Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
xiadz LOB NET MEMBER tylko 2.0 Zielona Góra | 2007-11-14 18:00:21 Mam dwa autka jedno c20 a drugie c30ne. Jeżdże rozrusznikiem. zastanawiam się nad przełożeniem do 2l fitra z przepływką oraz przepustnicy z c30ne. co wy o tym myślicie? czy seryjne wtryskiwacze wydolą? I jak podłączyć później wszystkie wężyki do nowej przepustnicy? |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2007-11-14 18:25:19 Z tego co się orientuję to obie mają średnicę 60mm, więc chyba zysku z tego nie będzie |
xiadz LOB NET MEMBER tylko 2.0 Zielona Góra | 2007-11-17 09:00:40
przykro mi to stwierdzić ale nie c30ne ma 70mm a fitr pow. i przepływomierz to ten sam co w c30se. |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2007-11-17 14:47:03 Najlepszy Tuning C20NE to zdrowy silnik lub jego kapitalny remont i dbanie o niego oraz brak gazu
Można by się postarać o jeszcze o kolektor ssący, wydechowy, wałek rozrządu i sterownik Irmscher'a lub Lexmaul'a. |
xiadz LOB NET MEMBER tylko 2.0 Zielona Góra | 2007-11-29 17:52:44 wielkie dzięki za podpowiedzi ale pytanie dotyczyło bezpośrednio większego filtra z przepływomierzem oraz większej przepustnicy. jak się to ma do osiągów i czy seryjne wtryskiwacze dadzą radę? |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2007-11-29 19:39:33 Wtryskiwacze na pewno. Zwłaszcza, że nie zmieniasz pojemności skokowej ani wałków, więc ilość powietrza a co za tym idzie paliwa wzrośnie bardzo nieznacznie.
Ponoć wtryskiwacze mają zawsze z 20% zapasu. |
xiadz LOB NET MEMBER tylko 2.0 Zielona Góra | 2007-12-04 14:41:03
przepływ jest zwiększony ok 35%, nie wiem czy to mało |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2007-12-04 15:21:23
Jakim cudem?? Ilość powietrza zależy od tego, ile sobie go silnik zassie, a to z kolei w silniku n/a jest zależne od pojemności skokowej. Czy jak byś złożył przepustnicę 2x większą do tego samego silnika to znaczy, że zaciągnie on 2x więcej powietrza?? Chyba raczej nie |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2007-12-04 15:51:23 No dobra, to są niuansy. Ale po samej zmianie przepustnicy wzrost o 35%?? |
profil-usunięty | 2007-12-04 15:57:38
|
7gsi LOB MEMBER wieś | 2007-12-04 19:48:53
fajny tekst m.in. o tej kwestii na ftp pod artykuły/7gsi... * * wszelkie prawa do ww. tekstu posiada autor/ wydawca/ niepotrzebne skreślić. |
xiadz LOB NET MEMBER tylko 2.0 Zielona Góra | 2007-12-05 14:57:57
samą przepustnicę to nie ale fitr i przepływomierz to powietrza napewno pytanie co z paliwem, w tej chwili jeżdż etylko na większej przepływce z filtrem i auto lepiej chodzi a pytanie moje wynika z faktu takich przeróbek w dojczlandii właśnie dla c20ne |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2007-12-16 18:03:13 Zobacz tą aukcję:
tłoki 20SEH A tu jeszcze wałek rozrządu No to jeszcze wrzucę dane różnych wersji dwulitrówek: 20NE Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 85 / 5200, 85 / 5600 (Ascona C, Kadett E) Drehmoment (Nm bei min-1): 175 / 2600, 175 / 3000 (Ascona C, Kadett E) Verdichtung: 9,2 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic ML 4.1, ab MJ90 Bosch Motronic M 1.5 Oktanzahlbedarf: 98v / 95, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: kein Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Kadett E (F16WR/CR, THM 125), Vectra A (F16WR/CR, F18WR/CR, F18+CR, AF20) 20S Bauform: R4 Steuerung: CIH Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 95,0 Hub (mm): 69,8 Volumen (cmł): 1979 Leistung (kW bei min-1): 74 / 5200, 74 / 5400 (Ascona B, Manta B) Drehmoment (Nm bei min-1): 153 / 3800, 158 / 3400 - 3800 (Rekord D/E) Verdichtung: 9,0 : 1 Motormanagement: Vergaser Zenith 35/40 INAT; Ascona B ab MJ78, Manta B, Rekord E ab MJ78 Vergaser GMF Varajet II Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung Steuerung: Steuerkette Abgasanlage: kein Katalysator; Ascona B, Manta B AGR möglich Besonderheiten: Verwendung: Ascona B (Op4, THM 180), Manta B (Op4, THM 180), Rekord D (Op4, THM 180), Rekord E (Op4, Op4 Overdr., Getrag 240, THM 180) 20SE Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 90 / 5200 (ab MJ91), 90 / 5400 (bis MJ91) Drehmoment (Nm bei min-1): 175 / 2600 Verdichtung: 10,0 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic ML 4.1, ab MJ90 Bosch Motronic M 1.5 Oktanzahlbedarf: 98v / 98 / 95, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, kein Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Omega A (R25, AW 03-71L, AR25) 20SEH Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 95 / 5600 Drehmoment (Nm bei min-1): 180 / 4600 Verdichtung: 10,0 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic ML 4.1, ab MJ90 Bosch Motronic M 1.5 Oktanzahlbedarf: 98v / 95, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: kein Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Ascona C (F16CR), Kadett E (F16CR), Vectra A (F16WR/CR, AF20) 20SER Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 91 / 5600 Drehmoment (Nm bei min-1): 173 / 3000 Verdichtung: 10,0 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic ML 4.1, ab MJ90 Bosch Motronic M 1.5 Oktanzahlbedarf: 98v / 95, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: kein Katalysator Besonderheiten: nur für Vauxhall Verwendung: Kadett E (F16CR) 20XEJ Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 110 / 6000 Drehmoment (Nm bei min-1): 196 / 4800 Verdichtung: 10,5 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic M 2.5 Oktanzahlbedarf: 95 / 98v, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: kein Katalysator Besonderheiten: Na-Auslassventile Verwendung: Kadett E (F20CR), Vectra A (F20CR) C20LET Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 150 / 5600 Drehmoment (Nm bei min-1): 280 / 2400 Verdichtung: 9,0 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic M 2.7 Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: geregelter Katalysator Besonderheiten: Na-Auslassventile, Turbolader KKK K16 Verwendung: Calibra (F2, Vectra A (F2 C20NE Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 85 / 5400, 85 / 5200 (Calibra, Frontera A, Omega A ab MJ91, Vectra A) Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 2600, 170 / 3000 (Ascona C, Kadett E) Verdichtung: 9,2 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic ML 4.1, ab MJ90 Bosch Motronic M 1.5, Astra F Bosch Motronic M 1.5.2 Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: geregelter Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Astra F (F16WR/CR, F18WR/CR, AF20), Calibra (F16CR, F18CR, F18+CR, AF20), Frontera A (MSG 5E-T), Kadett E (F16WR/CR, THM 125), Omega A (R25, AW 03-71L, AR25), Vectra A (F16WR/CR, F18WR/CR, F18+CR, AF20) C20NEF Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 74 / 5200 Drehmoment (Nm bei min-1): 158 / 2600 Verdichtung: 9,2 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic M 1.5 Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: geregelter Katalysator Besonderheiten: für Behörden und Fuhrunternehmer Verwendung: Ascona C (F16WR, THM 125), Omega A (R25, AW 03-71L), Vectra A (F16WR, AF20) C20NEJ Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 73 / 5200 Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 2600 Verdichtung: 9,2 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic M 1.5 Oktanzahlbedarf: 95 / 91, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: geregelter Katalysator Besonderheiten: für Behörden Verwendung: Omega A (R25) C20XE Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 110 / 6000 Drehmoment (Nm bei min-1): 196 / 4800, ab MJ93 196 / 4600 Verdichtung: 10,5 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic M 2.5, ab MJ93 Bosch Motronic M 2.8 Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: geregelter Katalysator Besonderheiten: Na-Auslassventile Verwendung: Astra F (F20CR, F18+CR, AF20), Calibra (F20CR, F18+CR), Kadett E (F20CR), Vectra A (F18+CR, F20CR) X20SE Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 85 / 5200, 85 / 5400 (Omega B) Drehmoment (Nm bei min-1): 172 / 2800, 178 / 2800 (Omega B) Verdichtung: 10 : 1 Motormanagement: Bosch Motronic M 1.5.4 Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Frontera A (MSG 5E-T), Omega B (R25, AR25) X20XER Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 118 / 6500 Drehmoment (Nm bei min-1): 188 / 4300 Verdichtung: 10,8 : 1 Motormanagement: Siemens Simtec 70 Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Astra G (F23SR) X20XEV Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 86,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1998 Leistung (kW bei min-1): 100 / 5600 Drehmoment (Nm bei min-1): 185 / 4000, 188 / 3200 (Astra F, Vectra B bis MJ99), 188 / 3400 (Astra G, Vectra B ab MJ99) Verdichtung: 10,8 : 1 Motormanagement: Simtec 56.1, ab MJ96 Simtec 56.5, Astra G Simtec 70 Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator Besonderheiten: ab Motornummer 14449586 oder 31000001 Ausgleichswellen (MJ9 Verwendung: Astra F (F18WR/CR, AF20), Astra G (F18WR/CR, F23SR, AF20), Calibra (F18CR, F18+CR, AF20), Omega B (R25, AR25), Vectra A (F18WR/CR, F18+CR, AF20), Vectra B (F18WR/CR, F23SR, AF20) [ wiadomość edytowana przez: ilku dnia 2007-12-16 18:52:27 ] |
autoseba Jeep Wrocław | 2008-05-22 14:02:01 C20NE na sterowniku 0 261 200 100 + wydech 2" - środkowy tłumik przelotowy z golfa , końcowy przelotowy WM Sport , wałek z 1,6 SH gaźnikowy i oczywiście moja modyfikacja
|
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2008-05-22 18:44:01 strach się bać co by było na kolektorze wydechowym z XE i zmienionym kolektorze dolotowym... |
autoseba Jeep Wrocław | 2008-05-23 15:03:54 Z tego co zauważyłem duże przyrosty w wolnossących po modyfikacji daje przelotowy układ wydechowy , tylko ciężko tym jeździć , ryczy okrutnie np. BMW E36 2,8 ben. z przelotem
[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2008-05-23 15:11:54 ] |