Sportowy filtr powietrza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chce zamontowac sportowy filtr powietrza w moim hyundaiu elantrze z 94r. Obawiam sie jednak ze moge miec problemy z przeplywomierzem czy ktos moze mi doradzic powiedziec czy to dobry pomysl? silnik 1.8 z GAZEM!!

[ wiadomość edytowana przez: Kamcio1988 dnia 2008-01-15 21:42:34 ]
  
 
Nie wiem czy Ci się to opłaci.Tym bardziej z gazem,bo za K&M musisz zapłacić ze 150 zeta za wkład a kombinacje jak mi Koledzy odradzili nie wchodzą w rachubę.
Pozdrawiam.
  
 
Raczej K&N.
Pozdro
  
 
Cytat:
2008-01-15 22:18:25, mihu24 pisze:
Nie wiem czy Ci się to opłaci.Tym bardziej z gazem,bo za K&M musisz zapłacić ze 150 zeta za wkład a kombinacje jak mi Koledzy odradzili nie wchodzą w rachubę. Pozdrawiam.



jakie kombinacje z wkladem ? Wklad to seryjny filtr powietrza (ksztalt, wymiary) jedynie czym sie rozni to posiada lepsza przepustowosc powietrza przy jednoczesnie dobrej filtracji.
Gaz nie gaz zawsze warto zalozyc. Wystarczy zamienic filtry...

Chodzilo pewnie o tzw. filtr stozkowy. Ogolnie z gazem nie zaleca sie, ale ludzie kombinuja Jesli chodzi o przeplywomierz a masz taki smieszny co wchodzi w filtr a filtr jest w ksztalcie bebna do pralki to odpada. Jesli jest miedzy filtrem a przepustnica przeplowowy to nie ma problemu. Gorzej wlasnie z instalacja gazu...
  
 
Czyli warto zmienic filtr na lepszy nawet jesli mam gaz?? pozdrawiam i dziekuje
  
 
Czy warto, ja na twoim miejscu to przy zmianie filtra spowodowanej normalnym zużyciem, wymienił go na lepszy i tyle, czy to coś da na pewno. Zmieni się toje samopoczucie
  
 
Zalezy jaki masz ten gaz...
  
 
Dzieki wielkie za pomoc. Juz sobie zamowilem K&N-a wkladke zobacze jak to bedzie jezdzic pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-01-16 00:42:52, lord81 pisze:
Raczej K&N. Pozdro


Oczywiście,że K&N...
  
 
Kamcio1988 bys mogl napisac gdzie dostales ten filtr i za ile? czy jest jakas roznica odczuwalna?
  
 
kupilem go w lublinie w firmie tuningowej
byl bardzo tani okolo 150 zl
  
 
a jest jakas roznica odczuwalna???
  
 
w sumie jest tylko ja sobie jeszcze dolot zrobilem przez zderzak prosto d opuszki z filtrem ciagnie lepiej. tylko na gazie gasnie jak sie na luz wrzuci
  
 
Cytat:
2008-04-30 22:12:21, Kamcio1988 pisze:
w sumie jest tylko ja sobie jeszcze dolot zrobilem przez zderzak prosto d opuszki z filtrem ciagnie lepiej. tylko na gazie gasnie jak sie na luz wrzuci



Bardzo dobre rozwiazanie, tylko sie zastanawiam co ma do tego gaz, szcegolnie na wolnych obrotach gdzie przepustnica jest prawie zamknieta.
  
 
a mozesz pokazac jakies fotki jak to zrobiles?
  
 
nie ma sprawy ale dopiero jutro tylko zdjolem nadkole
  
 
No to super Kamcio, myslimy stary tak samo , ja juz troche jezdze na filtrze K&N i wlasnie tez tak kminilem zeby dolot powietrza wyprowadzic w atrapie halogena w zderzaku tylko nie moge sie zebraca zeby to w koncu zrobic .
  
 
Witajcie, w swojej lantrze 2.0 (z lpg na wielopunkcie) 2 lata temu zlozylem power rure z filtrem K&N stozkowym, i wszystko smigalo fantastycznie (nadal smiga, ale u kolejnego uzytkownika, mimo przebiegu ponad 290k) w nierdzewce byl wyciety otwor, w ktorym siedzial orginalny przeplywomierz z airbox-a. Moge polecic wam takie rozwiazanie... oczywiscie warto rozdzielic filterek od komory silnika... wg mnie przyrost mocy odczuc mozna bylo dopiero przy wiekszej predkosci (wiecej powietrza !), natomiast poprawil sie moment obrotowy i jakosc dziekow wydobywajacych sie z pod maski (to juz nie bylo dyskrete mruczenie !)... Jednak jak kazda moc nie bierze sie tylko z powietrza... zuzycie srednie + 1litr/100km Teraz jestem uzytkownikiem sonaty (taaa trezba profil zaktualizowac) i juz planuje podobna przerobke... polecam Wam obejrzec nowe dziecko K&N Apollo - no gotowy airbox z zamknietym stozkiem i dolotem z pod zderzaka !....

Pozdro Bzyk