Aparat zaplonowy 1.8/2.0 + klima

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pewien problem, ktory juz Tomek Mydlowski wczesniej mi pokazal, ale dzisiaj dopiero zaczely mi sie dziac cuda w samochodzie

Najpierw stracilem moc na benzynie... w ogole nie chcial wchodzic na obroty...

Potem silnik nawet na gazie przestal chodzic na 4 cylindrze...

Suma sumarum doszedlem do sedna problemu...

Fajka na aparacie zaplonowym (od 4 cylindra) wytarla dziure w oslonie przewodu od klimu i bylo przebicie.. istna dyskoteka pod maska

Czu ktos z Was orientuje sie czy jest mozliwosc wymiany aparatu saplonowego na krotszy, tak zeby fajki od przewodow nie dotykaly bezposrednio do klimy ??

A moze mam cos przesuniete w instalacji ?
Patrzylem na ojca silnik i u niego jest podobnie... bardzo blisko aparatu jest przewod klimy...

Tomek.. teraz juz wiem skad te kangurki przy przyspieszaniu
  
 
Dziś zobaczę jak jest u mnie - mamy przecież bliźniacze samochody.......
  
 
co do przewodow klimy sie nie wypowiem bo nie wiem
ale kopolki sa dokladnie takie same jak w nexii 1,5 nie zaleznie czy 8v czy 16v a i idelanie pasuja do wersji 1,8 Wiec wysnuwam wniosek ze Du (DELCO REMY) ma identyczne Nawet jak beda od opla moze nalezy dobrze umocowac przewody by nie obcieraly o siebie i problem sie nie bedzie pojawiac No i przewody WN powinny schodszic pod kadem 90 w dol
  
 
sprawdze u siebie