Filtr powietrza (pare pytań)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Dzisiaj postanowiłem założyć zamiast seryjnego filtra STOŻEK i w związku z tym mam pare pytań....
Planowałem wyjąć całą puche z filtrem ale od silnika igdzie wężyk:

Jest on potrzebny czy moge go zaślepić??? Bo do puszki z filtrem chlapie delikatnie olejem przez ten wężyk.....

I jeszcze pytanko....
Co to jest za puszka po prawej stronie od filtra powietrza???

Prosze o jak najszybszą odpowiedź.....

To jest chyba coś od recyrkulacji spalin, można bez tego jeździć.

Ok a co z tym wężykiem??
Bo z tego co widziałem to u Remika to on ma go luzem:
KLIK

Umnie leci delikatnie z tego olej....

[ wiadomość edytowana przez: Rafal__K dnia 2008-03-10 13:14:04 ]

Fryś twierdzi że to odma,a ta puszka to pochłaniacz par paliwa.

Ale można bez tego jeździć??
Czy musi to koniecznie być??
Pytam bo jestem w tej sprawie zielony

mozna jezdzic bez odme nie musisz nigdzie podłanczac tylko pusc pod auto, ewentualnie załóż nato taki malutki filtr stozkowy, ale jak ci leci z niej olej to lepiej załóz na to filtr paliwa z malucha.

OK wielkie dzieki za odpowiedź
A z tym filtrem paliwa od malucha to poważnie mówisz?? hehe...

Możesz takie cudo kupić KLIK

Ja nie wiem bo stożka nie mam, ale jak pisze że do odmy to chyba się nada

Pomyśla nad tym filterkiem
Zaraz ide dalej kombinować....

A przy okazji żeby nie zakładać kolejnego tematu....
Co może być przyczyną że na zimnym silniku auto odpala bez problemów a jak sie rozgrzeje to są problemy z uruchomieniem??
Dopero za 2 lub 3 razem odpala....

to co pokazujesz na zdjęciu to przewód od odmy napewno... jeżeli nie zdejmujesz dolnej części puszki starego filtra to zostaw to tak jak jest, ja tak miałem i jeździłem... a jeżeli demontujesz całą puchę no to tak jak piszą poniżej, albo niech "dymi" gdzieś pod samochód (uwaga na przegląd), albo jak ma ładnie wyglądać kup na allegro filtr na odmę...

"dymi" ????