[ASTRA] poci się pod uszczelką od klapy zaworów....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM-mam małą sprawe kupiłem nie tak dawno opla astre i już przy jej zakupie trzeba było wymienić uszczelkę pod zaworami i tak też zrobiłem ,lecz już po paru dniach zaczeło się pod nią pocić jak się okazało popuszczają sruby którymi jest ona przykręcona ,dokręciłem lecz bez skutku -polecili mi posmarować silikonem do wysokich tem.z jedne i drugiej strony powinno się nie pocić -tak też zrobiłem ,ale tylko z jednej strony ,bo uszczelka już przyległa dobrze do pokrywy i niechce jej uszkodzić dałem też podkładki sprężynowe i zwykłe .czy może mi ktoś doradzić co jest grane i czy ma lepszy sposób na to ,jak się już dowiedziałem od znajomego mechanika ople tak mają.prosze o porady z góry DZIĘKUJE!!! undefined

[ wiadomość edytowana przez: CHAOSseba dnia 2008-08-26 16:15:20 ]
[ powód edycji: czytaj FAQ!!!!!!!!!!!!!!!! ]
  
 
Cytat:
jak się już dowiedziałem od znajomego mechanika ople tak mają



nie okłamał Cię. Pewnie znajdzie się ktoś kto napisze, że u niego się tak nie dzieje i uda się to wyjaśnić. Generalnie Ople tak mają. TTTM - Ten Typ Tak Ma.

pzdr
  
 
Czerwony silikon czasem pomaga. Warto też kupować uszczelki uznanych producentów. Kiedyś poradziłem sobie z tym poceniem robiąc uszczelkę samemu.
  
 
OKI POSTARAM się na wszelkie sposoby
  
 
Proponuje zdjąć całkiem pokrywę rozebrać co się da i dokładnie przeczyścić odmę
Pewnie jest przytkana to powoduje wyciek
W jednym z moich Opli pomogło i oczywiście Nowa markowa uszczelka, to podstawa
  
 
do kolegi z opla omega gdzie znajduje się ta odma -rozebrałem całą praktycznie pokrywe zaworów znajduje sie tam tylko takie plastikowe coś do chyba do chlodzenia silnika czy cuś nie znom sie ,ale w tej pokrywie po rozebraniu tego plastikowego coś znajduje się tam tylko metalowa siatka z otworami była cała czarna przemyłem ją benzyną i całą reszte poskładałem.Z obserwowań moich klapy zaworów zaczyna już też cieknąć z pod korka na klapie zaworów i dalej poci się tam gdzie niema silikonu czerwonego POPROSTU IDZIE OGŁUPIEĆ Z TYM .
  
 
Cytat:
2008-08-25 15:16:49, scoodie pisze:
nie okłamał Cię. Pewnie znajdzie się ktoś kto napisze, że u niego się tak nie dzieje i uda się to wyjaśnić. Generalnie Ople tak mają. TTTM - Ten Typ Tak Ma. pzdr



u mnie się tak nie dzieje silikon z obu stron uszczeli korkowej i jak narazie od jakiegoś roku czyściutko

kolego maslo "takie plastikowe coć" to właśnie odma i bardzo dobrze że ją przeczyściłeś
  
 
W Asconie nie miałem tego problemu - pod uszczelką suchuteńko było, zaś w Astrze - 10 tys.km po remoncie silnika - wilgotno. Przed remontem zresztą też. Przeszedłem z tym do porządku dziennego, w końcu ubytki oleju nie są jakieś masakryczne.
  
 
panowie to jest normalna sprawa w oplach
mozna temu zaradzić lekko spiłowując koreczki w uszczelce gdzie bedzie można mocniej dokręcic, ale to nie jest sposób na dłuższa mete.
w sklepie opla mozna kupic specjalny zielony specyfik, taki płyn którym sie uszczelnia połaczenie głowicy z głowiczką, specyfik ten gdy sie go posmaruje pod i nad nowa uszczelka dekla, po kilku dniach zadziała jak klej, mi od 30 tys odkąd tak zrobiłem nawet sie silnik nie zapocił z tej strony. mało tego ostatno odkryłem ze mam luxne srubki w tym miejscu a nie ciekło

płyn zielonkawy jest wielkosci tubki pasty do zebów, starcza na wieki