Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
AndrzejMT LOB NET MEMBER Omega A Radom | 2008-07-30 20:30:52 PILNIE Kupię ślizg małego łancuszka do C30SE. Marzeniem był by nowy jak pozostałe ale.. PILNIE PILNIE PILNIE!!
Kontakt: PRIV, Kom: 693058343, GG: 3722575 |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2008-07-30 20:57:57 Napinacz raczej ....nie ma i nie będzie o ile sie nic nie zmieniło. |
AndrzejMT LOB NET MEMBER Omega A Radom | 2008-07-30 21:14:43 ..Nic sie nie zmieniło Piotr - niestety..
..Paweł wywalczył i coś jest - 300zł - rzekomo nawet nie wyślizgany .. ..Tak czy siak - nadal aktualne.. |
Soczewa LOB NET MEMBER Senator A/Sintra Poznań | 2009-02-13 02:50:45 fajnie ze jest ale cena powala - 70 funtów tak ?? |
grzes7777 Omega B Hrubieszów | 2009-02-13 03:25:38 okolo niestety ;/ |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2009-02-13 12:15:50 najlepszy silnik opla to i eksploatacja droga jest
w przeciwnym wypadku zostaje tylko awaryjne słabe i w ogóle do dupy V6 które w dodatku nie jeździ i się nie turbi kwas sorki za ot |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2009-02-13 17:59:50 e tam gorsze w tych waszych fałkach jest wymiana cewek oraz tylnego łącznika płynu chłodzącego
A cena ze to ustrojstwo jest spoko nie narzekać. Co do fałki Darti rzekłeś jest do dupy ... 370 koni z tego nie zrobiono. Lotusem nie nazwano... auta na mega sensacji nie zrobiono, zwykłe fał sześć jakich wiele... kwas!
|
Soczewa LOB NET MEMBER Senator A/Sintra Poznań | 2009-02-13 22:22:46 daj znać jak będziesz to zamawiał czy kupował - własnie mam zamiar rozebrac moje SE i powymieniać co trzeba wieć i to sie przyda
jestem chętny |
zibik3 LOB NET MEMBER Opel Omega B/sedan Szczecin | 2009-02-14 06:19:15 Piotr co do wymiany cewki to masz 100% rację jak mi padla to mało cena mnie nie dobiła, a sama wymiana to mało powiedziane trzy godziny leżałem na silniku żeby choć jedną śrubę załapać o wymianie przewodów niewspomnę
|
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2009-02-14 08:52:39 Mielcarek heheh z geta Mega robią 600 koni,
a tu jedn z mocniejszych Silnik v6 nie byłe silnikem do rasowania był poprostu "ksiegowym" silnikiem i tyle. Zibik3 twoi koledzy męczą sie z tym okrutnie. |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2009-02-14 09:59:39 ...natomiast C30SE był zaprojektowany pod mody, DTM, turbo itp itd.
jak to jest, że księgowy silinik po 200-300 kkm ma nadal zaplanowane przez producenta parametry i wymaga tylko standardowej obsługi serwisowej, a ten super hiper rodzynek R6 już po 100 kkm nie trzyma serii? by ją spowrotem odzyskał wymaga rozbiórki na części pierwsze, wymiany części wartych kilka tysięcy, wymiany kompletnego rozrządu, który mimo, że jest na łańcuszku lubi się zerwać w najmniej oczekiwanym momencie, mimo, że przebieg ma nieduży, zmasakrować w najlepszym razie tylko 12 zaworów. a ta zabawa z pogubionymi koniufami, ....bo zębatki, łańcuszki i napinacze już nie nowe, to jest to co ile trzeba wymieniać rozrząd, żeby mieć pewność że się łańcuch nie zerwie, osiągi nie pogorszą się, a ślizg nie rozsypie i nie narobi troszkę większego bałaganu? |
SENATOR LOB MEMBER SENATOR B GDANSK | 2009-02-14 10:11:15 Korde z niecierpliwoscia za kazdym razem czekam na kolejne odslony serialu R6vsV6
Ps. nie wiem do czego to zmierza i o co wam kaman . Ps 2 na te pogadanki jest iny watek bo tu sie zrobil z tego off top [ wiadomość edytowana przez: SENATOR dnia 2009-02-14 10:12:20 ] |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2009-02-14 15:42:15
Marudy z was. Cewka zaden problem i tak samo ten lacznik. Tylko trzeba wiedziec jak. Jak ze wszystkim. |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2009-02-14 16:00:45 Z C30SE jest o tyle dobrze, że jak już wywalisz kase i zrobisz porządny remont to zapominasz o zaglądaniu pod maskę
No a z Vki co chwile coś cieknie... |
grzes7777 Omega B Hrubieszów | 2009-02-15 22:53:59 Heh a moze ktos podpowie gdzie dostane tanio napinacz duzego lancucha do c30se? bo tak szukam i mi tu ceny okolo 700 zl krzycza w sklepach za 2 slizgi.
|
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2009-02-16 07:00:01 .....napinacz duzego lancucha ....
czy 2 slizgi. ???????? |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2009-02-16 10:49:44 z mojego nic nie cieknie choć nigdy nie ruszłem pokryw
fakt wymieniałem trójnik z tyłu za silnikiem i lekko na niego kląłem... ale spowodowane to było brakiem odpowiednego "ściskacza" do zdejmowoania tych pieprzonych obejm komplet rozrządu 550 z pompą skf |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2009-02-16 11:41:57 a co wy sobie probujecie udowodnic? to wyglada jak klotnia dwoch dzieciakow w piaskownicy kto ma lepszego ojca |