Oma nie przyspiesza c20ne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dziwne zjawisko ,moja omesia nie chce przyspieszać maks spid 100. Wymieniłem sprzęgło bo już miałem przypalone ,ale w zasadzie nic to nie dało(lekka poprawa) jak wchodzi na wysokie obroty to dochodzą jakieś piski od strony deski rozdzielczej pewnie z pod maski tak na słuch. Co to może być rozrząd ,czy cuś inne ?
  
 
a nie swieci Ci sie kontrolka silnika? Jakies bledy?
  
 
Cytat:
2008-05-24 01:19:10, fatboy82 pisze:
a nie swieci Ci sie kontrolka silnika? Jakies bledy?


Właśnie nic ,żeby się jeszcze coś pojawiło to bym wiedział. Nurtuje mnie te piszczenie przy wyższych obrotach !!!
  
 
Cytat:
2008-05-24 08:20:46, koperrr pisze:
Nurtuje mnie te piszczenie przy wyższych obrotach !!!


mnie też nurtuje.
a pod maskę zajrzałeś?
  
 
Cytat:
2008-05-24 11:26:55, 7gsi pisze:
mnie też nurtuje. a pod maskę zajrzałeś?


Wymieniłem jeszcze świece bo już 20000 minęło, podniosłem maskę przygazowałem i nic nie słychać a w kabinie nadal to samo i przyspieszenie bez zmian.
  
 
Cytat:
2008-05-24 12:42:30, koperrr pisze:
podniosłem maskę przygazowałem i nic nie słychać a w kabinie nadal to samo i przyspieszenie bez zmian.


czyli w kabinie słychać piszczenie na wysokich obr a pod maską cisza? Dziwne, chyba musisz zajrzeć pod maskę trochę bardziej

filtry / paliwo pompa / katy zapchane
tak na początek.
  
 
Cytat:
2008-05-24 13:04:05, 7gsi pisze:
czyli w kabinie słychać piszczenie na wysokich obr a pod maską cisza? Dziwne, chyba musisz zajrzeć pod maskę trochę bardziej filtry / paliwo pompa / katy zapchane tak na początek.


Filtry ok pompa też (ciśnienie paliwa w normie) może katalizator tylko jak to sprawdzić? ( dodam że mam na gaz i objawy na benz i gazie te same)
  
 
A kable od świec sprawdziłeś??
  
 
Wymień wszystko to Ci pomoże.

Masz zapchany wydech tak na 100%

Kat i tłumik dają takie efekty, miałem to samo.

  
 
Zajzyj do układu wydechowego, może się przytkał.Przerabialismy już takie rzeczy.
  
 
pewnie kat do wymiany, miałem podobnie
tylko że 60km/h max i go dusiło.

założyłem tłumik przelotowy i jest ok
  
 
Kolega już wie, teraz pewnie walczy
  
 
Chyba wiem, kopułka i palec do wymiany są wypalone, przez to te piszczenie od strony deski. Jak jeszcze da radę odkręcić tę cholerną kopułkę
  
 
uwielbiam kopulke w 2.0
  
 
Cytat:
2008-05-31 00:53:33, Pabelo pisze:
uwielbiam kopulke w 2.0


No, jest nawet lepsza niż cewka w V6
  
 
Eeeee przesadzacie chłopaki, mała grzechoteczka, jeb trzep i wyjęta
  
 
Problem rozwiązany omesia śmiga jak ta lala. Dla potomności zgrały się dwie usterki piszczenie od strony deski rozdzielczej: wypalona kopułka i palec rozdzielacza, brak przyspieszenia : zapchany katalizator.
  
 
100% zapchany tłumik, pewnie końcowy...włosy od czasu do czasu nie wystają z tłumika...wykręć sondę lambdę, wtedy spaliny będą miały ujście...i jak wtedy będzie ok to wymiana któregoś tłumika, najpewniej końcowego...Miałem to samo, wkręcała się do 4 tysi na maxa i 120 km/h aż zawory grały...ha. Pozdrawiam
  
 
100% zapchany tłumik, pewnie końcowy...włosy od czasu do czasu nie wystają z tłumika...wykręć sondę lambdę, wtedy spaliny będą miały ujście...i jak wtedy będzie ok to wymiana któregoś tłumika, najpewniej końcowego...Miałem to samo, wkręcała się do 4 tysi na maxa i 120 km/h aż zawory grały...ha. Pozdrawiam