Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2009-09-10 13:45:52 Nie jestem pewien czy to ten sam bezpiecznik ,ale sprawdż czy nie pali Ci się cały czas podświetlenie bagażnika. |
slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-09-10 13:46:52 Proszę edytować tytuł na zgodny z regulaminem działu. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-10 13:58:31 680A+150A?
Jak otwierasz drzwi, to przeca pali Ci się światło, i leci prąd do urządzeń (elektryka drzwi, szybra, piszczek...). Może tam coś zwiera... |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2009-09-10 14:01:08
680-150=530A Ale nawet jak jest fura zamknieta to ucieka 0,7A, jak wyjme bezpiecznik nic nie ucieka?? 0,7A to tyle co mala zaroweczka do latarki.... [ wiadomość edytowana przez: luckyboy dnia 2009-09-10 14:02:52 ] |
slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-09-10 14:22:59
To coś słabo czytasz kolego. Napisałem już raz: tytuł. Więcej nie będę powtarzał. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-10 14:31:27
530A to prąd rozruchu i jak brakuje 150A, to raczej nie jest kwestia żarówki, tylko stanu aku. A nie masz immo, alarmu, czy jakiejś kontrolki, jak otwierasz drzwi? W starszym aucie zdarzają się jakieś zwarcia, czy też upływy z mokrych kabli... |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2009-09-10 14:45:45
3 tygodnie temu kupilem nowy akku i mial jak badalem 630A, a teraz 530A, wiec gdzie lezy przyczyna?? Gdy badalismy z kumplem to kazde odpalenie silnika ujmowalo 3-5A, wiec jakos to jest powiazane z pojemnoscia akku [ wiadomość edytowana przez: luckyboy dnia 2009-09-10 14:48:25 ] |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2009-09-10 15:15:12 Hmm pod bezpiecznik od oswietlenia wnetrza jest podpiete radio i zegarek. Sproboj odpiac radio i wtedy zmierzyc jaki jest pobor. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-10 15:18:44
pojemność aku i prąd rozruchu to dwie różne wartości. To raczej normalne, że odpalanie będzie wyczerpywało aku, tylko czy jest później doładowywany odpowiednio. Ładowanie masz dobre? |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2009-09-10 15:26:49
Ładowanie mam w porzadku na poziomie 14,1V na wolnych obrotach. No to czemu tak szybko maleje ten prad rozruchowy?? Gdzie lezy przyczyna - uszkodzony akku?? |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2009-09-10 15:29:00
Cenna sugestia, dzieki Na razie wyjalem bezpiecznik |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-10 15:57:00
a mierzyłeś zaraz po odpaleniu, czy przejechałeś się kilknaście km, coby naładował? |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2009-09-10 16:08:22
Mierzylem od razu po odpaleniu |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-10 16:27:05
no to siem nie zdążył naładować... |
falcon0 Sympatyk FEFK Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2009-09-10 18:24:16
Ale ściemniasz...nie czytałeś przeczytaj chociaz punkt drugi regulaminu |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2009-09-10 22:17:04
Dzieki za naprowadzenieObiecuje ze bede juz przstrzegal zasad, sorry ze balagan, co sie da to poprawie. |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2009-09-10 23:01:03 Zdradz, czym i jak mierzyłeś ten prąd.
Naprawdę chciałbym wiedzieć jak udało ci się zmierzyć nominalny prąd rozruchowy akumulatora, i jaki miernik pokazał ci te 530A. [ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2009-09-10 23:36:32 ] |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2009-09-11 14:51:44
Kolega handluje akumulatorami i ma na stanie tester akumulatorów marki Banner, jaki to model nie wiem, ale mam tu opis jego dzialania: Sprawność akumulatora w testerze badana jest nowoczesną metodą pomiaru dynamicznej konduktancji akumulatora. Metoda ta polega na badaniu niewielkich zmian napięcia akumulatora podczas przepływu zmiennego prądu o małym natężeniu przez akumulator. Zalety tej metody pomiarowej w porównaniu do tradycyjnych sposobów określania stanu akumulatora to: - przeprowadzanie pomiaru bez rozładowywania akumulatora, - możliwość badania akumulatorów rozładowanych, - szybki czas pomiaru, - bezpieczny (nie powodujący iskrzenia) pomiar, - pomiar akumulatora jest możliwy bezpośrednio w pojeździe bez jego wyjmowania i rozłączania. Tester umożliwia również kontrolę układu ładowania akumulatora w pojeździe poprzez pomiar napięcia w czasie ładowania oraz ocenę stanu układu rozrusznik-akumulator za pomocą pomiaru spadku napięcia podczas pracy rozrusznika. Jakies pytania jeszcze?? |