Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
musicman MK6 '92 1.3i Białystok | 2009-05-24 23:42:21 Dzięki pomyślnym okolicznościom losu stałem się kolejnym FEFK'owiczem, który zamienił poczciwego Escorta na Mondeo 2.5 V6
Tak więc od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem upragnionego V6.. Trochę szczegółów - model MK2 '98 Kombi, 2.5 litra V6 170KM, opcja oczywiście ghia, więc full wypas od pełnej elektryki, przez klimę, na plastikowym drewienku kończąc. Całość uzupełnia gaz sekwencja. Wrażenia z jazdy? - Boskie Dźwięk, przyśpieszenie, komfort.. Coś pięknego. Gdyby tylko ta wskazówka poziomu paliwa nie uciekała w lewo tak szybko... Cóż mi więc pozostaje - zabieram się za rejestrację na forum Mondziaków.. Oczywiście tutaj dalej będę zaglądać - moja wysłużona Essinka przechodzi w ręce młodszego brata - niechże chłopak nabiera szacunku do motoryzacji, pełnoletni escort 1.3 da mu wycisk Przy okazji przemycę od razu pytanie.. jest na naszym forum już parę posiadaczy V6'stki - czy są jakieś elementy, które powinienem teraz profilaktycznie, dla spokoju sumienia wymienić? Rozrząd, pompa wody.. da się jakoś "organoleptycznie" sprawdzić ich stan? [ wiadomość edytowana przez: DarasBB dnia 2009-08-09 10:50:04 ] [ powód edycji: Tytuł ] |
falcon0 Sympatyk FEFK Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2009-05-24 23:51:51 No to gratulacje! Oby się spisywał (ale nie na straty)
Szerokości! |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2009-05-25 06:46:57 witamy w gronie posiadaczy V6 No i loguj się na MKP, fajni goście tam są |
musicman MK6 '92 1.3i Białystok | 2009-05-25 09:36:09 O właśnie.. trochę o tym nieszczęsnym IMRC już się naczytałem.. i mam wrażenie, że jest u mnie padnięty. Na trasie jakoś nie chciał się bujać więcej jak 150..160km/h, a i tych osławionych "kopniaków" w obrotach jakby nie odczuwam.. Przy zakupie jakoś nie zwróciłem na to uwagi, bo nawet i z padniętym IMRC, w porównaniu do mojego starego 1.3 60KM jest jak rakieta
W wolnej chwili trzeba będzie zatem zajrzeć pod maskę. |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2009-05-25 15:33:50
Prawda prawda, o ile mój jest sprawny Bo RS był dużo szybszy |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-05-27 23:35:44
Ty tam nie marudź - mój RS szedł chyba na równo z moim eSTekiem (jak je testowałem na tym samym odcinku drogi, to 180 na budzikach miały praktycznie dokładnie w tym samym miejscu przy znaku ograniczającym predkość do 70-ciu przed zakrętem ). Poza tym ST jest znacząco mocniejsze od zwykłej V-ki, a na dodatek w budzie Mk2 sporo lżejsze od Twojej kolubryny, mającej zapewne w granicach 160 kucy Inna sprawa, że RS jest naprawdę dość "dzikim" autem, a ST200 jednak mocno ucywilizowano Generalnie, przy ostrym wdepnięciu w podłogę (najlepeij testować na 1-ce i 2-ce), przy około 3,5-4 tys obrotów powinno byc mocno odczuwalne "kopnięcie", a ciąg powinien byc odczuwalny od około 2-2,5 tys obrotów z tylko małą przerwą na tego "kopa" |