Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
syd Tychy | 2012-10-07 21:51:01 opisz auto,czy ma abs,jakie są tylne hamulce ,tarczowe,tarczowo-bębnowe czy bębnowe,ogólnie napisz coś więcej o aucie,możesz nawet podrzucić vin,będziemy myśleć.
podejrzewam że możesz mieć uszkodzony zawór proporcjonalny który umieszczony jest na ścianie grodziowej,ja bym zrobił tak-(teraz wiemy że lewa strona jest mocniejsza) ,bierzesz i przekładasz przewody hamulcowe tylne na tym zaworze proporcjonalnym i jedziesz na rolki,jeśli jest zmiana to znaczy że zawór (lub coś przed,zależy czy jest abs czy nie) a jeśli nie ma zmiany to znaczy że za zaworem,ale zaczął bym od tego. [ wiadomość edytowana przez: syd dnia 2012-10-07 22:11:19 ] |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2012-10-07 22:08:37
Dzieki kolego Toyota Levin BZR 97rok AE111-ACFVF hamulce przednie dwutluczkowe hamulce tylne tarczowe ( zaciski blizniacze z e11) ABS Takze hamulec nozny , ( tyl) L 1.9KN P 1.3KN 33% roznicy Hamulec reczny L 1.4KN P 1.3KN 10% roznicy Hamulce swiezo odpowietrzone przed przegladem , wyszstkie prowadnice byle sprawdzone i chodzily gladko. Prawy tloczek chodzi o wiele lzej niz lewy, brak cisnienia w lini ? |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2012-10-07 22:29:51
Dobra porada , a czy mozna po tym prawym zacisku stwierdzic czy jest uszkodzony ? jak jest dobry to wtedy wiadomo ze ten zawor proporcjonalny. wolalbym taka opcje bo niestety rolki maja tylko w centrum przegladow , w piatek mam ostateczny termin dostarczenia sprawnego auto , jak bedzie zle , to od nowa trzeba sie umawiac i caly przeglad od poczatku, bedzie ciezko zdac bo spalinki teraz tez ledwo przeszly , od tak z ulicy tam nie mozna podjechac. [ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2012-10-07 22:30:50 ] |
syd Tychy | 2012-10-07 23:44:10 no niestety ciężko cokolwiek stwierdzić na oko,trzeba zakasać rękawy i metodą prób i błędów robić.a co do ścieżki diagnostycznej to w większości serwisów powinni je mieć,poszukaj. |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2012-10-08 16:34:13 Chcialbym wymienic ten zawor tak czy siak
Tylko tak wedlug toyodiy numer tego zaworu to 47150‑20250 i jest kompatybilny z paseo, celica, rav4 . Niestety na zlomie nie maja takich aut, jest e10, e11, e12, yaris, starlet, avensis, carina e Wszystkie zawory wygladaja podobnie , czym sie kierowac w wyborze ? rokiem, rodzajem hamulcow ? chce kupic jakis i sprobowac zalozyc Ale moze jutro zanim jakis kupie , zamienimy te przewody na zaworze , i zobaczymy czy ma to wplyw na zmiane pracy tloczkow tylnych zaciskow, gdzie prawy w tej chwili nie ma oporow prawie. |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2012-10-12 20:40:07 Dalej mam problem , ostatni z odczytow wksazywal ze reczny byl slabszy na prawe kolo , wiec mechanik mnie zapewnial ze napewo zacisk do wymiany a nie zawor ( ze gwint czy stozek uszkodzony) , wiec posluchalem i nic to nie dalo ......
tutaj so wyniki od 2006roku i te ostatnie aktualne i dziwnie to wyglada , raz reczny byl dobry raz mial roznice. Tez wydaje mi sie za zawor powoduje to roznice ale ten reczny nie daje mi spac haha 2006rok Tyl L 1.18KN P 1.10KN Roznica 7% Reczny L 1.46KN P 1.09KN Roznica 25% 2008rok Tyl L 1.85KN P 1.42KN Roznica 23% Reczny L 1.24KN P 0.94KN Roznica 24% 2011rok Tyl L 1.57KN P 1.10KN Roznica 30% Reczny L 1.17KN P 1.11KN Roznica 5% 2012rok (1) Tyl L 2.12KN P 1.48KN Roznica 30% Reczny L 1.47KN P 1.32KN Roznica 10% 2012rok (2) po wymianie metalowych przewodow hamulcowych z tylu Tyl L 1.98KN P 1.33KN Roznica 33% Reczny L 1.48KN P 1.05KN Roznica 29% 2012rok (3) nowy zacisk prawy, linka recznego prawa, nowe klocki tyl Tyl L 1.95KN P 1.10KN Roznica 44% Reczny L 1.53KN P 0.46KN Roznica 70% Linka i zacisk kupowane po numerach oryginalu , chociaz ten zacisk wyglada na regenerowany , moze wadliwy .......... nie wiem sam masakra z tym autem , juz przewyzszylem jego wartosc probujac tylko przeglad zrobic i robote stracilem pare dni temu [ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2012-10-12 20:42:33 ] |
syd Tychy | 2012-10-13 17:27:42 Zaproponowałem ci praktycznie bezkosztową próbę naprawienia hamulców-jedynie płyn hamulcowy-teraz to już nie wiadomo nic,ja bym wrócił do starego zacisku,zrobił pomiar,jak wrocą stare wyniki spróbuj przełożyć te tylne przewody na tym zaworze(pamiętaj o odpowietrzeniu układu) i zrób pomiar.A jak cię tem mechanik zapewniał to niech teraz naprawi te hamulce,za coś wziął pieniądze,linka i zacisk też pewnie niemało kosztowały.A co do tego nowego zacisku to jeżeli wygląda na regenerowany to faktycznie może być uszkodzony,jeżeli ktoś go żle poskładał wewnątrz tłoczka to hamulec zasadniczy będzie działał bo go ciśnienie płynu ciśnie a ręczny praktycznie wogóle. |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2012-10-17 20:03:26 Dzieki syd , niestety najpierw naprawy zawieszenia SUPERSTRUT teraz to , nie wytrzymalem tego, auto juz sprzedane , koniec zmartwien.
[ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2012-10-17 20:03:58 ] |