Fiat Coupe 2.0 16v Turbo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Początki Były ciezkie,kosztowało mnie to bardzo duzo czasu,mase nowych części,nie wspominam już o kosztach,praktycznie kazdy grosz pchałem w auto.
Tak wygladał przed malowaniem,już na nowo-nabytych felgach Postert (17'),jednak ze starym kolorem !




A Tak kilka dni po malowaniu,KOLOR moim zdaniem idealny BIANCO-POLARE ...zaczynamy składanie,mozna powiedziec auto w surowym stanie,środek kompletnie wybebeszony
,tapicerka i elementy deski rozdzielczej w kawałku,masa śrubek,maskownic,kołków.Decyzja była ciężka,nie miałem pojęcia za co się zabrać.



Kilka spokojnych Dni i Coupeta zaczyna przypominać rasowego Fiata Coupe Turbo --->








Prace do dziś dnia trwaja i jak na razie nie mam pojecia kiedy wszystko ogarne...Każda rzecz od malowania po skrzynie
,kończąc na wymianie zawieszenia,wahaczy,tarcz i klockow,zaczepiajac o kable i świece (NGK) wymieniając-->


czujnik halla
-czujnik położenia wału korbowego
-zawór Vae
Usterki przez ktore auto jezdziło na trybie awaryjnym,kręcąc się do 4000 obr i odcince zapłonu.



Biały Kruk oprócz nowego lakieru (Bianco-Polare )dostał:

-nowe wzmocnione sprzegło od 20VT
-chip EVO (od Ciamila ;D )
-przelotowy wydech z koncowym tlumikiem mugen
-felgi 17 postert,opony przód nowe 205/35 tył kupiłem okazyjnie od znajomego 215/40
-blow off proper I
-filtr stozkowy
-juz 5-z kolei skrzynia
-nowe wahacze,mc.persony przod
-olej volvo 10w60,filtr,olej w skrzyni biegow
-ksenonki 6000k-niestety trzeba kupic nowa przetwornice..
-zegar doładowania
-konsola w kolorze (czarny Akryl)
-nowy akumulator
-rozrzad,wszystkie paski(rozrzad,balans itd )pompa wody.
-SMT6 inaczej PIGGY BACK posiada funkcję logów zapożyczoną z wyczynowych komputerów stand alone, która daje możliwość
zgrania warunków pracy silnika na dysk twardy laptopa w celu kontroli
parametrów pracy, jak również ewentualnych korekt map paliwa zapłonu czy innych
dodatkowych urządzeń mających wpływ na pracę silnika,dzieki temu pojawiły sie dodatkowe mapy doładowań.

Na Dzień Dzisiejszy prace ida powoli,brakuje troche czasu oraz pieniedzy(brak pracy)
Do wymiany idzie ;
-amortyzatory tył
-klima do nabicia(niestety nie wiem czy w tym roku nie odpuszcze),kasa przyda sie na pewno na co innego...
-W planach sportowe zawieszenie EIBACH Pro-Kit chociaz i tak nisko siedzi ...
-szyba przód dostała dwa razy kamieniem spod koła

Pewnie o wielu rzeczach zapomnialem nie sposob jest wszystkiego spamietac...
Mialem male ekscesy ze skrzynia biegow,kto jezdził to wie (radziu ,bobslej ) wsadzona jest 5 z-kolei ... powodem byly krzywe polosie,
padał non stop mechanizm roznicowy, tzw(satelity latały po całej obudowie,rozbijajac ja,olej lał sie strugami.NA ostatniej skrzyni zrobilem moze
5 km...







Na zdjeciach widac np? brak lusterek,lampy,i kilku detali,wszystko powoli,ciezko troche z czasem ale staram sie wszystkiemu podołac a jak sie wszystko samemu robi to po prostu troche czasu brakuje...
Chce wszystko poskladac do ostatniej srobeczki ... Ogolnie nie mam problemow z Coupeta-ponoć jednostka 2.0 16v Turbo ma problem z panewkami,mowi sie o awaryjności tego silnika,
katalizator został wywalony,jest pelen przelot,zakonczony tłumikiem przelotowym mugen.
Cisnienie oleju przy tem.100 stopni lekko ponad 1,5 bara









[ wiadomość edytowana przez: Mallyna dnia 2009-07-29 11:37:22 ]
  
 
a jak to teraz chodzi...?
  
 
jak chodzi ... hmm . Kazdy ma inne wymagania ale mysle ze jak wyjade to bedziesz mogl sie przekonac.Jeszcze troche roboty mi zostało ... Ogarne wszystko i bedzie na pewno okazja aby zaprezentowac fiata ...