też mam polskie Motgumy także po 9zł za sztukę, niedawno wymieniałem, spisują się całkiem nieźle i są warte swojej ceny .. mi by było szkoda tyle kasy władować w wycieraczki Bosha .. gwarancji, że pochodzą dłużej nie ma a wymienić i tak wymiany się nie ominie ..
  
 
Cytat:
2005-06-03 20:41:59, pablo_fso pisze:
ja też mam polskie Motgumy także po 9zł za sztukę, niedawno wymieniałem, spisują się całkiem nieźle i są warte swojej ceny .. mi by było szkoda tyle kasy władować w wycieraczki Bosha .. gwarancji, że pochodzą dłużej nie ma a wymienić i tak wymiany się nie ominie ..



Dokładnie - nic dodać nic ująć. Poza tym wspieramy w ten sposób polski przemysł gumowy
  
 
Cytat:
2005-06-03 20:46:51, Makaveli pisze:
Dokładnie - nic dodać nic ująć. Poza tym wspieramy w ten sposób polski przemysł gumowy



przemysl gumowy... polecam euroglider, nigdy mnie nie zawiodly. zadnym durexom nie wierze, hehe! raczej nie polskie, ale to strategiczna guma na cale zycie.
  
 
Nie wiem, jakie powinienes kupic, ale stanowczo odradzam te z drozszej polki - do sluzbowki kupowalem Valeo za 60 zl sztuka wycieraczki... czyli kierowca, pasazer i tylna szyba.

Przednie po 2 tygodniach robily smugi, maza i tluszcza... Tylna po 3 dniach zaczela piszczec i piszczy, chyba ze z nieba leci hydrant, ale wtedy czasowka jest za dluga i tak nie nadaza zbierac, wiec czy ja wlacze, czy nie, zadna roznica.

Za to moj brat kupil jakies za 9 zl sztuka do Hondki i te naprawde super zbieraja, nie piszcza - po prostu cool.
  
 
A ja mam może lekko offtopicowe pytanie związane z wycieraczkami. Otóż zakupiłem na złomie ostatnio pióra z nierdzewki (krótkie srebrne), gumy w nich są w stanie opłakanym, więc zakupiłem nowe gumy po 3,50 zł sztuka.
I teraz proszę o instruktaż wymiany gumek, gdyż jak znam siebie, to zaraz zacznę coś psuć, a pewnie jest prosty sposób...
  
 
Ja tam nie wiem jakie są najlepsze ale wiem za to jakie są najgorsze: TOYA z marketu komplet za około 7 zł.
Coś strasznego

-----------------
Poloneza? Owszem ale tylko wypić lub zatańczyć!
  
 
Co ile zmieniacie pióra?? Ja od nowości zminiłem raz w listopadzie ub.roku.
  
 
Kiedyś napaliłem się na BOSCHA ze spojlerkami. Moje spostrzezenia: w polonezie do baniaka, natomiast w służbowej corolli wprost wybornie chodzą. Najlepiej działają mi najtańsze z hipermarketu.
  
 
Cytat:
2005-06-03 23:00:49, jacek_s pisze:
A ja mam może lekko offtopicowe pytanie związane z wycieraczkami. Otóż zakupiłem na złomie ostatnio pióra z nierdzewki (krótkie srebrne), gumy w nich są w stanie opłakanym, więc zakupiłem nowe gumy po 3,50 zł sztuka. I teraz proszę o instruktaż wymiany gumek, gdyż jak znam siebie, to zaraz zacznę coś psuć, a pewnie jest prosty sposób...


Ja sie dolaczam do pytania, bo mam podobne talenty Chromowane to juz mam, ale gumki pasowalo by juz wypieprzyc