D-4D 2001r. nagły spadek mocy przy 2900obr/min

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Mój problem jak w tytule przy ok 2900-3000obr moc spada tak, że wogóle nie przyspiesza. Poczytałem troszkę na forum , ale tak naprawde nie wiem od czego zaczać szukać.
Widzę, że mogą to być zarówno wtryskiwacze jak i zaworki na pompie. Poradzicie coś wiecej?

PS. Rav4 D-4D 2001r. 120 tys. przebiegu.
  
 
Cos wiecej to tylko szczegolowa diagnostyka moze wykazac.
  
 
No właśnie tak sobie myśle, że sam chyba niewiele zdziałam.
Może ktoś sie orientuje gdzie w Bydgoszczy lub okolicach z takim problemem sie udać? Serwis raczej zostawiam jako ostateczność.
Pozdrawiam
  
 
Jeśli masz zdolności do mechaniki i/lub elektryki to poczytaj dobrze forum , a na pewno znajdziesz wiele podpowiedzi .
  
 
Zdolności to jakieś mam zarówno do do elektroniki ( wykształcenie techniczne ) jak i mechaniki ( studia i praca) tylko, że czasu brak , żeby sie wgryzać w problem ( co nie zmienia faktu, że bardzo lubie sam zajrzeć).
Powiem szczerze, że nawet nie mam przewodu diagnostycznego ani oprogramowania aby podpiać sie kompem. Mam co prawda złacze VAG do silników volkswagen-owskich z oprogramowaniem ( pozostało mi po poprzednim autku ) Nie łudze sie jednak że cos będzie pasować. Dlatego hmm...chyba myśle o tym żeby ktos tam posiadajacy jednak wiedzę zajrzał.
Poza tym ...to mój pierwszy diesel.
Reasumując...polecice kogoś w okolicy Bydgoszczy?
  
 
Cytat:
2009-10-23 22:22:57, joe__ pisze:
Zdolności to jakieś mam zarówno do do elektroniki ( wykształcenie techniczne ) jak i mechaniki ( studia i praca) tylko, że czasu brak , żeby sie wgryzać w problem ( co nie zmienia faktu, że bardzo lubie sam zajrzeć). Powiem szczerze, że nawet nie mam przewodu diagnostycznego ani oprogramowania aby podpiać sie kompem. Mam co prawda złacze VAG do silników volkswagen-owskich z oprogramowaniem ( pozostało mi po poprzednim autku ) Nie łudze sie jednak że cos będzie pasować. Dlatego hmm...chyba myśle o tym żeby ktos tam posiadajacy jednak wiedzę zajrzał. Poza tym ...to mój pierwszy diesel. Reasumując...polecice kogoś w okolicy Bydgoszczy?


Przesledz problem Vento 93,z tym ze podstawa jest kod bledu.
Do Katowic tez masz blisko a warsztatow tzw uniwarsalnych nie polecam,bo zaplacisz a jedyne co moga z tym zrobic to sie pomodlic i rozlozyc rece i nogi


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-10-24 13:16:16 ]
  
 
No właśnie..o to rozłożenie rąk ( i nóg ) to sie boję. A jeździć po warsztatach i liczyć na to że ktoś trafi i przy okazji nic nie zepsuje to naprawde nie mam ochoty. Cóż pewnie podjadę do serwisu przynajmniej na sprawdzenie błedu. Potem ( mam nadzieje ze przy Waszej pomocy ) zadecyduje co dalej.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-10-24 15:31:42, joe__ pisze:
No właśnie..o to rozłożenie rąk ( i nóg ) to sie boję. A jeździć po warsztatach i liczyć na to że ktoś trafi i przy okazji nic nie zepsuje to naprawde nie mam ochoty. Cóż pewnie podjadę do serwisu przynajmniej na sprawdzenie błedu. Potem ( mam nadzieje ze przy Waszej pomocy ) zadecyduje co dalej. Pozdrawiam


Damy rade niech odczytaja kod bledu i sprawdza cisnienia na kazdym zaworku z osobna na tescie aktywnym,tak jak opisalem w watku Vento93
  
 
a filtr paliwa? u mnie to pomogło
  
 
Cytat:
2009-10-29 15:03:33, maciekstaniaszek pisze:
a filtr paliwa? u mnie to pomogło


Od kontroli filtra zaczynam Czasem lapie powietrze czasem zapchany ,ale jakies 10% zaczyna dzialac tylko po wymianie filtra reszta niestety konczy na wymianach-miales szczescie.