Czy blok silnika 1.6 16V z mk6 i z mk7 jest taki sam?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupiłem mk7 z 95 r. z zatartym silnikiem i juz byłem zdecydowany kupić drugi sprawny silnik ale zostałem poinformowany że są dwa rodzaje bloków i nie pasują na kołnierz skrzyni. Ja mam na pokrywie napisane Zetec ale mam metalowy kolektor. Wiem że kołnierze skrzyni się różnią ze względu na umiejscownienie rozrusznika, w starych DOHC jest z przodu silnika a w Zetecu z tyłu. Ostatnio kolega z forum Pat napisał mi że założył nowy silnik do starej skrzyni i odwrotnie więc sam już nie wiem. Powiedzcie mi jak to jest bo pilnie szukam silnika a nie chce się w koszty władować?


[ wiadomość edytowana przez: LUGOL dnia 2008-03-04 22:19:10 ]
  
 
klik
  
 
kolega sie pyta czy mu skrzynia podejdzie ze starego typu z nowym silnikiem ( z tego co ja wiem to nie bo rozrusznik jest z drugiej strony)a nie o różnice w oznaczeniu na pokrywie zaworów....


[ wiadomość edytowana przez: Kamil_K dnia 2008-03-04 14:34:31 ]
  
 
Halo nikt mi nie pomoże Pytanie brzmi czy silnik ten starszy montowny w Escortach mk6 i ten nowszy z mk7 mają takie same bloki czy nie?!
  
 
Jak zmienisz tytuł to prędzej ktoś pomoże, bo że o skrzynię chodzi to nie widać. Za to widać że pytanie jest w stylu "różnica między DOHC a DOHC"

PS. Jak problem ma się ograniczać do rozrusznika to stawiałbym że się to "obejdzie" jakoś.
  
 
Cytat:
PS. Jak problem ma się ograniczać do rozrusznika to stawiałbym że się to "obejdzie" jakoś.



jest to znaczący problem ,krótko i na temat ...nie pasuję
  
 
a jest jakiś znak rozpoznawczy bloków, bo ja chce kupić sam dół ale boje się że kupie nie taki?
  
 
pomocy bo sprawa bardzo pilna !!!!!!