**** Elektryka RS2000 brak już pomysłów no cóż to?! PRZESADA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zmieniłem skrzynkę w RS'ie... Założona identyczna z RQB stan piękny ładny... No ale oczywiście nie rozwiązało to problemu... Tzn na początku wszystko pięknie ładnie auto chodziło jak ta lala. Dolałem benzynki, nakleiłem aparat na kierownicę i w drogę.. (na drugi dzień). Wyjeżdżam, do ulicy, 1ka i rura,, Phhhprrhhorhhhrppprrrr dławi go. Doturlałem się kawałek dalej zjechałem na bok, luz wrzucam - zgasł. Przekręcam kluczyk nie pali... Wsłuchuję się - nie działa pompa... Zrobiło mi się gorąco z nerwów więc chcę otworzyć szybki - o i niespodzianka. Zapłon przekręcony, pompa nie zawyła ale i SZYBKI NIE DZIAŁAJĄ!! No to co, wyłączyłem z kluczyka i otwieram drzwi żeby je otworzyć i proszę... DALEJ NIE DZIAŁAJĄ!!! Otwarte drzwi, przekręcam kluczyk, pompa cicho siedzi ale szybki działają!! Zadzwoniłem po ojca z holem i czekam na niego, zapłon przekręcony. Nagle "brrrrrr" pompa zawyła wtryski nabiło. Patrzę na szbyki - działają!! Przekręcam kluczyk dalej - odpalił "od strzała". No to zapinam 1kę, 2kę i idzie ale jakośtrochę topornie (wszystko mam nagrane na wideo, potem wrzucę w nocy). Jadę pod górkę w kierunku wjazdu do domu redukuję a on proszę zgasł w momencie skręcania we wjazd.. Stoję przed szczytem górki gdzie już 3 wypadki były bo pędzą jak szaleni i jak ktoś wyjeżdża to się czasem nadziewają a ja STOJĘJAK BARAN w poprzek drogi!! Wyskoczyłem wpycham go dalej i słyszę piski... Na szczęście jakaś A3 wyhamowała.. Rozbujałem auto żeby przez jakiś pagórek go wepchnąć do wjazu i padłem ze zmęczenia... LUDZIE CO TO MOŻE BYĆ!!
  
 
Ja stawiam ze autko traci Ci mase! Sprawdz przewód masowy, poczyść go porządnie, wyczysc miejsce mocowania, przesmaruj wszystko i porzadnie dokręć! @ do jednego że to taki powód!
Pozdrowionka!
Ps. Jak nie masz daleko to mozesz wpasc do mnie na garaz i opanujemy! Powodzonka!
  
 
Ale który przewód masowy? Ten przy aku?? Ale wszystko inne działa poza tymi szybami i pompą... Wytłumacz
  
 
Może przekażnik od zaplonu i/lub pompy.
Ewentualnie sprawdz czy dochodzi stały plus do skrzynki(te 3 czerwone grube od spodu)poruszaj nimi i zobacz
  
 
wszystko działało należycie, posprzątałem furkę i stała przez całą noc i dzień na deszczu.. no i bęc.
  
 
Ja bym sprawdzil przewody glowne proadowe - przy rozruszniku i alternatorze.
  
 
no ale działa wszystko poza tą pompą nieszczęsną i szybkami i to w taki dziwny sposób jak pisałem. A gdzie jest jakiś przekaźnik za to odpowiedzialny??
  
 
R9 brazowy -> pompa paliwa
R18 zielony -> szybki

wg. WKŁ

a jak takie dziwne rzeczy sie dzieja to zle wroze... bedzie zabawa z kabelkami
  
 
a stacyjka? bo de facto to ona decyduje o tym wszystkim... Chyba bede musiał jechać do elektryka i znowu się spłukam
  
 
o proszę oto filmik jak wyjechałem
AWARIA

[ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2008-07-24 01:14:15 ]
  
 
No stacyjka teoretycznie tez, ale skoro wszystkominne dziala po przekreciu to odpada! Przewód masowy od pompy!
  
 
Nie działają szybki po przekreceniu stacyjki i przy zamknietych drzwiach...
  
 
Powiem Ci ze jak tak elekktryka wariuje to zazwyzcaj to wina masy! Sprawdzaj wszystkie kable masowe, przy silniku, z tyłu przy lampie... Masa moze naprawde wiele namieszac! Powodzonka