Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Jarcio81 byt | 2009-02-12 09:43:06 a moze widziales mk7 po dzwonie i przod mial od mk5 albo mk6 nigdy nie wiesz,skad takie wynalazki sie biora,na allegro jest ess cabrio ze srodkiem mk5 a przod ma mk7
snipek: nie przypominam sobie aby na forum byla taka osoba w mojej ocenie: gra nie warta swieczki |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-02-12 10:35:00 kokpit od esa można dostać za grosze (ja od mk5 dostałem dwa w gratisie, ale często wyrzucają na śmietnik)...można popróbować...i wtedy dokupić resztę... |
snipek Sympatyk FEFK lybra Jelcz - Laskowice | 2009-02-12 12:42:40 Za 100 zł dostałem cały przedni kokpit z zegarami, przełącznikami i tunelem środkowym od mk7.
Po pierwszych oględzinach doszedłem do wniosku że to może podejść. Jest tylko problem z deską rozdzielczą ( w desce mk7 są dwie listwy sygnałowe a w mk5 tylko 1), chyba trzeba będzie próbować wpasować tam stare zegary. Ewentualnie kupić dwie wtyczki, rozcapierzyć oryginalną i kombinować. W kokpicie mk7 jest zegarek wskazówkowy i wchodzi zam wtyczka z kilkoma pinami, ma ktoś opis wyprowadzeń tego czasomierza? |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-02-12 12:50:22
a licznik mk7 masz na linkę jak w mk5, czy same kable? |
snipek Sympatyk FEFK lybra Jelcz - Laskowice | 2009-02-12 14:14:34 licznik w mk7 jest na linkę i bez wyświetlacza
[ wiadomość edytowana przez: snipek dnia 2009-02-12 14:57:31 ] |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-02-12 14:29:20
ten z wyświetlaczem też? |
snipek Sympatyk FEFK lybra Jelcz - Laskowice | 2009-03-13 15:55:06 Udało się !!!
Kokpit z mk7 pasuje do mk5. Jest tylko kilka problemów które można bardzo prosto rozwiązać: 1 - tunel środkowy nie podejdzie. - Zostawiamy stary. 2 - Stara deska ( z mk5) rozdzielcza wchodzi na "siłę". ( Chyba że komuś chce się przelutowywać wtyczki na takie aby pasowały do deski z mk7). 3 - wtyczka do zegarka jest identyczna ale... wtyczki do przełączników przeciwmgielnych i podgrzewania szyby trzeba wyciąć z jakiegoś szrota mk7 i przelutować. Nie pasują. 4 - Regulatory nawiewów Zostawiamy stare, zmieniamy tylko środkowy przełącznik od prędkości nawiewu na ten z modelu mk7, gdyż gałka nie pasuje do starego. Przy dobrym zaplanowaniu i przygotowaniu odpowiednich narzędzi - 2 godziny roboty. Aha jeszcze jedno będzie potrzebny kompan do pomocy, który przyda się w 3 momentach: 1 - przy wyciąganiu starego kokpitu 2 - zakładaniu nowego 3 - browar lepiej sączyć we dwóch |
Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-03-13 15:57:13 No no gratki Poczestuj nas jeszcze jakimis fotami |
snipek Sympatyk FEFK lybra Jelcz - Laskowice | 2009-03-13 16:07:26 Jak założe nowe radio. To porobie parę.
Niestety podczas montażu nie miałem aparatu i fotorelacji nie będzie. |