Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KomaNcz Fiat 127 MKI Puławy | 2008-11-06 12:24:41 Witam,
potrzebuje informacji gdzie dostane amortyzatory na przod do 127 (Mk I) i ewentualnie na tyl. Na allegro nie widzialem juz jakis czas. Ewentualnie moze ktos wie, ktore da sie przerobic w prosty sposob. |
vergasser Wlkp | 2008-11-10 14:38:53 Poszukaj bo był poruszany ten temat... Podałem w nim namiary na gościa, od którego ja kupiłem. |
KomaNcz Fiat 127 MKI Puławy | 2008-11-10 15:56:58 Niestety aukcja zostala przeniesiona do archiwum. W Focie na stronce maja, ale za jaka cene...250zl... |
KomaNcz Fiat 127 MKI Puławy | 2008-11-15 19:43:58 Prosze rozwinac co i jak |
camelo Fiat 127 Będzin | 2008-11-20 22:21:58 Jutro sprawdzę w kilku hurtowniach i napisze ci co i jak??
|
rosck Z Poznań | 2008-11-20 23:00:57
Kupujesz wkłady, rozkręcasz swoje amorki wywalasz bebechy a w pozostałą obudowe wsadzasz nowy wkład i zakręcasz. Ale musisz mieć rozkręcalne amorki, zwykle te stare z mk1 takie miały. Wkład jest 2cm krótszy więc musisz kupić takie duże podkładki i wrzucić na dno. Porozwiercać musisz troche te stożki przy poduszce górnej mcpersona bo w tych wkładach jest 10mm a nie 8mm http://www.allegro.pl/item482463254_amortyzator_vw_polo_audi_50.html Czasami trafiają się takie na allego w cenie 50zł szt albo koni regulowane w cenie około 400-500zł za 2szt |
KomaNcz Fiat 127 MKI Puławy | 2008-11-27 12:49:42 |
rosck Z Poznań | 2008-12-02 17:58:23 No to właśnie się rozkręca użyj młotka imadła i śrubokręta weź do sklepu i przymierz te wkłady czy wejdą i czy da się zakręcić. Albo wymień uszczelniacz w tym co masz i wlej olej - najtaniej i cześto jest tak że amorek ok tylko nie ma oleju. A jak nie działa po wlaniu oleju też idzie naprawić....
heh to zwykłe amorki a nie jakieś koni z regulacją |
mi pug 205 sy | 2008-12-04 11:01:59 wychodząc naprzeciw bieżącym potrzebom rynku oferuję produkt, którego szukacie
...znaczy konkretnie: udało mi się kupić kilka kompletów TYLNYCH amorów do 127, nówki sztuki, oryginały COFAPowskie. Hydrauliczne, bo takie były seryjnie. Oczywiście wszystko legal, w pudełkach i takie tam. Cena za parę: 60zł. Odbiór najchętniej osobisty na śląsku, ewentualnie w okolicach krapkowic albo swarzędza. No - jesli ktoś bardzo chce, mogę wysłać (na jego koszt oczywiście), ale wolałbym nie biegać po pocztach. Jeśli szukalibyście jeszcze jakichś ciekawostek - mam też amory do fiata 600 na przykład i rozrusznik do puga 205 1.0 Lista zastosowań: Fotki: [ wiadomość edytowana przez: mi dnia 2008-12-04 11:25:33 ] |
rosck Z Poznań | 2008-12-04 22:57:09 cena super tyle że to atrapa amorka wcale to nie tłumi tłok lekko chodzi jakby amorek był zepsuty |
mi pug 205 sy | 2008-12-05 09:41:23 yyyyyyyy.... To hydrauliczny tylny amor, z definicji nie jest twardy. Jeśli Twoim zdaniem lepiej wymienić olej w starym zużytym albo (o zgrozo) kombinować z amorami z innych fur - fajnie, ja wolałbym założyć dedykowaną nówkę o parametrach zbliżonych do tego, na czym 127 wyjechał oryginalnie z fabryki. Zwłaszcza w takiej cenie... |
rosck Z Poznań | 2008-12-06 16:55:19 To tylko udaje amortyzator, zamiast prawdziwego tłoczka z pierscieniem uszczelniającym ma jakieś plastikowe coś z dziurką. A stare amortyzatory zwykle są w środku dobre tylko olej wyciekł przez twardy uszczelniacz. Dodatkowo ten wspaniały cofap nie potrafi zrobić identycznego mocowania - górny otwór w tylnym amorku jest za bardzo na zewnątrz przez co mamy mega wielki pozytyw na tyle. |
mi pug 205 sy | 2008-12-06 19:25:53
To sporo tłumaczy, chyba nie mówimy o tym samym amorze...
wiem, klocki hamulcowe stare też są dobre, tylko się troszkę ten materiał trący starł, wystarczy przynitować nowy ...aż się teraz boję na ulice wyjechać, bo może ten jadący z przeciwka sam "zregenerował" amory, albo jadący za mną "naprawił" sobie klocki hamulcowe... |
rosck Z Poznań | 2008-12-08 17:48:30 Propopnuje potencjalnym nabywcom wpisać w google cofap i poczytać opinie jakie to super seryjne amortyzatory.
Tak to zachwalasz bo chcesz się pozbyć tego bubla, gorsze od Harta |
KomaNcz Fiat 127 MKI Puławy | 2008-12-08 19:01:46 rosck - te tyle jak rozumiem tez sa rozbieralne? Czy moze znasz jakies inne zamienniki co pasuja, bo allegro swieci pustkami a zmienic trzeba.
Teraz troche poza tematem znalazlem w piwnicy 2x przednie amory od zastawy (cale kolumny). Leza tam juz jakis czas (dosc dlugo). Moze komus sie przydadza. Jutro zobacze w jakim dokladnie sa stanie ale z tego co wiem to byly kupione nowe lecz nie pasowaly do 127 i znalazly sie w piwnicy. [ wiadomość edytowana przez: KomaNcz dnia 2008-12-08 19:06:08 ] |
rayo123 Katowice | 2008-12-08 22:09:23 rosck, dziwne rzeczy opowiadasz, żeby nie powiedzieć pleciesz. Kolega chyba nigdy Cofapa w ręce nie trzymał. Nie zapominaj, że Cofap to także marka Magneti Marelli Suspension Systems z Bielska-Białej, czyli zakładu, który wyposaża fiaty, ople i forda. Cofap jako brand musi spełniać określone wymagania panujące w MM, od tego nie ma odstępstw. Niezależnie od tego, czy to jest Brazylia, czy Polska (aczkolwiek w Brazylii mają na pewno większy bałagan na produkcji). Przypominam też, że Cofap (nie ważne, gdzie wyprodukowany) objęty jest dwuletnią gwarancją 1 za 1. Wystarczy kupić u normalnego dystrybutora i będzie wszystko w porządku.
Ja rozumiem, że obrażono Twoje uczucia, ponieważ pojawiła się alternatywa do Twoich chałupniczych metod, ale postaraj się w dyskusji przytoczyć chociaż jeden konkretny argument na "nie". To, że coś jest "be", to nawet dwuletnie dziecko jest w stanie powiedzieć. Gorzej tylko z uzasadnieniem... [ wiadomość edytowana przez: rayo123 dnia 2008-12-08 22:10:13 ] |
trez FKP MEMBER gromadka fiatów kraków | 2008-12-09 00:25:48 Z moich obserwacji wnioskuje ze rosk lubi cos napisac a potem pomyslec. Z wiekiem przejdzie. |
rosck Z Poznań | 2008-12-11 00:01:59 Napisałem dlaczego są blee .... Co tu pisać więcej jak amortyzator nie stawia prawie żadnego oporu ręką wyciągając tłok to na samochodzie kompletna kicha. Dziwne, że stare krosno zalane olejem działa o wiele lepiej. A w zakładach regeneracji robią tak samo tyle że oni kasują za to 100zł i amortyzator potrafi cieknąć olejem tego samego dnia (akurat dałem amorek z nietypowym uszczelniaczem to zostawili stary) wiec wole zrobić to sam.
Z moich obserwacji wynika, że trez robi wszystko na podkładkach- zaciski na podkładkach, resor na podkładkach ciekawe co jeszcze... Pewnie to przecież ja prędzej zabije kogoś na drodze bo mam drutowane amortyzatory, za to zacisk na podkładkach treza jest super rozwiązaniem, fabrycznie tak robią bo to dobre tanie i bezpieczne rozwiązanie (a zrobił to tylko dlatego żeby mieć super wizualno-tuningowy efekt w postaci nacinanej tarczy od cieniasa zamiast założyć bezproblemowo pasujące tarcze od poloneza, no ale nie ma nacinanych do poloneza ) Sam sobie z wiekiem przechodź! |
Pereira Poddębice | 2009-01-08 22:47:13 Jak już wspomniałem w innym temacie: potrzebuję założyć sportowe amory i sprężyny na przód. Co proponujecie? Przeglądałem Allegro i E-bay, nie trafiłem na nic ciekawego. Są jakieś np. Koni Sport Short dedykowane do 127? I sprężyny? Jeśli nie ma, to od czego podpasują?
Słyszałem o zakładaniu gwintowanych zawieszeń od Golfa, macie jakąś opinię na ten temat? Dużo przeróbek? Pozdr. |