Witam, po pomiarach wałek wydaje się ok, zacząłem szukać po zapłonie, właściwie pierwsze co to aparat zapłonowy zacząłem sprawdzać i zapłon co jeszcze zauważyłem w między czasie, że parę razy jak wkręcę silnik na wysokie obroty to zapłon potrafi się albo wyprzedzić o parę stopni albo opóźnić. Więc zacząłem szukać po aparacie zapłonowym i nie wiem czy nie znalazłem przyczyny mianowicie doszukałem się luzu wg. mnie zbyt dużego na ciężarkach, a konkretniej tam gdzie są założone te sprężynki, ktoś może wie czy tam ma być luz a jak tak to jaki bo wydaje mi się, że jest za duży i to jest przyczyną całego zła w tym silniku, ewentualnie czy można z czegoś dopasować elektroniczny aparat zapłonowy. Druga sprawa kiedyś była mowa o tłumiku z 125p i nie wiem czy nie jest troszkę błędem założenie tego tłumika jako końcowego, jest pełny przelot ale czy przez to aby nie ucieka moc w wydech za bardzo, bo zaważyłem po 2 miesiącach głośniejsza prace tak jakby troszkę już go przepalił. Zastanawiam się nad wpasowaniem przed tym ostatnim tłumikiem, środkowego od 125p, chociaż jest trochę duży i nie wiem czy wejdzie, a ostatnio na warsztacie wymieniałem tłumik w Golfie 2 1,6 gaźnik elektroniczny, i ten golfik ma przed ostatni tłumik dość małych rozmiarów można by ten wpasować przed końcowy od 125p. Myślę, że to pomogłoby w uciszeniu choć trochę 7, bo tak jak pisałem po 2 miesiącach jadąc na trasie przy 120km/h ogłupieć idzie w tym aucie
Co sądzicie o tym pomyśle z środkowym tłumikiem zda egzamin, czy lepiej iść i zamówić oryginał do 127? Pozdro
Jeśli ktoś chce fotki jak wpasować taki tłumik od 125p do 127 i jak to wygląda po zamontowaniu to mogę przesłać na @ bo jeszcze nie naumiałem się wklejać tutaj fotek
[ wiadomość edytowana przez: camelo dnia 2009-08-04 23:51:42 ]