Brak migaczy wycieraczek i cofania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem że szukajka by pomogła ale co kilka chwil zrywa mi sie połączenie i wracam do początku wyszukiwania. Mam problem w postaci nagłego niemania migaczy,wycieraczek i cofania, bezpieczniki są dobre .Pomoże ktoś?MK 5-92 1,3 monowtrysk w wersji dla ubogich
  
 
Być może padł zespolony.
  
 
A może ktoś jeszcze, nie wydaje mi się drogi slawecku że to zespolony,myślę że to bardziej będzie dopływ prądu do bezpieczników (Główne?)
  
 
Stawiał bym raczej na przekaźnik.Chyba że jakaś mysz kabelki pogryzła.
  
 
Brak świateł cofania,wycieraczek, spryskiwaczy i migaczy.
  
 
Mam tylko opis do MkVI. Jak możesz to wklej opis skrzynki bezpiecznikowej z mkV.
Samo sprawdzenie, czy bezpieczniki dobre, nic nie da. Należy sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu jest na nich napięcie. Najlepiej probówką z żaróweczką. Napisz, które to bezpieczniki i jak są ułożone w skrzynce (możliwe, ze padła ścieżka, która akurat dochodzi do tych dwóch bezpieczników). Pozostałe urządzenia po stacyjce (np. nawiew) działają poprawnie?
  
 
wszystko działa poprawnie oprócz tych elementów które napisałem a bezpieczniki o które kolega Blazey pyta to 12 i 13 a nie mam skąd wkleić schematu sam szukam
  
 
Cytat:
2009-02-03 21:30:59, sumet7276 pisze:
A może ktoś jeszcze, nie wydaje mi się drogi slawecku że to zespolony,myślę że to bardziej będzie dopływ prądu do bezpieczników (Główne?)


W sumie brak świateł wstecznego nie jest zależny od zespolonego, ale czasem i dwie rzeczy albo więcej padaają na raz
  
 
a tak dokładnie to padło połączenie bezpieczników z komory silnika,po prostu nie dochodziło napięcie na bezpieczniki w kokpicie,tylko nie wiem który to z nich(są trzy)bogatsze wersje mają więcej ale tu FORD poskąpił nawet na bezpieczniki.Jeśli mógłby ktoś wrzucić czytelny schemacik połączeń to może dużo osób by skorzystało.
  
 
Coś chyba nie tak. Skoro działają inne elementy zasilane po stacyjce, to prąd dochodzi. Zrób tak jak ci napisałem: sprawdź probówką, czy w ogóle na bezpiecznikach z którymi jest problem, pojawia się zasilanie. Według książki "escort, orion 1990 - 1999 skrzynka bezpieczników w kabinie jest zasilana z bezpieczników A,B i C. To też należało by sprawdzić.
Jeśli masz 28 bezpiecznikową skrzynkę z trzema doprowadzeniami głównymi, to opis znajduje się we wspomnianej książce "Ford escort i orion 1990 - 1999". A ona sama jest gdzieś tu do ściągnięcia.
  
 
Panie kulego obejrzałem wszystkie dostępne schematy, i naprawiłem problem ostatni post napisałem dla innych użytkowników,jest to jeden z bezpieczników przy akumulatorze a nadal nie wiem który.
  
 
Czekaj, bo czegoś nie rozumiem. Naprawiłeś ale nie wiesz jak?
  
 
Naprawa polegała na wyjęciu wszystkich bezpieczników z uchwytu przy akumulatorze sprawdzeniu przewodów i pewnie gdzieś nie było styku po wsadzeniu bezpieczników problem sie rozwiązał,może wie ktoś które bezpieczniki w komorze są od zasilania wycieraczek,spryskiwaczy,migaczy dmuchawy i świateł cofania,z tego co wyczytałem główne zabezpieczają poszczególne obwody.
  
 
Bezpieczniki główne w przedziale silnika odpowiadają za: zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników, silnik elek. wentylatora chłodnicy, ogrzewanie szyby przedniej, ew. przekaźnik świec żarowych w dieslu.
  
 
Prosto sprawdzić, który bezpiecznik jest od czego. Załączyć obwód, a następnie wyciągać po kolei bezpieczniki. Metoda niezawodna