Wspomaganie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Przerywa mi wspomaganie. Jak chcę skręcić to czyję w kierze takie zacięcia. Mam pytanie czy może to być powodem uszkodzonej maglownicy czy pompy. Dodam że mam niewielki luz na maglu i niewielki wyciek w górnej części tego ów magla. Za odp z góry dziękuję.
  
 
obstawiam maglownice. Takie gumowe uszczeleczki muszą puszczać płyn. Ale niech sie wypowie ktos mądrzejszy
  
 
Ale opisz, jak niewielki jest ten luz. Jaki ruch na kierownicy jest potrzebny żeby ruszyły koła.
Z uszczelniacza jak się leje, to różnie bywa - czasem pomaga jego wymiana a czasem nie - zależy od stanu ośki.
Jeśli przerywa i cieknie z magla, to bym się rozglądał za jakąś używką, albo do regeneracji.
  
 
Powiem tak: wymieniłem całe zawieszenie i jak złapię za koło w pozycji za 15 min 3 i bedę ruszał gwałtownym ruchem w tą i spowrotem to w maglu słyszę stuk. Luz jst dośc mocno wyczówalny. Kierą przaktycznię nie czuję, żebym miał luzy ale jak jadę np po tzw. kocich łbach to stuki wyraźnie dochodzą z magla. Mam pytanie czy jak kupię zestaw naprawczy na allegro (TRW) to czy w warunkach domowych będę mógł sam dokonać regeneracji i czy to cos da? Te luzy na pewno nie pochodzą z zurzytego łożyska koła, wyrobionego gniazda i łożyska amorka itp na pewno są z magla tylko nie wiem czy te przerywanie wspomagania ma z tym coś wspólnego. Jeżeli chodzi o wyciek to jest u góry i jest niewielki dolewam jakąś 100 na 3 miesiące bym bardziej powiedział ze to pocenie się.
  
 
up!!!!!!!!
  
 
te przyciecia moga byc spowodowane zuzytym krzyzakiem. sprawdzales go??
  
 
kolega R_O_Y kiedyś regenerował maglownice, nawet zrobił fotorelację
tutaj

pozdrawiam

  
 
etam - sprawdz pasek