Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Luniz Sympatyk FEFK Orion CLX Łowicz | 2009-04-02 21:11:57 Panowie już nie mogę z moim autkiem.
Wciskam gaz samochód zachowuje sie tak jakby tracił moc po czym po chwili przyspiesza dzieje się tak głównie na 2k-2,5k obrotów. Na zimnym silniku jeszcze w miarę jedzie, ale jak się rozgrzeje to już jest porażka. Dzieje się tak na wszystkich biegach. Jest taka zamułka a po chwili dostaje jakby kopa. Wydaje mi się, że jak ma mało paliwa to jeździ trochę lepiej, ale to może tylko moje odczucie. Nie wiem już co mam robić wymieniłem map sensor, ale nadal nic. Przy dodawaniu gazu słychać jeszcze jakiś taki "rezonans blachy" ale to może nie mieć nic wspólnego z tym. Im samochód bardziej obciążony (3-4 osoby na pokładzie) tym gorzej jedzie. Zaczęło się to od tego jak miałem wybuch na gazie i zerwało mi linkę od gazu. Nie wiem już co mam robić. Nie wiem może jezzcze jakieś kabelki posprawdzać czy coś ? juz sprawdzałem zresztą no, ale może macie jakies pomysły co wymienić, sprawdzić i.t.d ? acha i pytanko: co to jest ??? ps: jak ma cięzko na pokładzie i się tak bardzo zamuli to potrafi stzrelic na benzynie. tylko nie wiem z czego 1. To jest po stronie pasażera w tle mapsensor 2. To są kabelki zaraz pod gumą co idzie do filtra powietrza, to niebieskie to jest drugi koniec kabli od świec. Szkoda mi go oddawać na złom jak nie będzie jeździł Zdjęcie z dzisiaj [ wiadomość edytowana przez: Luniz dnia 2009-04-02 21:28:00 ] [ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2009-04-02 21:40:26 ] [ powód edycji: Niezgodność tematu z regulaminem ] [ wiadomość edytowana przez: Luniz dnia 2009-04-02 21:53:28 ] |
Irekcity Sympatyk FEFK BYŁ MK4 RS2000 :(( Kraków | 2009-04-02 21:16:00 Proponuje zmienic tytuł wątku |
Piter20 (M) Sympatyk FEFK A3 WRC | 2009-04-02 21:18:59 Kolego, zmień temat bo wątek wyleci. |
Luniz Sympatyk FEFK Orion CLX Łowicz | 2009-04-02 21:20:08 Spoko zmieniony, a nie zauważyliście, ze go jeszcze edytowałem cały czas
Bosaczek to na bank nie jest katalizator bo miałem dokładnie to co Ty i katalizator został wycięty. To takie buczenie jest w silniku i nie musi to być blacha, może to być cokolwiek nie potrafię tego zlokalizować [ wiadomość edytowana przez: Luniz dnia 2009-04-02 21:22:23 ] |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-04-02 21:56:34 te uciete i chyba złaczone kable jak i ten czujnik to jest od wentylatora chłodnicy. |
Luniz Sympatyk FEFK Orion CLX Łowicz | 2009-04-02 22:00:39 Według tego obrazka i tabelki ten czujnik wygląda tak. A tam sa dwa kabelki. I z czujnika wychodza dwa bolce pionowe |
Ruski MK V Lublin | 2009-04-03 07:43:52 Nie bierze Ci oleju? Dużo przy tym pali benzyny? Podobna sytuacjia była i u mnie, przedmuchy na cylindrach miałem - silnik wymieniłem i jeździ |
Luniz Sympatyk FEFK Orion CLX Łowicz | 2009-04-03 10:39:52 1.Cewka+wtyczka+gniazda (sprawdze)
2.Lambda+wtyczka (sprawdze i prawdopodobnie wymienie) 3.Filtry (paliwa i powietrza) (wymienie) 4.Świeczki+kable (wymienione) 5.Reset kompa (nie wiem czy magicy w moim rejonie umieją to zrobić) 6.Kody błędów-sprawdzenie (sprawdzałem i niby nic nie pokazało, ale magik robił takie rzeczy, że to bardziej pic na wode niż sprawdzanie) Ruski: Olej bierze i zawsze brał i całkiem sporo pali. Zastanawiałem się nad wymianą silnika, ale koleś mi powiedział że cena wymiany będzie około 5.000 wiec sobie dałem spokój). Jak sprawdze to wszystko i nadal bedzie dupa to już nie wiem kurka co robić :/ Może mi ktoś powiedziec co to jest za puszka ta na środku ta z pierwszej foty? Silnik 1.6 benzyna 91.r [ wiadomość edytowana przez: Luniz dnia 2009-04-03 10:48:39 ] |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-04-03 10:42:52 wpisz w wyszukiwarkę na forum: reset. |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2009-04-03 10:44:44 :O 5000 za wymiane silnika??!! chyba na taki od RS z jego remontem od podstaw na oryginalnych częściach |
Luniz Sympatyk FEFK Orion CLX Łowicz | 2009-04-03 10:50:10 Yeeeap chciałem silnik od RS-a bo z reguły jeżdżę w większą ilość osób i jeszcze na alusach i troche ciężko ma się to rozpędzić.
Co do restartu komputera to z tego co wyczytałem na forum wystarczy odłączyć aku. Odłączałem go już parę razy bo magicy którzy zakładali mi gaz porąbali coś w ustawieniach i komp od gazu wogole się nie wyłączał i rozładowywał mi akumulator. Ale spoko odłącze go jeszcze raz na parę godzin i zobaczę co będzie [ wiadomość edytowana przez: Luniz dnia 2009-04-03 11:02:27 ] |
Luniz Sympatyk FEFK Orion CLX Łowicz | 2009-04-03 20:58:23 Wymieniłem map sensor zaczęły mi świrować trochę obroty. Wymieniłem sonde lambda i jest na 99% poprawa. Jutro bujne się z większym obciążeniem i zobaczę czy nadal mi tak muli i ma takie zachłystki. Dzisiaj z wieczornych jazd testowych było wszystko OK i płynna jazda, więc lambda byłą walnięta |
Luniz Sympatyk FEFK Orion CLX Łowicz | 2009-04-04 10:22:17
Miałeś racje to czujnik i kable od wentylatora chłodnicy Macie jakiś pomysł żeby wentylator po zagrzaniu samochodu chodził mi bez włączonej stacyjki ? Tylko uruchamiał się kiedy mu się podoba jak będzie za duża temperatura. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-04-04 14:37:47 A niby po co Ci to, skoro na zgaszonym silniku nie ma obiegu, wiec żadnego tu sensu nie ma, bop i tak on nic nie schłodzi, bo płyn satoi w miejscu. |
Luniz Sympatyk FEFK Orion CLX Łowicz | 2009-04-04 21:07:51 No spoko, ale jak wrócę w nocy z jakiejś imprezy czy coś to musze kitrać w garażu aż mi się samochód ochłodzi zdeczka bo ma lekkie problemy z zawsze wysoką temperaturą. A wiem, że w innych samochodach jest tak, że nie trzeba mieć kluczyka w stacyjce żeby chodził wentylator |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-04-05 09:16:20 No ok, ale skad wiesz ze ma problem z wysoka temp., wskaznikowi zawierzasz?, gotuje ci sie plyn?
Jeśli nie to daruj sobie, bo tak jak mowie, nic to nie da bo wiatrak schłodzi na zgaszonym silniku tylko płyn w chłodnicy, a w bloku i tak pozostanie taki jak był. |