Co myślicie o tej Carinie GTi?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej

Wiem, że wisi na Otomoto już dawno. Zeszli już nawet trochę z ceny.

Cari GTi

Co o niej myślicie? Czy to naprawde ta mocniejsza wersja 175 KM? A nie przypadkiem 158 KM?



[ wiadomość edytowana przez: Studentzumk dnia 2008-06-11 10:07:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: Studentzumk dnia 2008-06-11 10:08:31 ]
  
 
gosc wymienil rozrzad, olej itop. i wystawil do sprzedazy ???, pachni mi to wałkiem .....
Co to znaczy wzmocniona. ja slyszalem tylko o wersji z tego co pamietam 150KM chyba ze byly takie tez...
  
 
No u przema na stronie jest i taka.
Moze po Vinie sie dojdzie ?
  
 
Nie dojdzie. EPC pokaże silnik 3S-GE, ale już nie napisze w której wersji
Trzeba by znać dobrze niuanse 3S-GE między 156 a 175 KM

Hola, hola... a czy przypadkiem GTi nie miały liczników do 260km/h ? Do 240 to i ja mam Obrotomierz wygląda dobrze, pod 7000.
Coś mi śmierdzi to auto na odległość. Sraty, taty, bezwypadkowe, nie wymaga wkładu, tylko coś jej lekko puka z przodu, ale to drobiazg. Remont zawiesznia w GTi to tak na oko jakieś 1/4 wartości auta
Pozdro.


[ wiadomość edytowana przez: Perzan dnia 2008-06-11 12:33:05 ]
  
 
Cytat:
2008-06-11 12:27:44, Perzan pisze:
Trzeba by znać dobrze niuanse 3S-GE między 156 a 175 KM Hola, hola... a czy przypadkiem GTi nie miały liczników do 260km/h ? Do 240 to i ja mam



http://www.toyotaclub.hg.pl/gti.htm

"GTi w wersji 156KM produkowana była do końca 1993r. a wersja 175KM do końca 1996 r"

"Auto jest bardzo szybkie, a użytkownicy zapewniają, że "zamyka szafę", co oznacza, że licznikowy v-max wynosi 240 km/h."


...a ja mam cari po małym dzwonku i rzeczywiście nie wymagała wkładu.
zdarzają się takie rzeczy


[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2008-06-11 19:53:01 ]
  
 
Cytat:
"GTi w wersji 156KM produkowana była do końca 1993r. a wersja 175KM do końca 1996 r"



Jednak na tej samej stronie jest tabelka, która mówi (piszę z pamięci, nie mam teraz możliwości sprawdzenia), że GTi do 1995 miały 158 KM a od 1995 do 1997 175 KM.

I jak tu nie zgłupieć...

Cytat:
"Auto jest bardzo szybkie, a użytkownicy zapewniają, że "zamyka szafę", co oznacza, że licznikowy v-max wynosi 240 km/h."



Ja widziałem zdjęcie (niedawno bardzo długo go szukałem i nie mogłem znaleźć ) jak zawodnik jechał ok 248 km/h (na oko, w każdym razie bliżej do 250 niż do 240). Na obrotomierzu było wtedy ok 7100
  
 
Z tego co pamietam to niuanse oprocz samego dolotu jakis pierdol to chyba jeszcze mocniejsza wersja ma cos a`la silnik Vtec czyli po osiagnieciu okreslonych obrotow wszystko zaczyna chodzic na innych krzywkach walka rozrzadu cos w tym stylu, ale moge sie mylic.
  
 
Na pewno ta mocniejsza GTi jest na dwóch wałkach. A ta słabsza chyba też, ale głowy nie dam. Tak czy inaczej "Toyotowski V-Tec" może mieć tu miejsce
  
 
Carina ma silnik 156KM.Różnice widać gołym okiem dla kogoś kto widział kiedyś wersje 174KM.Rocznik można łatwo przerobić ale silnika niestety nie.
  
 
No pytalem dzis o ten silnik , w sumie ogolnie chodzi o to ze roznica jest w stopniu sprezania, szybszych wałkach ale nie ma tu czegos takiego jak bylo w VTEC-ach.
  
 
ja bym kupił zwykłą dwu litrówkę sprowadzona z niemiec
z własnego doświadczenia wiem że przynajmniej zawias nie jest tak wywalony jak po naszych drogach
no i soli nie widziała

według mnie to porostu fura jest juz dowalona na naszych drogach
  
 
podstawa dobrze obejrzec maszyne,bo szybko kupic mozna zawsze,gorzej co pozniej z tym fantem zrobic ?
  
 
Cytat:
2008-06-24 12:34:10, Cromm pisze:
No pytalem dzis o ten silnik , w sumie ogolnie chodzi o to ze roznica jest w stopniu sprezania, szybszych wałkach ale nie ma tu czegos takiego jak bylo w VTEC-ach.



Różnice są znacznie inne,głównie zmieniona jest konstrukcja głowicy i wielkość trzonków zaworów.Z zewnątrz widoczna jest zmiana kształtu kolektora ssącego i rozmieszczenie osprzętu.