Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Konrad Miłośnik FSO MB 190 Warszawa | 2002-10-07 18:45:57 cześć.
Ile kosztuje bak paliwa do Caro, razem z pasami ? Najlepiej na giełdzie bo pewnie najtaniej. Dzisiaj odkręciłem wziernik pod kołem zapasowym i wszystko jest tak zgniłe, że ledwo się trzyma. Dotknąłem kabelka od wskaźnika paliwa i się upieprzył. Pozdrawiam, Konrad [ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2008-04-16 15:16:51 ] [ powód edycji: Zmieniałem tytuł ] |
SXC Polonez 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2002-10-07 20:37:06 Pasy wymienialem w zeszlym roku kosztuja cos kolo 5-7 zl za sztuke. Bialy sie chwalil ze bak kupil chyba za 18 zl |
Dzierzan Polonez Caro 1,6 GLE ... Warszawa | 2002-10-08 09:07:17 Ostatnio kupowałem bo poprzedni mi przeciekał na spawie ale nie pamiętam ile za niego dałem.Kupowałem w sklepie i chyba kosztował mnie więcej niż 40zł. |
telker Polonez 1.5 GLE Warszawa | 2002-10-08 09:10:45 Witam.
Jakis rok temu jechałem i nagle odpieła mi sie / przez rdze /szelka od mocowania zbiornika , no i oczywiscie pod szelka jedna wielka rdza .Dotknałem palcem i zaczeło paliwo cieknac.Pojechałem po zbiornik , rzemieslniczy około 50 zł i dwie szelki po jakis 7- 8 zl.Troszeczke nie pasował ale szelkami udało sie go naciagnąc , no i dziury musiałem od mocowania szelek troche rozwiercac - te co sie zapina - nie myl z tymi co sie nakretki nakreca.Czas wymiany na kanale około godziny czasu.Przygotuj sobie paski gumowe miedzy szelki a zbiornik ,nowe węzyki doprowadzajace paliwo , oraz bitex lub cos podobnego by go od razu zabezpieczyc.Farba oryginalnie malowana na zbiorniku w mgnieniu oka zpadnie .Do dzis jezdze no i jest super. Caro 1.5 GLE 93 Pozdrawiam i zycze miłej wymiany. |
keen Miłośnik FSO Passat 94'; Komar 81 ... Ostrowiec Świętorzyski | 2002-10-08 11:59:44 Ostatnio w sklepie - pozostałości po POLMOZBYCIE widziałem zbiornik z pasami za 65 z. komplet.
W komisie są po około 25-44 zależy od stanu. |
dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2002-10-08 23:21:46 Z tego co widzę troche przepłaciłem (co prawda nie mam Poloneza tylko Fiacika), koszt bak + pasy wyniósł 77 zł. No i cały dzień pod samochodem w garażu na działce bez kanału przy temp. +4 st. C. Ale bak jest piękny, szczelny i nowy. Niestety pasy nie chciały za nic zejść z wieszaków, w robocie był diax i w efekcie zamiast wieszaków są śruby. Niby banalna rzecz ale na razie mam dość zabaw w mechanika (robiłem to dzisiaj). |
Rally Polonez 1.4Gti16v Warszawa | 2003-06-17 23:17:13 Mam pytanie-mianowicie chodzi o zbiornik paliwa do 1.4 rover,czy zbiornik ten jest identyczny jak do pozostałych wtryskowych?
Słyszałem że ze względu na wielkość otworu na pompę paliwa nie ma możliwości założenia z GLI/GSI ponieważ pompa rovera jest większa.Proszę o weryfikacje mojej wiedzy w tym zakresie.. |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2003-06-17 23:19:26 Nie wiem jak jest z wielkością zbiornika, ale pompa paliwa napewno jest inna, co wyklucza jednak zakładanie zamiennika |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-06-17 23:39:25 TO ja się wypowiem jako że przerabiałem kiedyś ten problem. Wtryskowce zasadniczo mają dwarodzaje otworów na pompki: mały i duży. Jaki jest jaki tego nie wiem. Z pewnością do rovera podejdzie każdy zbiornik o tym samym rozmiarze otworu na pompkę. Ja mam usiebie obecnie bodajże od GLi. Jest tylko jedno ale. Zbiornik nie miał wyprowadzonej oddzielnej rurki na powrót paliwa. Poradziłem sobie wylutowując rzeczoną rurkę ze starego zbiornika. Aby nie dziurawić now(sz)ego zbiornika wywierciłem otwór we wsporniku pompki i w nim umieściłem tą rurkę od powrotu. Trochę było zabawy z lutowaniem ale jakoś sie udało. Tak BTW Fosol świetnie nadaje się do lutowania stali (to tak na wypadek braku jakiegoś innego silnego kwasu). Jak to wygląda widać gdzieś na fotkach w temacie o pompie paliwa w 1,4. Rurka od powrotu jest przedłużona w zbiorniku kawałkiem anteny teleskopowej z radia ale to długa historia.
Jeśli chodzi o pompki paliwa to jest ona identyczna jak w GSi. Byajmniej u mnie siedzi takowa (w dodatku po regeneracji ). Wynika to z dużego ciśnienia wytwarzanego przez pompkę przy wielopunktowym wtrysku. Dla rovera jest to 3atm. |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2003-06-17 23:43:46 |
Nabauab Miłośnik FSO Polonez, Tico i Room ... Stargard | 2003-08-19 12:35:49 Ja za nowy bak do 125p płaciłem ponad 4 lata temu coś ponad 70zł. |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2003-08-19 12:42:54 Do Poldka benzyny zbiornik widziałem za 75zl.
|
cebka Miłośnik FSO Było Wąskie Caro 1.9 ... Lublin | 2003-08-19 12:59:34 W zasadzie to do diesla mozna zalozyc zbiornik od benzyny.Roznica miedzy nimi jest tylko taka ze w benzynowym rurka powrotna jest wspawana bezposrednio w zbiornik,a w dieslu obie rurki sa w smoku.Takze jak smoka przelozysz do nowego zbiornika to rurke powrotna mozesz spokojnie zaslepic. |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-08-19 13:48:33 W Łodzi w Servisie kosztuje (UWAGA prosze usiąść) 430 zł |
NoBo SC Sporting 1.1 SEICENTOMANIA! | 2003-09-04 11:46:43 Wczoraj chciałem wymienić listwy podtrzymujące bak,ale nie bardzo wiem jak odczepić starą listwę .Chodzi mi dokładnie o miejsce od strony mostu.
jeśli ktoś z was ma jakieś doświadczenia to proszę o wskazówki.Będę Bardzo Wdzięczny. |
Ronaldo Miłośnik FSO Polonez Atu+ 1.4GTI ... Poznań | 2003-09-04 12:14:01 Ja za bak do starego poldzia, od zemieslnika dalem 40.
Polecam, od razu wymienic plywak. Co prawda koszt tez 40 zeta. Bo starego nie ma co chyba montowac. Dobrze jest tez, zabezpieczyc sruby mocujace pasy, zeby nie bylo na przyszlosc klopotow, ja mialem zabezpieczone po pierwszej wymianie baku i nie mialem problemow z odkrecaniem. A co do wezykow, to chyba najwazniejsze jest to kolanko co przechodzi przez blotnik i ta guma wokol niego, w blotniku. Pozdrawiam,. |