Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Suchii Sympatyk FEFK MKVII 1.8 (LPG) Gdynia | 2008-11-26 19:01:02 Wow, no temat będę śledził, bo choć moja IB5 żyje i ma się dobrze, to sam nosiłem się z zamiarem zmiany na MTX-a, szybciej do setki
Dwa pytania ode mnie: 1. Czy potrzebna jest również zmiana dźwigni biegów? 2. Ile będzie więcej palił? |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-11-26 19:05:03 tak lewarek musi byc inny, do tego najprawdopodobniej półosie, piasty i z tego co sie orientuje jesli koło zamachowe zostaje stare to i sprzegło moze zostac stare,a i nie wiem jak z vss |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2008-11-26 19:07:33
Sprzęgło z tego co wiem jest inne niestety, do tego jest droższe, niż to do zwykłej skrzynki. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-11-26 19:23:06
ale zostawiasz koło zamachowe. Remarq z tym akurat styczności nie miałem więc napisałem co napisałem choc jesli nie bedziesz miła racji wcale sie nie zdziwie, a wogle to telefon znajdz, bo gdzies Ci sie zawieruszył. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2008-11-26 20:59:22 Sprzęgło w MTXie ma 240mm, trzeba zmienić koło zamachowe, sprzęgło, sanki pod silnikiem (łapa do MTXa w innym miejscu), ogólnie rzecz biorąc za dużo, żeby było to opłacalne. A do tego MTX jest na tyle krótki, że jazda z nim w dłuższą podróż to trochę problem. Ta skrzynia byłaby świetna, gdyby miała 6 bieg. |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2008-11-26 21:28:15
MTX ma krótsze przełożenia (ciekawe do ilu rozpędzał by się RS na zwykłej skrzynce?), ale z tego co czytałem na forum jest wytrzymalszą skrzynią, niż standardowa. |
ALLka Sympatyk FEFK A4/Łoś Aleksandrów Łódzki | 2008-11-26 21:31:31
Owszem jest wytrzymalsza, ale standardowa wytrzymuje spokojnie 190nM |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-11-26 21:33:27
co ty piszesz, byłem w dalszej podrózy i jakos nie narzekałem |
ALLka Sympatyk FEFK A4/Łoś Aleksandrów Łódzki | 2008-11-26 21:34:41
Remik ja wiem, ze Ty wiele znosisz ale sa pewne granice [ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2008-11-26 21:37:43 ] |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-11-26 21:44:37
Jak sie ma fajny seryjny tlumiczek (oryginal ) to mozna na koniec swiata smigac i sluchac pomruku autka - serio, bo jezdzilem troche na oryginale to wiem |
Luksas Sympatyk FEFK . | 2008-11-26 21:50:44 Spamować to sobie idźcie do WA a nie tu... Ehh.. później człowiek chce się czegoś dowiedzieć i musi czytać takie bzdury żeby wyłowić kilka słów mądrej głowy |
ALLka Sympatyk FEFK A4/Łoś Aleksandrów Łódzki | 2008-11-26 22:05:19
Są rady, są realia co do przekładki, czego więcej? |
Luksas Sympatyk FEFK . | 2008-11-26 22:11:18
A to, to Ch** ? Tak poza tym pokaż mi w którym momencie pytałem o to czy ona głośna jest czy cicha.. Szczerze mówiąc mam to daleko w d...... Bo o czym innym jest mowa. I proszę Cie przestań śmiecić i prowokować ! |
Lachu8v Ford ESCORT XR3i Kraków | 2008-11-27 11:24:17 są dwa mtxy
od diesla z długą piatka i dyfrem 3.56 bodajrze od rsa/xra z piatką krótka i dyfrem 3.81 mniej wiecej biegi w mtx -rs tez są krótsze np: w mtx diesel 3000obr na 5biegu 130-140km/h w mtx rs 3000obr na 5biegu 100-110km/h Jezdziłem na obu skrzyniach i tej z diesla juz nie chce-zalety tej rs czuc najlepiej powyzej 100km/h. a najkrótsza skrzynia to ib5 z 1.4monowtrysk silnik f6f i f6g tam dyfer jest ponad 4.0 i krótko rozstawione biegi |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2008-11-27 14:08:46
Co Ty czlowieku chcesz, zeby Ci ktos napisal kup lape, skrzynie itd. ta czesc bedzie kosztowac 50zl, ta 400, wiecej nie plac, bedzie Ci potrzebny sprytny kazio ktory wsunie sie pod auto i wyjmie skrzynie, ale lepiej przydal by Ci sie kanal bo kolege kazia moze skrzynia przydusic jak nie bedzie mial zbyt duzo krzepy. K...wa, sa 2 typy, pytajacy, ktory wciaz zadaje debilne pytania na ktore sa odpowiedzi i mozna sie tego dowiedziec w bardzo latwy sposob, ktory by chcial zeby tu wrozka byla. No i typ praktykujacy, ktory najpierw sie obada za czesciami, obejzy wszystko przy samochodzie, kupi i przelozy, a jesi cos nie pasi to pyta co zrobic zeby spasilo, i takiego czlowieka mozna zrozumiec, bo nie pi...oli bez sensu. Chlopie po co pytasz skoro i tak tego sam nie zrobisz, bo nawet nie chcialo Ci sie obejrzec mocowania straej skrzyni, wejsc w neta i zobaczyc zdjecia MTX, zreszta odp masz juz wyzej co trzeba a ty dalej swoje. Wez sie wkoncu za robote. |
Luksas Sympatyk FEFK . | 2008-11-27 19:32:12
Wielkie dzięki Kolego za porządne informacje.. Powiedz mi jeszcze czy przy 130KM używanie IB5 z 1.4 nie będzie uciążliwe.. W sensie czy te przełożenia nie będą za krótkie ?? |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-11-27 20:01:58
dla mnie to jest BAN |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2008-11-27 20:47:31
Bzdura. Sanki ze zwyklaka i te które były w MTX są identyczne względem kształtu. Mocowania są dokładnie w tych samych miejscach jedyna różnica tkwi w tym że sanki do MTX mają na spodniej stronie wspawany wspornik dl dodaktkowej poduszki wychyłowej. Swego czasy wklejałem nawret ich zdjęcia. Sam osobiście miałem cały set z rsa do seryjnych sanek i wszystko było poskręcane oprócz owej nieobecnej poduszki, swapowany RS Stepa zaś jeździł bez owej poduszki przez długi czas .Mankamentem było to że biegi np podczas przyspieszania kiedy silnik ze skrzynia się wychylał nie chciały wchodzić poprawnie. |