D4D czy 2CT

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich mam carine 2ct i na silnik jak na razie nie narzekam mój tata przymierza się do avensisa z silnikiem d4d tylko teraz pytanie czy warto? przeglądając forum bardzo wiele jest postów o problemach z d4d a o 2ct prawie nic. wynika z tego że może lepiej kupić carinę ze starszym ale mniej zawodnym silnikiem? proszę o opinie co do tych silników który jest według was lepszy, mniej zawodny i tańszy w eksploatacji. dodam że tata nie potrzebuje auta do szybkiej i ostrej jazdy więc moc ma tu drugorzędne znaczenie. pozdrawiam
  
 
Ja bym na pewno nie kupił D4D jak miałbym do wyboru carinę bo silnik 2CT jet mniej awaryjny, tańszy eksploatacji i ..............
  
 
Cytat:
2008-03-26 19:07:11, Egiptos pisze:
Ja bym na pewno nie kupił D4D jak miałbym do wyboru carinę bo silnik 2CT jet mniej awaryjny, tańszy eksploatacji i ..............


D4D czytaj Diesel for D...
  
 
jakbym miał wybierać to wybrałbym 2CT. i tak też radze .pozdrawiam.
  
 
U nas przedstawiciele z nestle uzytkuja D4-D i maja po 200tys i jest git, super zadowoleni zero klopotow, 2C-T to dobre silniki ale nikeiedy "szla" uszczelka pod glowica przed turbinke podobno , sam uzytkuje 2C-E i jestem megazadowolony koszty i elastycznosc ale jest lekko mulasty ale to te same silniki ale roznia sie tylko dodaniem turbinki.
Dobre jeszcze sa 1.9 Peugota to prawie jak 2C bo konstrukcja japonsko francuska nie do zajechania
  
 
Ja mam 2ct jeszcze w Camry. Silniczek jak na te lata bardzo porządny ale 2ct a d4d to przecież epoka. Uszczelkę mi wydmuchało ale dół silnika nigdy nie rozbierany. Autko ma 20 lat i nie chce przestać jeździć.
  
 
Cytat:
2008-03-29 00:39:13, premier123 pisze:
Uszczelkę mi wydmuchało ale dół silnika nigdy nie rozbierany. Autko ma 20 lat i nie chce przestać jeździć.


To prawie tak, jak w mojej - też jej kiedyś uszczelkę wydmuchało i też dół silnika nie był rozbierany.
Camrusia będzie w kwietniu pełnoletnia i "nie chce przestać jeździć".
  
 
No i 2cte jeździ na każdym paliwie.
  
 
Nie wiem, czy na każdym...
Moja dostaje V-powera.
  
 
A czemu Carine z 2CT? W Avensisach tez ten silnik wystepowal
Kwestia tylko taka ze d4d to w wiekszosci przypadkow modele po liftingu Ave (wiec m.in. drozsze) choc koncowka produkcji przed liftingiem tez juz d4d miala.

Co do d4d to typowa przypadlosc to koło pasowe, ale jak to ostatnio przeczytalem w którejś gazecie, który CommonRail tej przypadlosci nie ma...?

Silniki 1.9 Peugeota (a wlasciwie to PSA) wystepowaly chyba w Corollach a nie w Avensis czy Carinie. Ogólnie silniki typu XUD byly dobre - sam mialem puga 205 z dieslem 1.8, natomiast czytalem ze to co montowali do Corolli to juz takie fajne nie bylo... ale to niesprawdzona opinia.
  
 
Pigletto nie koło pasowe tylko zamachowe koło dwumasowe. d4d był w ave przed liftem ale nie w Polsce. A francuskie silniki były tylko w Corollach.