[Mk5]Pytanie odnośnie wymiany uszczelki miski olejowej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy przy wymianie uszczelki miski olejowej w silniku 1.4 (Gaźnik) potrzeba odkręcać/odsunąć skrzynie biegów czy wystarczy odkręcić rozrusznik żeby dojść do wszystkich śrub mocujących miskę? i drugie pytanie czy trzeba trochę sylikonu na wysokie temperatury bo jedni mówią że trzeba a drudzy nie... (pełno jest takich tematów w wyszukiwarce ale nie znalazłem nic o silniku 1.4)
  
 
nie trzeba skrzyni ruszac, jedynie rozrusznik, i pozniej podgiac deczko blachje miedzy skrzynia a silnikiem, bo przeszkadza.
  
 
Cytat:
2009-09-19 22:17:03, Magik123 pisze:
nie trzeba skrzyni ruszac, jedynie rozrusznik, i pozniej podgiac deczko blachje miedzy skrzynia a silnikiem, bo przeszkadza.



dzięki za pomoc, a co z tym silikonem potrzebny czy nie??
  
 
przy nowej uszczelce, nie widze sensu.
Jedynie przed momtarzem posmaruj ja leciutko olejem, czytym oczywiscie i tak skrec.
  
 
Jeśli masz porządną uszczelkę, to nie trzeba silikonu.
Jeśli masz jakiś tani zamiennik, to bym się zastanowił nad użyciem silikonu.
  
 
Cytat:
2009-09-20 00:34:57, przemkowal pisze:
Jeśli masz porządną uszczelkę, to nie trzeba silikonu. Jeśli masz jakiś tani zamiennik, to bym się zastanowił nad użyciem silikonu.



słyszałem też że niektórzy mechanicy robią tak że na samą uszczelkę nie dają silikonu tylko aby z zewnątrz na łączeniu ale czy to ma sens?
  
 
nie ma potrzeby używania silikonu problemem wycieków oleju spod miski olejowej jest zdeformowana przylgnia miski olejowej
dzieje się tak wtedy gdy miskę przykręca się na siłę a przecież wystarczy zerknąć do instrukcji obsługi i sprawdzić jakim momentem należy ją przykręcić
oczywiście gdy jest krzywa zacznij od prostowania a nie od stosowania różnego rodzaju silikonów
tak jak napisał kolega Magik123 uszczelkę posmaruj olejem z obu stron i skręć POWODZENIA


POZDRAWIAM