[K]Slizg Małego Łancuszka C30SE - Marzenie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
PILNIE Kupię ślizg małego łancuszka do C30SE. Marzeniem był by nowy jak pozostałe ale.. PILNIE PILNIE PILNIE!!

Kontakt: PRIV, Kom: 693058343, GG: 3722575
  
 
Napinacz raczej ....nie ma i nie będzie o ile sie nic nie zmieniło.
  
 
..Nic sie nie zmieniło Piotr - niestety..

..Paweł wywalczył i coś jest - 300zł - rzekomo nawet nie wyślizgany ..

..Tak czy siak - nadal aktualne..
  
 
Witam. Watek raczej stary ale dopisze ze znalazlem sklep gdzie moge dostac slizg malego lancuszka. jestem w angli i sklep angielski a cena to jakies 70 £ +VAT.
  
 
fajnie ze jest ale cena powala - 70 funtów tak ??
  
 
okolo niestety ;/
  
 
najlepszy silnik opla to i eksploatacja droga jest

w przeciwnym wypadku zostaje tylko awaryjne słabe i w ogóle do dupy V6 które w dodatku nie jeździ i się nie turbi

kwas

sorki za ot
  
 
e tam gorsze w tych waszych fałkach jest wymiana cewek oraz tylnego łącznika płynu chłodzącego

A cena ze to ustrojstwo jest spoko nie narzekać.

Co do fałki Darti rzekłeś jest do dupy ... 370 koni z tego nie zrobiono.
Lotusem nie nazwano... auta na mega sensacji nie zrobiono, zwykłe fał sześć jakich wiele...

kwas!

Cytat:
2009-02-13 12:15:50, dARTi pisze:
najlepszy silnik opla to i eksploatacja droga jest w przeciwnym wypadku zostaje tylko awaryjne słabe i w ogóle do dupy V6 które w dodatku nie jeździ i się nie turbi kwas sorki za ot

  
 
daj znać jak będziesz to zamawiał czy kupował - własnie mam zamiar rozebrac moje SE i powymieniać co trzeba wieć i to sie przyda
jestem chętny
  
 
Cytat:
2009-02-13 17:59:50, PiotrS pisze:
e tam gorsze w tych waszych fałkach jest wymiana cewek oraz tylnego łącznika płynu chłodzącego A cena ze to ustrojstwo jest spoko nie narzekać. Co do fałki Darti rzekłeś jest do dupy ... 370 koni z tego nie zrobiono. Lotusem nie nazwano... auta na mega sensacji nie zrobiono, zwykłe fał sześć jakich wiele... kwas!



co do 370 KM to można Mielcarka zapytać ile bez ślimaków wyciska z X30XE.
No ale on sie nie liczy bo nie nia ma homologacji i zapewne po drogach publicznych nie polata
  
 
Piotr co do wymiany cewki to masz 100% rację jak mi padla to mało cena mnie nie dobiła, a sama wymiana to mało powiedziane trzy godziny leżałem na silniku żeby choć jedną śrubę załapać o wymianie przewodów niewspomnę
Cytat:
e tam gorsze w tych waszych fałkach jest wymiana cewek oraz tylnego łącznika płynu chłodzącego

  
 
Mielcarek heheh z geta Mega robią 600 koni,

a tu jedn z mocniejszych


Silnik v6 nie byłe silnikem do rasowania był poprostu "ksiegowym" silnikiem i tyle.

Zibik3 twoi koledzy męczą sie z tym okrutnie.

  
 
...natomiast C30SE był zaprojektowany pod mody, DTM, turbo itp itd.


jak to jest, że księgowy silinik po 200-300 kkm ma nadal zaplanowane przez producenta parametry i wymaga tylko standardowej obsługi serwisowej, a ten super hiper rodzynek R6 już po 100 kkm nie trzyma serii?
by ją spowrotem odzyskał wymaga rozbiórki na części pierwsze, wymiany części wartych kilka tysięcy, wymiany kompletnego rozrządu, który mimo, że jest na łańcuszku lubi się zerwać w najmniej oczekiwanym momencie, mimo, że przebieg ma nieduży, zmasakrować w najlepszym razie tylko 12 zaworów.
a ta zabawa z pogubionymi koniufami, ....bo zębatki, łańcuszki i napinacze już nie nowe, to jest to

co ile trzeba wymieniać rozrząd, żeby mieć pewność że się łańcuch nie zerwie, osiągi nie pogorszą się, a ślizg nie rozsypie i nie narobi troszkę większego bałaganu?
  
 
Korde z niecierpliwoscia za kazdym razem czekam na kolejne odslony serialu R6vsV6

Ps. nie wiem do czego to zmierza i o co wam kaman .

Ps 2 na te pogadanki jest iny watek bo tu sie zrobil z tego off top

[ wiadomość edytowana przez: SENATOR dnia 2009-02-14 10:12:20 ]
  
 
Cytat:
2009-02-14 06:19:15, zibik3 pisze:
Piotr co do wymiany cewki to masz 100% rację jak mi padla to mało cena mnie nie dobiła, a sama wymiana to mało powiedziane trzy godziny leżałem na silniku żeby choć jedną śrubę załapać o wymianie przewodów niewspomnę



Marudy z was. Cewka zaden problem i tak samo ten lacznik.
Tylko trzeba wiedziec jak. Jak ze wszystkim.
  
 
Z C30SE jest o tyle dobrze, że jak już wywalisz kase i zrobisz porządny remont to zapominasz o zaglądaniu pod maskę
No a z Vki co chwile coś cieknie...
  
 
Heh a moze ktos podpowie gdzie dostane tanio napinacz duzego lancucha do c30se? bo tak szukam i mi tu ceny okolo 700 zl krzycza w sklepach za 2 slizgi.
  
 
.....napinacz duzego lancucha ....

czy

2 slizgi.

????????
  
 
z mojego nic nie cieknie choć nigdy nie ruszłem pokryw

fakt wymieniałem trójnik z tyłu za silnikiem i lekko na niego kląłem... ale spowodowane to było brakiem odpowiednego "ściskacza" do zdejmowoania tych pieprzonych obejm

komplet rozrządu 550 z pompą skf

  
 
a co wy sobie probujecie udowodnic? to wyglada jak klotnia dwoch dzieciakow w piaskownicy kto ma lepszego ojca