Kalendarz FEFK 2014 już raczej 2013 - propozycja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jako, że na tegoroczną edycję jest już zapewne za późno proponuję rozmowę na temat edycji 2014. Można by co miesiąc zrobić temat w którym zbieralibyśmy fotki i na koniec miesiąca głosowanie, które ma być na kalendarzu. W ten sposób skompletujemy solidny materiał na bardzo dobry materiał. Od strony realizacji jestem w stanie się tym zająć, od strony grafiki zapewne pomoże mi JmB.

Zapraszam do dyskusji

[ wiadomość edytowana przez: Karolyna dnia 2012-12-12 15:01:53 ]
  
 
Tylko escorty klubowe? czy mogą być też inne wozy?
  
 
Ja bym proponował by robić "mini sesje' na zlotach Escortą.
A materiał zebrany wykorzystać potem do kalendarza.
  
 
Cytat:
2012-12-02 20:51:24, thomas77 pisze:
Tylko escorty klubowe? czy mogą być też inne wozy?



Na główne zdjęcia raczej tylko esy. Ale myślę, że znajdzie się miejsce na mniejsze zdjęcia dla innych wozów.
  
 
ale czemu za późno na kalendarz na 2013? nie ma materiału tj. zdjęć czy nie zdążymy zrobić, bo nie mamy firmy co zrobi i nie wiem co chcemy? w razie czego to drukarnię mogę w miarę szybko ogarnąć
  
 
Cytat:
2012-12-02 22:04:37, jethro pisze:
ale czemu za późno na kalendarz na 2013? nie ma materiału tj. zdjęć czy nie zdążymy zrobić, bo nie mamy firmy co zrobi i nie wiem co chcemy? w razie czego to drukarnię mogę w miarę szybko ogarnąć



Z przygotowaniem materiałów graficznych i wydrukiem zapewne na szybko byśmy zdążyli. Znając jednak ludzi zabraknie nam czasu na listę chętnych, wpłaty itp. Po prostu moim zdaniem za mało osób się zdecyduje, wydruk przez to będzie droższy itp. Lepiej chyba solidnie przygotować edycję przyszłoroczną.
  
 
Zdjęcia wybierzemy szybciochem, nawet z prezentacji na najładniejsze Escorty będzie tego sporo. Kalendarz nie musi być od 1 stycznia, byle by ludzie wiedzieli, żeby czekać na niego. Jak dla mnie, nie jest to wielki koszt, więc będą bardziej zdecydowani. Zapytajcie się, ile by kosztował wydruk kalendarza dla np. 20 osób. Jak nie macie znajomej drukarni, możliwe, że my taką mamy Do dzieła, a nie zakładać temat na rok do przodu
  
 
a jaki kalendarz chcemy? biurkowy, ścienny 12-planszowy czy jakiś inny? też jestem za tym aby spróbować zrobić na 2013 rok
  
 
Chcemy 13 plansz w formacie A3 lub A4 bo na innym to ile my zdjęć zmieścimy? Przy zakupie 1 szt. cena w znajomej drukarni to odpowiednio: A4 około 30 zł - A3 około 40 zł za sztukę. Nie jest to więc takie bardzo tanie. Przy 20 sztukach można coś negocjować ale nie jest to ilość, która powala drukarnie na kolana.
Można też zamówić z allegro (klik) ale kto będzie ręczył za jakość?
Z tegoroczną edycją widzę problem taki, że jakoś chętnych zbyt wielu w temacie nie widać. Poza tym nie ma żadnych przeciwwskazań.
  
 
W miesiąc to choćby grzmiało i żabami prało ...........nie uda się go stworzyć,dlatego lepiej się zabrać za przyszło roczną edycję
  
 
to może na szybko trzasnąć listę chętnych? dobrze by było gdyby była UP'owana cały czas. myślę że 20 osób by się znalazło. jak na moje gusta to format A4 jest akurat.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Cytat:
2012-12-12 14:47:30, Venom_4x4 pisze:
to może na szybko trzasnąć listę chętnych? dobrze by było gdyby była UP'owana cały czas. myślę że 20 osób by się znalazło. jak na moje gusta to format A4 jest akurat.



Teoretyczna lista chętnych na kalendarz 2013 już jest. Sprawdzałam, czy udźwigniemy ciężar 40 szt, bo tyle potrzeba do rabatowej kwoty 30 zł. Dowiedziałam się - więcej też można, bo właściciel rabat daje "na oko" i dla nas to jest OD 40 szt. Ze względu na to, że "nie chcemy zapeszać" w sprawie niektórych zdjęć, ciekawskich proszę o priva dot. pełnego składu, ale myślę, że z tematu kalendarza łatwo się domyśleć. Jutro przykładowy screen. Lista wpłat będzie na bieżąco aktualizowana ( z resztą jak zawsze......). Anything else ?
  
 
Oto projekt kalendarza 2013. Oczywiście, zostanie on wymuskany przez panów w drukarni, ale macie przynajmniej wgląd. Zostaną jeszcze dodane nicki właścicieli. Przypominam, że lista wpłat już ruszyła (kat. gadżety okolicznościowe)





[ wiadomość edytowana przez: Karolyna dnia 2012-12-13 21:27:06 ]
  
 
rozumiem ze screen przedstawia wersje wstepna i wszystkie widoczne niedociagniecia typu literowki i kiepsko wstawione logo w finalnej (czyt. drukowanej) wersji zostana poprawione

P.S. moim zdaniem pierwsza wersja byla ladniejsza
  
 
to jest tylko podgląd mniej-wiecej
  
 
Cytat:
2012-12-14 13:48:29, srvrserver pisze:
rozumiem ze screen przedstawia wersje wstepna i wszystkie widoczne niedociagniecia typu literowki i kiepsko wstawione logo w finalnej (czyt. drukowanej) wersji zostana poprawione P.S. moim zdaniem pierwsza wersja byla ladniejsza



To nie jest wersja drukarni, tylko nasz projekt dla nich. Kalendarium mają swoje - my pokazujemy co mniej więcej chcemy. Faceci z drukarni tak czy siak nie otwierają projektu i klikają drukuj, tylko przeglądają każdą jedną kartę. Ale i tak podjadę do nich, żeby mieć wgląd na ostateczną wersję. A gdzie byś dał logo ?
  
 
po lewej na górze jeżeli mogę się wtrącić
  
 
a dla mnie właśnie jest idealnie i super !
  
 
Może ja jestem dziwny ale mnie się ten projekt zupełnie nie podoba. Rozumiem, że te kalendaria są funkcjonalne itp. ale stylem graficznym nawiązują do połowy lat 90-tych. Nie wiem na ile to jest realne ze względów technicznych ale wydaje mi się, że lepszą ekspozycję samochodów dałby kalendarz o orientacji poziomej. Żeby nie było, że tylko spamuję to przygotowałem inną wersję. Nie twierdzę, że jest lepsza bo to tylko kwestia gustu.
P.S. Wybaczcie, że z moim samochodem ale nie miałem innego zdjęcia w dobrej rozdzielczości.

  
 
osobiście też preferuję orientację poziomą. jest więcej zdjęcia a mniej numerków


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-12-14 23:07:22 ]