Problem z benzyną

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich forumowiczów.



Mam nastepujacy problem. Walcze z gaziarzami o zdemontowanie instalacji gazowej, bo przez 7 miesiecy od zalozenia nie potrafia wyregulowac jej zeby chodzila, teraz juz wogole przestal jezdzic na gazie tylko jezdze na benzynie i wlasnie z benzyna mam pare pytan.
Rano jak odpalam samochod to obroty sa na poziomie 1500 obr i powoli spadaja wmiare nagrzewania sie silnika, po odpaleniu tak okolo 1 min pozniej jak jade i proboje przyspieszac powoli to straszny mol jest jakby go cos trzymalo ale jak dodam wiecej gazu to jest ok, gdy bardziej sie nagrzeje ale jeszcze jest na ssaniu to zaczynaja falowac obroty od 900 do 1200, i gdy juz calkiem sie nagrzeje wszystko wraca do normy, wszystko jest wporzadku,zmienialem juz silniczek krokowy i przeplywomierz ale to nic nie pomaga, czy reset kompa cos da??


Prosze o pomoc bo nie moge sobie z tym poradzic
  
 

mam wrazenie, ze tak ten model ma

u mnie od 9 lat tak jest i kwestia przyzwyczajenia

a wlasnie moj Essi obchdzi dzisiaj 9 lat...

chyba go zatankuje z tej okazji - niech tez ma cos z tego....
  
 
adam_aaa a jaki silniczek masz pod maska bo 1,4 cvh
  
 
czy ten model silnika tak ma i trzeba sie do tego przyzwyczaic czy cos mozna zrobic
  
 
Cytat:
2008-04-22 08:57:38, wienia pisze:
adam_aaa a jaki silniczek masz pod maska bo 1,4 cvh



MKVII 1,6 16V

a w serwisie wskazali, ze tak ten model ma...
  
 
przed chwilka jeszcze raz ogladalem swoj silnik i znalazlem cos takiego a mianowicie tam gdzie znajduje sie filtr powietrza na spodzie bylo miejsce na podlaczenie jakiejs rurki, oczywiscie nie bylo nic przyczepione a rurka lezala sobie z boku. wlasnie to przyczepilem ale nie wiem do czego ta rurka ma sluzyc bo idze az na druga strone skomory silnika do czegos takiego okrągłego czarnego plastikowego z napisem ford, nie mam pojecia co to moze byc, moze ktos wie i zechce sie z tym ze mna podzielic