Wymiana kierownicy, jaki smar na sciezki?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wczoraj przekladalem kierownice. robilem to pierwszy raz i nie wiedzialem ze jest tam jakis smar w miejscu gdzie te dwa bolce od zespolonego szoruja po sciazkach z tylu kierownicy... w tej chwili nie mam tam nic co zmniejsza choc troszke tarcie i strasznie podczas jazdy slychac jak to wszystko trze o siebie.. jaki smar mozna uzyc zeby tak nie szorowalo? czy musi to byc jakis specjalny przewodzacy prad czy moze byc zwykly smar?
  
 
wazeliną techniczną
  
 
Cytat:
2007-07-08 12:56:12, Skolmi pisze:
wazeliną techniczną



Potwierdzam - wazelinka techniczna!
  
 
dzieki za szybka pomoc, jutro jade kupic i smarowac
  
 
a ja polecam smar silikonowy (używany jest w elektronice i nie marznie na kamień)
  
 
Cytat:
2007-07-08 12:24:21, norm pisze:
... smar w miejscu gdzie te dwa bolce od zespolonego szoruja po sciazkach z tylu kierownicy... w tej chwili nie mam tam nic co zmniejsza choc troszke tarcie i strasznie podczas jazdy slychac jak to wszystko trze o siebie.. jaki smar mozna uzyc zeby tak nie szorowalo? czy musi to byc jakis specjalny przewodzacy prad czy moze byc zwykly smar?



Pojawiło mi sie własnie owe "szorowanie" dźwięk jak piach między plastikami, sciagłem plastiki kolumny ale nic tam nie widziałem, trzeba sciągnąc kierownice żeby to przesmarowac? czy może być inny powód tych "chrzęstów"?
  
 
Cytat:
2008-09-25 18:04:22, bep pisze:
Pojawiło mi sie własnie owe "szorowanie" dźwięk jak piach między plastikami, sciagłem plastiki kolumny ale nic tam nie widziałem, trzeba sciągnąc kierownice żeby to przesmarowac? czy może być inny powód tych "chrzęstów"?


lubi trzeć kierownica o te plastiki osłaniające kolumne, czasem ich położenie można skorygowac przestawiająć regulacje wyciągnięcia kierownicy poprostu milimetr wyciągnąć kierownice i unieruchomić ponownie tą dźwigienką,
  
 
nie mam regulacji kierownicy a plastiki były sciagniete i dalej tarło