Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-07-12 00:33:00 Wyjmowal ktos moze bak z Omesi A?
Trapi mnie jak to jest z odlaczeniem wlewu do baku. W zasadzie, to raz ze wszystko mam tam uwalone w blocie, a jak troche to przeczyscilem, to okazuje sie, ze jest tam kilka przewodow - glowny gruby i 2-3 ciensze, ktore dochodza do jakies skrzyneczki, a z niej do baku juz idzie przewod (tak mi sie przynajmniej wydaje po wstepnych ogledzinach). Pozostaje jednak nadal pytanie jak to cholerstwo odlaczyc? Na pewno polaczenie przewodu z bakiem jest zabezpieczone simmeringiem. Czy jesli opuszcze bak (odkrece dwa pasy trzymajace), to bede mial swobodny dostep do tego simmeringu i nic przy okazji nie urwe? Z gory dzieki za info |
SIEKO Opel Omega B Jastrzębie Zdrój | 2008-07-12 01:56:31 nie wiem jak w omedze A ale w B bak wyciąga sie razem z wlewem ,wlew trzyma tylko gumowa uszczelka ,odkręcasz 2 pasy spuszczasz bak niżej ,odpinasz przewodu paliwowe i gotowe ,przynajmniej ja tak w B miałem ,zrobiłem to sam i dużo czasu to nie zajmuje |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-07-12 11:22:42 no wlasnie tylko nie wiem jak dobrac sie do glownej rury |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-07-12 22:47:46 Przewalone jest z przewodami by je odpiac, w koncu tylko opuscilem bak i go robie. Okazalo sie ze gora jest cala, tylko troche uwalona blotem i lekka rdza, ale zadnych dziur. Za to benzyna walila przez dwa odpowietrzniki, ktore zwyczajnie skorodowaly i sie urwaly. Tak wiec teraz sa dwa, jeden gruby i jeden cienki. Reszte wyczyscilem i zatkalem zywica, mam nadzieje, ze pomoze |