RAV 4 D4D słabo przyspiesza 3800obr/min dopiero jeżdzi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam rav d4d 2004r zostala sprowadzona z francji wiec nie wiem co sie dzialo wczesniej.Generalnie jeden dziwny objaw słabo przyspiesza jakby sie cos nie otwieralo albo ja cos muliło dopiero jak osiagnie 3800 obr/min dostaje takiego pałera i wgniata w fotel.....
była na kompie w toyocie parametry ok nic sie nie swieci ludek z aso powiedzial zeby przeczyscic zawory na pompie zrobili troche pomogło bo było gozej nie reagowala lepiej nawet od 3800 obr
Moze ktos ma pomysl gdzie jeszcze pogrzebac i co wymienic?????
  
 
Zrób najprostszą rzecz jak jest możliwa w takich przypadkach,
kup 0,5 l benzyny ekstrakcyjnej (lub rozpuszczalnik ekstrakcyjny) - koszt 3zł, przy filtrze paliwa masz przepływomierz powietrza.
Wyciągnij go przemyj dokładnie ( ostrożnie i małym pędzelkiem), przepłucz i wstaw z powrotem.
Po kilkudziesięciu km komputer łyknie nowe dane i powinno być jak za dawnych czasów.
Oczywiście możesz słuchać się "fachowców" i od razu wymieniać turbinę
  
 
hej....
przeplywomierz wykrecilem czysty kawalek plastiku naprawde jak newa igielka.....
wymyłem tez zawor EGE......
i nic..........
  
 
"czysty kawalek plastiku ",
w tym plastiku jest mały opornik (czy coś takiego), jest on bardzo delikatny i łatwo to zniszczyć,
go należy delikatnie przeczyścić tą benzyną (najlepiej małym pędzelkiem).
Efekt nie będzie od razu odczuwalny, u mnie dopiero po około 100km poczułem znaczącą różnicę.
polecam przeczytać (w toyocie jest ten opisany na końcu):

LINK

[ wiadomość edytowana przez: ronsko dnia 2009-06-03 22:31:37 ]
  
 
ok.....poszedlem do garazu i przemylem dokladnie przeplywacz srodkiem od czyszczenia zaciskow i tarcz hamulcowych odparowal zalozylem rano jade zobacze jak sie sprawuje pozdr....dzieki za cokolwiek co moze pomoc.....
  
 
Liczę że będzie lepiej, pamiętaj żeby ten "drucik" w środku błyszczał się jak nowy po czyszczeniu, nie wystarczy przepłukać. I jeszcze raz powtarzam że trzeba być ostrożnym ze środkami do przeczyszczania bo mogą po prostu przepalić ten drucik i będzie lipa.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-06-03 23:09:53, ronsko pisze:
Liczę że będzie lepiej, pamiętaj żeby ten "drucik" w środku błyszczał się jak nowy po czyszczeniu, nie wystarczy przepłukać. I jeszcze raz powtarzam że trzeba być ostrożnym ze środkami do przeczyszczania bo mogą po prostu przepalić ten drucik i będzie lipa. pozdrawiam


Po pierwsze to sa tam 2 druciki i banieczka z boku ,a po drugie trzeba kleme zrzucic na 5 minut.Po trzecie jak przeplywomierz brudny to niema mocy glownie od 1200-2000 potem jest normalnie.
Aby sie dowiedziec co jest przyczyna trzeba zapiac tester i pojechac ,widac wtedy czy przyczyna jest brak cisnienia na listwie common raill czy brak cisnienia z turbiny.