Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bartos79 vectra sulejowek | 2006-06-25 23:37:48 Drodzy klubowicze mam pytanko jak wymienić pompe paliwa w esperaku |
maltoron MOVIE MASTER Lew 407sw Okrąg | 2006-06-25 23:50:29
I nie zapomnij dokręcic śrubek i podpiąć przewodów |
bartos79 vectra sulejowek | 2006-06-26 03:17:06 wielkie dzieki za info bo juz myślałem ze caly zbiornik bedzie do wyjecia |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-06-26 10:58:57
I nie dostań zawału albo nie zabij sprzedawcy jak pompa nie będzie od razu pracować (podawać paliwa) Musisz ją dobrze zalać (nie mylić z "robakiem"! ) ..wysoki stan paliwa w zbiornkiku może wydatnie w tym pomóc ...można próbować też "ustnie" wymusić zalanie pompy ("wyssać" podciśnienie na wężu podającym paliwo na wtryski ? ) Baw się dobrze |
rysiu1 Klubowy Weteran było espero jest voy ... Gorzów Wlkp. | 2006-06-27 23:10:09
niewstety nie - klucz 8 (najlepiej nasadka) |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-06-28 01:36:39
|
netpro Nubira 1,6 SX (sedan) Jelenia Góra | 2006-07-03 22:29:04 co do klucza to 8 na milion %, dzisiaj ja wyjmowalem i wkladalem kilka razy.
a teraz sie podlacze z zapytaniem, bogdan pisales ze nioe zaciagnie od razu paliwa, no i wlasnie, mam pompe uzywana ktora dzialala, zamontowalem ja do siebie i lipa, nie pompuje paliwa, opisz dokladnie jak tym sie zajac, czy chodzi o normalne ciagniecie/wysysanie z przewodu zasilajacego wtryski? Jesli tak to jak tam wsadzic leb |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-07-04 00:11:43 ja dwa razy wymienialem pompe..za kazdym razem po wsadzeniu po prostu przekrecalem kluczyk i odpalalem..mialem szczescie czy wy cos kombinujecie jak konie pod gore? |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-07-04 00:55:18
miałeś szczęście Byłem świadkiem co najmniej 4 razy + 1 raz doświadczyłem tego sam ....pompa nie wystartowała bezpośrednio po montażu ...i tyle netpro....nie wiem dokładnie jak się tym zająć bo sam takiej metody nie praktykowałem....zalałem bak po korek i po iluś tam próbach ruszyła. Myślę że nie trzeba ryja w silnik pakować od razu ...teraz to bym wziął kawałek przewodu paliwowego , ściągnął na chwilę z króca pompy przewód-oryginał co idzie na wtryski , założył tam "zastępczy"....dosyć długi coby się od razu nie nachlać paliwka no i ustnie zassał co nieco z baku Baw sie dobrze i opisz wrażenia |
rysiu1 Klubowy Weteran było espero jest voy ... Gorzów Wlkp. | 2006-07-04 07:19:18
bo orginału nie trzeba przelewać- te są pompami zębatymi podróbkę niestety tak- a te (najczęściej) odśrodkowymi |
donak1 Jaworzno | 2006-07-04 11:28:36 Jak zalać, odśrodkowa czy nie wirnik jest zanurzony w paliwie, potrzebne są dwie opaski ściskające przewody f-13mm i f-25mm.
oryginalne nie da się wykorzystać powtórnie. Montujesz dokładnie jak była zamontowana oryginalnie i odpalasz. Ja kupiłem pompę na allegro za 114,00 zł., co prawda pracuje znacznie głośniej, ta podróba pracuje już drugi rok. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-07-04 23:06:01
Mogę prosić o tłumaczenie ??? |
donak1 Jaworzno | 2006-07-05 13:33:55 Pompa jest zamontowana na specjalnej konstrukcji, która utrzymuje ją w odpowiednim położeniu w zbiorniku paliwa. W celu wymontowania tej konstrukcji trzeba:
- podnieść tylne siedzenie, - wyciągnąć pokrywkę nad bakiem, - odłączyć przewody zasilający pompę, - w celu usunięcia ciśnienia w przewodzie paliwowym, próbować odpalić silnik na benzynie, - odkręcić opaskę zaciskową do końca, - w celu odklejenia częściowo zwulkanizowanego przewodu gumowego do metalowego króćca, podważyć przewód tępym wkrętakiem płaskim, - z całej nadludzkiej siły spróbować ściągnąć przewód – na pewno się nie uda, - odkręcić kluczem nasadowym nr 8 sześć śrub, - odciągnąć konstrukcję maksymalnie od przewodu i próbować ściągnąć przewód, - w razie porażki można naciąć przewód ostrym nożem przewód wzdłuż, nie więcej niż 8mm i ściągnąć przewód, - odciąć rozcięty przewód – tylko dokładnie!, - wyciągnąć konstrukcję, otwór zabezpieczyć szmatą, aby benzyna nie parowała, - odpiąć przewody elektryczne od pompy, - rozpiąć opaskę, - wymienić pompę, - założyć nową opaskę zaciskową f13mm na przewód i założyć przewód na pompę, - odpowiednio ustawić opaskę i zacisnąć, z wyczuciem, - podłączyć przewody elektryczne, pomyłka niemożliwa, - zalać pompę odrobiną benzyny, od strony ssania, - włożyć konstrukcję do zbiornika, - nałożyć nową opaskę zaciskową na zewnętrzny gumowy przewód paliwowy około f23mm, - nasuną przewód na króciec, - przykręcić konstrukcję do zbiornika, - poprawić przewód i zacisnąć opaskę, - podłączyć przewody elektryczne, - przekręcić kluczyk, powinna pompa się odezwać, - odpalić silnik na benzynie. No i po bulu. Powodzenia donak |
maskekk 1,5 wwa | 2006-07-06 22:28:49 Dorbe z ta nadludzka sila, mnie sie udalo. Ja mam pompe magnet minetti i dzlal cichutko ogolnie tro jestem z niej zadowolony. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-07-06 22:57:37
Że jak ?? No ja Ciem proszę !...akurat Ty nie należałeś do grupy Naczelnych Zboków ale widzę że ostro zbierasz punkty |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-09-14 14:16:54
Buehehehehehehehehehehehe |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-09-14 21:19:48
|
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2007-09-14 21:51:48 Co do zdejmowania z "nadludzką siłą" tego gumowego węża z króćca pompy ... to u mnie skończyło się na odkręcaniu zbiornika paliwa...
Zbiornik poszedł do dołu - zrobiło się dojście do takiej g... "3 x skręconej" rurki i mogłem zamontować nowy odcinek przewodu... (całe 10 cm) Teraz z pewnością wystarczy do końca żywota ...samochodu - jeśli wczeńsiej pompa nie walnie. Oczywiście nikomu takiej niepotrzebnej roboty nie życzę... |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-09-15 01:00:59
No ba |