Uszczelka kolektora

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koledzy mam taki problem autko pali mi na 3 gary, więc zakupiłem dzisiaj nowe świece i przewody wn. czsu mi brakło zeby dzis wymienic (ciemno się zrobiło) ale tak czytam na forum że ktos miał takie objawy pracy na 3 garach i pisał ze ma lewe powietrze na listwie wtryskiwaczy i wymienia uszczelki, ja u siebie też jakieś syczenie słyszałem (tak mi się wydawało) i obawiam się że mam to samo i sama wymiana kabli i swiec mi nie pomoże.
Pytanie brzmi co to za uszczelki , można je normalnie w sklepie dostac, mógł by mi ktoś linka podesłać do nich, i ewentualnie instrukcje wymiany tych uszczelek jeżeli da rade zrobic to samemu.



[ wiadomość edytowana przez: seba2020 dnia 2008-10-03 13:37:28 ]
  
 
Ja bym raczej stawiał na jakieś problemy z elektryką lub cewkami, może ewentualnie przytkany wtryskiwacz.
Gdyby uszczelka puszczała silnik raczej nierówno by pracował.

[ wiadomość edytowana przez: deathrider_85 dnia 2008-10-02 21:51:23 ]
  
 
w ogóle esior mi się sypie najpierw na bp obroty mi się zaczły zawiszać teraz na bp i lpg pali na 3 gary, i jeszcze lusterko mi złamali
  
 
Cytat:
2008-10-02 21:50:57, deathrider_85 pisze:
Ja bym raczej stawiał na jakieś problemy z elektryką lub cewkami, może ewentualnie przytkany wtryskiwacz. Gdyby uszczelka puszczała silnik raczej nierówno by pracował. [ wiadomość edytowana przez: deathrider_85 dnia 2008-10-02 21:51:23 ]


telepie go na wolnych obrotach, a jak przyśpiesza to ledwo ledwo się zbiera i też trzęsie.
  
 
Nie wiem jak z zetecu ale w RS sa oringi dosc duze i idzie podpasowac od inneych sprzetow ,ale np w cvh efi byly male i musialem do serwisu sie udac gdzie wolali chyba z 10zl za szt gdzie normalnie dziebko inny (no wlasnie inny) kosztowal pare groszy.
  
 
ale w serwisie idzie dostac, tak?? rozumiem ze 4 szt są potrzebne?? a jak z wymianą? dużo roboty??
  
 
To mogą być do wymiany te oringi...
lub ciągnie lewe powitrze pod kolektorem
Co do wymiany to wiesz... Ja prawie większość rzeczy potrafię sobie wymienić... więc takie pytanie czy ty dasz rade to raczej ty lub może twoja dziewczyna by ci podpowiedziała
Ogólnie trudna sprawa to nie jest
Zakupisz je w motocarze na małopanewskiej
  
 
dziewczyna leży obrażona więc mi nie powie ale o taką odpowiedz mi chodziło- dzięki kurcze dzisiaj byłem tam po kabelki wn. a jaka cena tych oringów się nie orientujesz?
  
 
Cytat:
2008-10-02 22:12:18, seba2020 pisze:
a jaka cena tych oringów się nie orientujesz?


Ostatnio do Renaulta kupywałem to po ok 20zł /szt
  
 
Cytat:
2008-10-02 22:08:45, djtados pisze:
To mogą być do wymiany te oringi... lub ciągnie lewe powitrze pod kolektorem Co do wymiany to wiesz... Ja prawie większość rzeczy potrafię sobie wymienić... więc takie pytanie czy ty dasz rade to raczej ty lub może twoja dziewczyna by ci podpowiedziała Ogólnie trudna sprawa to nie jest Zakupisz je w motocarze na małopanewskiej


djtados miałeś racje ciągnie powietrze pod kolektorem. Tylko teraz 3 pytania:
1.Czym się różniły kolektory w esach po 01.95r a po 09.96 bo idzie dostać uszczelki (4 )do tych po wrześniu 96r a do tego z 95 jest jedna i kosztuje 100pln i to na indywidualne zamówienie trzeba.
2. i jeszcze jak by ktoś miał schemacik jak jest mocowany ten kolektor (bo znając rozmieszczenie śrub będzie mi łatwiej wymienić)
3. co to są takie 2 linki dochodzące do kolektora z prawej strony patrząc z przodu auta i jak je się demontuje??
Pomocy ;-(