[OGÓLNE] Urwana śruba zwrotnicy. Jak to naprawić?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, w sobote chciałem wymienić amortyzatory w MK VII, śruba trzymająca amortyzator przy zwrotnicy urwała się, wykrętaki nie dają rady, gwint pewnie w środku tez juz uszkodzony. Pytanie rozwiercić to i wstawić nowa srubę z nakrętką - jakieś inne pomysły

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-26 08:50:58 ]
[ powód edycji: temat ]
 
 
Cytat:
2009-10-26 07:14:43, Otizon pisze:
Witam w sobote chciałem wymienić amortyzatory w MK VII, śruba trzymająca amortyzator przy zwrotnicy urwała się wykrętaki nie dają rady, gwint pewnie w środku tez juz uszkodzony. Pytanie rozwiercić to i wstawić nowa srubę z nakrętką - jakieś inne pomysły


Miałem podobną sytuacje że urwałem śrubę w zwrotnicy i rozwiązałem ją tak że dospawałem do urwanej śruby migomatem nową i udało sie wykręcić, spróbuj jeszcze takiej metody.
  
 
Rozwierć i daj nakrętkę .Śruba i nakrętka oczywiście 8,8 twardość.
  
 
Cytat:
2009-10-26 15:39:36, kamil76 pisze:
...8,8 twardość.


wytrzymałość
  
 
Cytat:
wytrzymałość



To miałem napisać ,dzięki za poprawienie.
  
 
odświeżę, chciałem dziś wymienić tarcze i klocki w essie, no z klockami to chwila ale zabrałem się za odkręcenie śrub co trzymają zacisk,żeby wyjąć tarcze, góra może by i nawet poszła, ale zakładam grzechotkę na dolną śrubę i lipa kręci się... widocznie poprzedni mechanior co robił mi tarcze obrobił mi śrubę o czym nawet nie wspomniał... teraz czy da się to jakoś w "domowy" sposób pod blokiem zrobić? Czy muszę znów oddawać auto do "magika"?


[ wiadomość edytowana przez: kub3k dnia 2010-06-23 13:33:52 ]
  
 
Pod blokiem ciężka sprawa, mniejsza nasadka lub ewentualnie klucz do rur "żabka" 1/2" albo i 3/8". Jednak największe pole manewru jest z kanału i w warsztacie.