Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-06-28 17:29:30 Generalnie w kierownicach sportowych sa 2 rozstawy srub, ale naby (przynajmniej te z ktorymi ja sie spotkalem) byly uniwersalne (mialy oba rozstawy). Gdzie kupic - albo allegro, albo sklep tuningowy. Nic innego nie przychodzi mi do glowy. Tylko mow, ze chcesz nabe do malucha (jesli oczywiscie masz stary wieloklin), bo do DFa nie wiedza co dac i moga Ci wcisnac do nowego poldka, a wtedy nie bedzie pasowac.
Hehe, bedzie drugi kant z kiera momo |
k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-04-07 23:46:08 ja robiulem nabe, nic prostrzego
musisz miec (rozumiem ze do df'a) najlepiej kiere od malczana, tylko nie od tego najstarszego tylko od eleganta... ja kupilem taka zniszczona na szrocie za 5zl... zdrapujesz to miekkie ze srodka i najlepiej szlifierka katowa wycinasz sam okragly srodek... pamietaj aby uzyc okularow ochronnych i rekawic no i ze ciety metal sie nagrzewa... niby oczywiste ale wiem z wlasnego doswiadczenia ze sie czasem nie mysli a potem tragedia gotowa (mialem opilek wyciagany z oka) potem na tym wycietym srodku gdzie masz wieloklin, rysujesz sobie otwory z kierownicy, pewnie w std standardzie masz 6 otworow, ja mialem 3 i nawiercasz otwory najlepiej w imadle... potwm kupujesz dlugie sruby tak dlugie jak chcesz miec odleglosc kiedy od kolumny kiero sruby polecam z lebkami na imbusy - wtedy wyglada to bardziej profesjonalnie niz na zwykly czy x-owy srubokret kup tez wiecej nakretek i nakrecasz je po przelozeniu sruby przez kiere do rzadanej odleglosci i potem przykrecasz nabe... jesli nie zalezy ci na wygladzie to tak zostaw, ja zrobilem oslone na sroby z ... przepychacza do umywalek kupionego w praktikerze za 2,90... czarna karbowana guma idealnie sie nadawala... no i jezdzic. aha jak chcesz aby ci kierunki odbijaly to jeszcze musisz w nabie dac malutka srubke lub lepiej wkret do metalu na wylot w miejscu otworka kola ktore steruje odbijaniem kierunkow po wyprostowaniu kiery... to chyba tyle. pozdro |
MILES125 Miłośnik FSO Lada 2107 PŁOCK | 2005-04-07 23:55:34
Wnętrze od poldka z 94r, to chyba plus |
k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-04-08 00:09:16 czlowieku w 94 nie bylo jeszcze plusow chyba ze za duzo wypilem
na 100000000000000000000000000000000% zwykle caro wiec podejdzie kiera z df'a malca i borewicza. |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-04-08 00:39:10 się narobiłem tych nab chyba z pięć.
generalnie stosowałem dystanse momo albo raid i do nich dorabiałem piastę do wieloklinu ze starej kierownicy w sposób podany przez cyprysa. mam tak zrobione w ładzie, rajdówce, mark I, mark II (drobny wieloklin) i jeszcze jedną dla znajomego. nie wiem czy nie mam jeszcze jednej piasty, ale nie mam samego dystansu. na allegro były kiedyś po 20 zł. sam kupiłem dwie sztuki. nie polecam robienia dystansu z samych śrub ze względów oczywistych... |
k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-04-08 09:00:47 no ja mialem z samych srob i to tylko 3 i nawet jezdzilo, nie luzowalo sie i jak dobrze skrecisz powinno sie trzymac...
ale wiadomo jednak dystans i 6 srob - bezpieczniej... |
MILES125 Miłośnik FSO Lada 2107 PŁOCK | 2005-04-08 22:54:11
Napisałem na 1000000000000000000000000000000000000000000% "chyba" nie znam się na poldkach człowieku |
MILES125 Miłośnik FSO Lada 2107 PŁOCK | 2005-04-08 22:58:39 Mam nabę, ale jest ona chyba od malucha, albo fiata starego typu, ja mam kierę ręgulowaną od poldka. A konkretnie to chciałbym przerobić tę starą nabę, ale jak? |
enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2005-04-08 23:02:29 Jak wykonana jest ta naba i z jakiego mateiału? A i sprawdz jakie masz zęby na wieloklinie - grube czy drobne. |
MILES125 Miłośnik FSO Lada 2107 PŁOCK | 2005-04-08 23:20:52
a jak poznać te zęby, wykonana jest z aluminium. |
enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2005-04-08 23:32:35 Jak masz kierę od plusa to zdejmij i porównaj z zębami na nabie będziesz widział róznicę. No chyba że Bozia da i będziesz miał jednakowe zęby tu i tu. Może szczęscie dopisze i regulowana kolumna będzie pochodziła ze starszego Poldzia a tam wielokliny są takie same jak w maluchu. |
MILES125 Miłośnik FSO Lada 2107 PŁOCK | 2005-04-08 23:34:41
Oki, jutro sprawdzę i się odezwę. |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-04-10 14:45:05 naba allegro. kupujesz taką nabę, odkręcasz od niej piastę i masz sam dystans.
wycinasz środek z oryginalnej kierownicy o średnicy takiej jak mocowanie do naby, mocujesz czterema śrubami do niej i montujesz plastik z trzpieniem do wyłączania kierunkowskazówi i klaksonu (trochę własnej inwencji) mocujesz do niej kierownicę i masz zestaw gotowy. ja zrobiłem już pięć takich kompletów. |
MILES125 Miłośnik FSO Lada 2107 PŁOCK | 2005-04-10 21:15:30
jak byś mógł, zobacz moją nabę, i co można z nią zrobić, zdjęcie dałem do profilu. |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-04-10 21:24:13 trudno powiedzieć. wygląda na jednoczęściową, więc wiele z nią nie zdziała...
[ wiadomość edytowana przez: Admiral dnia 2005-04-10 21:27:32 ] |
enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2005-04-10 21:31:10 O widzę że Admirał ma podobny sposób jak ja. Miles pierwszy raz widzę taką nabę. Czy ten element z wieloklinem możesz usunąć?Jesli tak to wykorzystaj sposób Admirała i będzie dobrze. |
MILES125 Miłośnik FSO Lada 2107 PŁOCK | 2005-04-10 21:32:37 Jest to naba od łady, jest to całość odlana z alum, no to mam problem. |