Mam pytanie dotycz±ce korektora si³y hamowania.

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
Mam pytanie dotycz±ce korektora si³y hamowania.
Wiem ¿e s³u¿y do regulowania si³y hamowania.
Pytanie nam takie w jakiej pozycji dzia³y maksymalnie i czy kto¶ ma zdjêcie jak to jest zamontowane lub schemat tego ustrojstwa.

Oczywi¶cie do kombi mk7
  
 
a dlaczego chcesz go ruszaæ?
  
 
bo co¶ nie tak dzia³a
  
 
Korektor hamowania tylnej osi dzia³a bardzo prosto. Im wiêkszy nacisk na tyln± belkê, tym wiêcej p³ynu puszcza do hamowników.
  
 
A ja tylko dodam, ze ja go nie ma, to zabawnie sie jezdzi samochodem, szczegolnie w zimie.
  
 
Jazda bokami zawsze dostarcza niezapomnianych wra¿eñ
  
 
Cytat:
2007-01-26 22:08:31, WilK pisze:
Jazda bokami zawsze dostarcza niezapomnianych wra¿eñ



Potwierdzam
  
 
Cytat:
2007-01-26 22:10:11, kornat pisze:
Potwierdzam



A komu jak komu, ale Tomkowi mo¿na wierzyæ.
  
 
kolejny kotlet z mojej strony

dzisiaj bylem na stacji diagnostycznej w celu sprawdzenia hamulcow i wszystko bylo w jak najlepszym porzadku ale gdy hamuje na drodze z predkosci ok 60km/h wciskajac pedal w podloge auto staje bokiem :/ jeden z mechanikow powiedzial ze moze to byc wina korektora sily hamowania.. to prawda? dodam ze tarcze, klocki, cylinderki i okladziny sa nowe...
  
 
to nie bêdzie wina korektora poniewaz on reguluje si³e tylnej osi... przy tym twoim zarzucaniu bokiem to wygl±da tak jakby jedna strona mocniej chamowa³a.... bo jesli nawet za mocne sa tylne hamulce to na drodze bitumicznej bez ruszania kier± powinien prosto jechaæ... jak zaciagniesz reczny i nie bedziesz zmienia³ kierunku jazdy to tez pojedziesz prosto o ile jest sprawny na 100%i przy niewielkiej predko¶ci (moze byc te 60km/h)
  
 
Mozesz miec zastaly,uszkodzony cylinderek jednego z kol przednich.
  
 
bede musial sprawdzic cylinderki kol przednich...

ogolnie tyl auta zazwyczaj ucieka w lewa strone..
to sie dzieje gdy abs odlacze i gwaltownie hamuje bo jak abs wlacze i gwaltownie hamuje to tylko trzesie lekko autem ale ogolnie trzyma swoj kierunek jazdy...

a reczny mi nie blokuje kol na jezdni.. a linka jest nowa, samoregulatory sprawne i tak jak mowilem na rolkach dzisiaj gosciu nie mial zadnych ale
  
 
Jak by³e¶ na stacji ostatnio to powiniene¶ wiedzieæ jakie masz si³y hamowania na poszczególnych ko³ach, chyba ¿e nie zwróci³e¶ uwagi (wiedzia³ by¶ gdzie szukaæ usterki). Jak ucieka ty³ w lewo to g³ównie trzeba sprawdziæ przód z prawej, a ¿e na stacji nic nie mówi³ to nie szkodzi bo nawet je¶li by³ "dobry diagnosta" to i tak mo¿esz miesz ró¿nicê si³ hamowania miêdzy lew± i praw± stron± 30%, a przy tej warto¶ci bêdziê ¶ci±gaæ samochód.
  
 
a ja powiem tak wystarczy ze jest ró¿nica w bie¿niku i autko bedzie uciekac jak masz inne opony tyl i przód tez takie objawy sie zdarzaja tymbardziej ze mamy zime i jest slisko
  
 
nie ma roznicy czy zima czy lato... tyl ucieka z tym ze na mokrej nawierzchni bardziej zarzuca bo jest slisko :/