Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DANIELKARI Sympatyk FEFK był ESCORT XR3i Poznań | 2009-09-10 07:59:07 Witam,
Mam problem z elektryką w escorcie XR3i (105KM) 1,8 16v 92.r. Zaczęło się od wariacji obrotomierza, raz działał, a raz opadał na 1tyś obrotów i po chwili się odwieszał i pokazywał poprawne obroty. Później podczas jazdy rozładował mi się akumulator, no i auto stanęło (wcześniej się dławił), kiedy stałem na bocznym pasie ruchy na awaryjnych, zaczął świrować, radio się włączało i wyłączało, awaryjne mrugały w tempie jak bym miał przepaloną żarówkę ale wszystkie się świeciły. Akumulator jest nowy, mam go od końca kwietnia (na zlotach potrafiło grać radio przez 3-4 godziny na aku i bez problemu odpalał), po przyholowaniu auta do chaty naładowałem aku i odpalił bez zarzutów, ale przy próbie dodania gazu auto się dławi i gaśnie (jazda jest nie możliwa). Wczoraj kiedy musiałem przestawić auto udało mi się nim kawałem przejechać, ale auto nie dławi się jedynie na pół sprzęgle, a tak to jeździć nie mam zamiaru. Co może być przyczyną, stawiałem na skrzynkę bezpieczników, ale się nie znam, dlatego proszę o pomoc. A i przy odpalonym aucie lekko pali się kontrolka od aku, co według instrukcji oznacza "sprawdzić pasek klinowy" [ wiadomość edytowana przez: DANIELKARI dnia 2009-09-10 08:01:46 ] Edit tematu [ wiadomość edytowana przez: DANIELKARI dnia 2009-09-10 09:27:11 ] [ wiadomość edytowana przez: DANIELKARI dnia 2009-09-11 07:57:55 ] |
DANIELKARI Sympatyk FEFK był ESCORT XR3i Poznań | 2009-09-10 08:24:21
Oki jak wrócę z pracy to przejrzę kable do i z alternatora, ale dlaczego na pół sprzęgle się nie dławił i byłem wstanie ruszyć? A z kontrolką to mam zakładać że coś z paskiem klinowym (tak jak napisane w książce)? [ wiadomość edytowana przez: DANIELKARI dnia 2009-09-10 08:26:24 ] |
DANIELKARI Sympatyk FEFK był ESCORT XR3i Poznań | 2009-09-10 08:27:22
TAK kontrolka się świeci. |
DANIELKARI Sympatyk FEFK był ESCORT XR3i Poznań | 2009-09-10 08:31:14
A za ile?? A będę w stanie sam to wymienić?? |
DANIELKARI Sympatyk FEFK był ESCORT XR3i Poznań | 2009-09-10 09:29:07 Dzięki za pomoc, po pracy wykręcę alternator i zobaczę co i jak.
Jak ktoś miał by jeszcze inne podejrzenia co to może być, to proszę pisać |
KissEK Sympatyk FEFK mk VII Zabrze | 2009-09-10 12:29:59 Cześć,
Ja miałem podobny problem, tzn. auto stanęło na środku skrzyżowania i trup, zacząłem oglądać wszystkie kable i okazało się że najnormalniej w świecie upalił się kabelek przy alternatorze który odpowiadał za ładowanie akumulatora, 30 minut roboty, 8 h ładowania akumulatora i śmiga aż miło Pozdrawiam .Edit. Dokładnie to o ten mi chodzi -->Klik [ wiadomość edytowana przez: KissEK dnia 2009-09-10 13:00:57 ] |
DANIELKARI Sympatyk FEFK był ESCORT XR3i Poznań | 2009-09-10 19:14:43 Sprawa rozwiązana był upalony kabel przy alternatorze, naprawa zajęła mi około 15min bo ciężko mi było tak dobrze dojść z rękoma
Dziękuję wszystkim za pomoc |