Praca pompy paliwa Fiat Argenta 2000 wtrysk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie poradźcie. W moim szarym szerszeniu ostatnio pompa paliwa dziwnie się zachowuje.

Jak przełączam kluczyk w pozycję zapłonu (przed pozycją rozrusznika) to pompa się odpala i pracuje cały czas. Do niedawna odpalała się tylko na chwilę się wyłączała.
To się stało mniej w momencie gdy zmieniłem przepływomierz na drugi (ten sam model) i zrobiłem porządek z kablami masowymi, które zlokalizowałem luźno latające przy mechanicznym regulatorze napięcia.

Dodatkowo silnik jak postoi po odpaleniu np. godzinę, dwie, nie sposób go odpalić. A jak już zechce, to pracuje na początku bardzo nierówno.

Przydałaby się jakaś porada
  
 
Pompa siada (?) zaciera się, szczotki.
Jest to zewnętrzna elektryczna ?
Jak masz taką możliwość sprawdź jakie jest ciś.
  
 
Cytat:
2019-05-17 15:59:43, jar128 pisze:
Pompa siada (?) zaciera się, szczotki. Jest to zewnętrzna elektryczna ? Jak masz taką możliwość sprawdź jakie jest ciś.



Pompa jest nowa, solidny pierburg. Sek w tym, ze od zawsze jak odpalałem auto to pompa załaczala sie na chwile, jakby nabijala cisnienie w ukladzie i dopiero zaczynała orace wraz z odpaleniem silnika. Teraz w pozycji kluczyka zaplon pracuje non stop i zastanawiam się czy przypadkiem to nie powoduje zakania silnika i jego trudnego startu.
  
 
Jak masz taką możliwość podłącz wskaźnik ciśnienia paliwa, pompę paliwa na krótko (ale to raczej nic nie da) . Jest w tym układzie regulator ciśnienia paliwa (? może to on przepuszcza)
  
 
To jest tak, że po włączeniu zapłonu pompa pracowała chwile i sie wyłaczała. Zupelnie jak we wspólczesnym samochodzie. Teraz chodzi w pozycji zapłonu nonstop. Regulator cisnienia jest, ale to zwykła mevhaniczna konstrukcja, nijak nie ma nic wspólnego z pompą. Sorawdze jeszcze przewody masowe przy regulatorze napiecia. To ruszałem i chyba od tego czasu jest problem z pompą.