Jak ustawic kat pochylenia z przodu [mk5]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Panowie szukalem wszedzie i nie moge znalezc jak wyregulowac kat pochylenia sworznia zwrotnicy. Zle wyklepalem essine i troche bardziej kladzie sie prawe kolo przez co drze gumy. Ustawialem zbieznosc ale przez zle pochylenie kola sama zbieznosc nic nie daje. Co o tym sadzicie probowac zrobic fasolki na wahachu tyle ze poloska ma luz ok.4mm wiec jak zrobie na sztywno bedzie przenosic dragania na cala bude. Co zrobic bo mi juz naprawde brak pomyslow.
  
 
w escorcie bynajmniej w mkV kata pochylenia koła sie nie reguluje...
  
 
wiem ale za bardzo kolo lezy i cos musze zrobic zeby ustawic zbieznosc i zeby nie darlo gum.
  
 
Popraw to co zepsułeś
  
 
heh chcialbym ale nie jest wcale tak latwo moze go sprobowac pociagnac za kielich zeby kolo sie schowalo ??
  
 
w ostatecznosci ale ja tego nie pisałem zrob cos z mocowaniem sworznia tzn wahaczem.. nie wiem :-p wez przewierc jakies 3 mm w lewo lub w prawo otwory mocowania sworznia a stare dziury nadspawaj bo ci sie i tak przestawi chocbym nie wiem jak dokrecił... w przypadku przesuniecia otworów w strone skrzyni musisz obciac czoło wahacza bo ci sie sworzen nie przesunie... tylko zeby ci pozniej na koleinach połoska nie biła po skrzyni bo tym skrocisz jej skok ale i zmienisz kat pochylenia...
  
 
podziekowal