Zakładał może ktoś głowice w rs2000???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanka
1.Czy przy zakładaniu głowicy w rs2000 konieczne jest zastosowanie nowych śrub głowicy, czy można użyć starych(głowica demontowana pierwszy raz) i jakimi momentami najlepiej przykręcać i czy dociągać po przejechaniu pierwszych 1500 km???
2.Silnik ma około 90 tys., łancuch, ślizgi, koła zębate, ani ramie napinacza są prawie nie zużyte. Czy kupić nowy łańcuch, ślizgi i napinacz hydrauliczny, czy może pokusić sie o użycie tych zdemontowanych elementów???

Jeżeli któś obeznany w temacie to zapraszam do wypowiedzenia sie.
  
 
up
  
 
jak chcesz zrobić tak jak pisze książka i żeby ci się kuku nie zrobiło to wszystko nowe

wersja oszczędna to zostawiasz ślizgi jak dobre ale wymieniasz napinacz (generalnie przy każdym demontażu powinno się do wymienić)

śruby radzę wymienić za każdym razem

dokręcanie:
stopień 1 - 40Nm
stopień 2 - 55Nm
stopień 3 - 90st
stopień 4 - 90st

oczywiście na okrętkę od środka
  
 
Cytat:
jak chcesz zrobić tak jak pisze książka i żeby ci się kuku nie zrobiło to wszystko nowe

wersja oszczędna to zostawiasz ślizgi jak dobre ale wymieniasz napinacz (generalnie przy każdym demontażu powinno się do wymienić)

śruby radzę wymienić za każdym razem

dokręcanie:
stopień 1 - 40Nm
stopień 2 - 55Nm
stopień 3 - 90st
stopień 4 - 90st

oczywiście na okrętkę od środka


Dzięki slawas1. Chyba jednak zmienie śrubu i napinacz. Chce troche zaczerpnąć wiedzy od ludzi co mieli coś więcej doczynienia z tym silnikiem