Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krzysiek464646 Polonez caro+ Lubenia | 2008-12-30 12:07:47 domowym sposobem ciężko Proponuje się wybrać do tego co Ci ustawiał w ramach reklamacji albo odwiedzić "gaziarza" co się zna na rzeczy |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2008-12-30 22:08:29 wróć najpierw ze śrubkami. Zapłon nie ma aż takiego wpływu na spalanie. tzn. ma, ale nie o 8 litrów! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Mieszko1976 Miłośnik FSO Caro 1.6 GLE/ Skoda ... Bydgoszcz | 2009-03-02 08:16:33 Witam
Podpinam się pod istniejący wątek z następującą sprawą: w moim 1.6GLE przesiadam się na kopułkę kątową z poziomym wyprowadzeniem końcówek i zgłupiałem w kwestii kabli zapłonowych. Czy mogę zastosować kable np. GLi z prostymi fajkami, czy podpiąć kable od gaźnikowca z fajkami pod kątem 90 stopni od starej kopułki, a może do gaźnikowca są też kable z prostymi fajkami???? Po przeglądzie allegro za bardzo mi się w bańce nie rozjaśniło... Kątowa kopułka + kable z fajkami pod kątem 90 stopni to wyglądałoby jak pół d.... z zza krzaka. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-03-02 13:41:58 No ja tak mam popodłączane bo nie mogłem nigdzie dostać kabli z prostymi końcówkami. Kable od GLi to musiały by być od Boscha, bo abimex to ma takie jak mają świece końcówki na cewce. Zresztą kable to akurat to jest mały pikuś. Większym jest układ wyprowadzeń i fakt że ta kopułka ma nieco w innym miejscu styki (przynajmniej moja) i musiałem zapłon przestawiać. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-03-05 18:51:36 |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-03-06 00:07:31 Ja też miałem ten stary filtr, ale był bardzo pordzewiały i auto dostało nowszy. |
roman16 Miłośnik FSO Pozonel Carro + 50% ... Warszawa / Milanówek | 2009-03-08 21:40:20 pytanie za 100pkt.
czy ta mała cewka, z bezstykowego aparatu zapłonowego jest wymienna? Jeśli tak to czy po jej wymianie konieczne jest ustawienie zapłonu na nowo? Pytanie ma swoje źródło w tym, że pomimo wymiany modułu, 2 zielonych kabelków pold ma dziwną przypadłość, a mianowicie podczas jazdy silnik gaśnie na 2-3 sekundy po czym wraca do normy. Obrotek spada do 0 mimo że silnik na biegu i się kręci, reszta kontrolek normalnie, radio gra cały czas i światła są. dzieje się to powiedzmy raz na 50km.... mechanik polecił wymianę tej małej cewki właśnie, jeśli wymiana modułu i kabelka nie pomogła czy to to? [ wiadomość edytowana przez: roman16 dnia 2009-03-08 22:06:50 ] |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-03-08 23:55:49 To jest owszem to co na obrazku, a na moje oko żeby cewkę wymienić to trzeba wyjąć i rozebrać aparat zapłonowy, więc potem bez ustawiania się nie obejdzie. Niemniej do ustawiania można spokojnie sobie kupić lampkę z LED'em na Allegro za 30zł. U mnie się całkiem nieżle sprawdza, musiałem tylko owego LED'a wymienić na takiego o większej jasności. (Zaraz coś może opiszę w wątku o narzędziach). |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-03-12 20:05:40 Jak się ma tę inną kopułkę to można się pokusić o przeniesienie cewki co ostatnio zrobiłem - można to zobaczyć w wątku o moim aucie. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-04-05 22:00:09 A to na pewno jest taka sama cewka? 4226?
Mam dziwną przypadłość w aucie. Otóż zapłon sam z siebie przestawia się na chwilę uniemożliwiając praktycznie silnikowi poprawną pracę. Na wyższych obrotach co i rusz mam strzały w wydech, a na niższych w gaźnik. Który to element może za to odpowiadać?
Mam zdjęcie Poloneza z jakiejś wczesnej serii i tam jest fabrycznie kątowa kopułka tyle, że z wyprowadzeniem do cewki po tej samej stronie co na świece, Wygląda na to, że zamiast produkować dwie różne fabryka ułatwiła sobie sprawę i zaczęła montować fiatowskie w Polonezach. |