Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jarex76 Sympatyk FEFK Escort MKVII 1.8 Wieluń | 2009-09-18 13:03:20 Witam
Mam ten sam silnik, u mnie nie ma żadnego smaru. Przy okazji żeby nie zakładać nowego tematu pytanie z innej beczki. Wymieniałem u siebie przełącznik zespolony, bo myślałem że przez niego nie mam świateł drogowych, okazało się że padł przekaźnik a nie zespolony, ale wcześniej miałem zespolony 6-stopniową regulacją wycieraczek, natomiast ten co zamontowałem nie ma regulacji w ogóle, więc wpadłem na pomysł żeby przełożyć całe ramię z regulacją. Płytka drukowana w zespolonym wygląda tak samo, przelutowałem więc kabelki tak jak powinny być a regulacja nie działa . Czemu Nie chce mi się z powrotem tego przekładać, bo oryginalny jest "po przejściach" a ten co założyłem prawie nówka. Przewertowałem forum ale nie znalazłem rozwiązania. Pozdrawiam |
jarex76 Sympatyk FEFK Escort MKVII 1.8 Wieluń | 2009-09-18 13:40:58 Tak, przekaźnik jest 5 nóżkowy, ilość pinów sprawdzę jak z roboty wrócę, bo o tym zapomniałem.
Co do EDIS-a to tak jak mówię, u mnie nie ma i nie było żadnego smaru, jak podmieniałem ze szrotu kiedyś na próbę też nie było smaru . |
arti31 Sympatyk FEFK Peugeot 407 Inowrocław | 2009-09-18 14:24:42 Surec na chopski rozum smar nie zaszkodzi. Smar nie przewodzi pradu bo gdyby przewodził to miłabyś zwarcie że ho ho. Nie dopuszcza jednak do utleniania styków. Sa styki pozłacane które mimo lat nie śniedzieją i jest git. Na takie samej zasadzie smaruje się klemy aku. Po wyczyszczeniu smarujesz wazeliną i nie martwisz sie że ci za moment coś nie łączy. Jezeli tak masz w kilku edisach to pewnie tak powinno być . Ja w swoich chyba nie mam Ale sprawdzę . |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-18 14:40:28
ja to wszystko rozumiem, ale piny sa smarowane tylko wewnątrz-dokładnie tam, gdzie powinien byc dobry styk. Też uważałem, że smar w tym miejscu tylko może pomóc, ale coraz częściej zastanawiam się, czy nie jest odwrotnie... Klemy smaruję, ale tylko z zewnątrz, a jeśli wewnątrz, to przeca je dobrze ściskam, co nie zachodzi we wtyczce EDISa... |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-09-18 19:18:46 [ wiadomość edytowana przez: Blazey dnia 2009-10-04 20:48:24 ] |
kris-kzn Ford Escort MK5 105KM Łódź | 2009-09-18 19:20:27 ja miałem taki sam silnik i żadnego smaru nie widziałem tam ... |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-09-18 20:30:59 "smar" jak go nazywacie fabrycznie byl wszedzie tzn. w kazdej wtyczce. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-18 20:49:07
Już dobrze... znam Twój temperament... chciałem wiedzieć, czy to normalne, bo 4 Edisy to dla mnie juz za dużo...a za kazdym razem reset kompa, samoadaptacja na pb...a nie mam za dużo wolnego czasu... Właśnie przed chwilką wyczyściłem IPA, choć WD na pewno się nie nadaje, a do elektryki wg mnie wcale. Jutro próba, czy się sprawdziło |
kolo21dg Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Dąbrowa Górnicza | 2009-09-18 21:04:54 WD na stykach to pomyłka, nie róbcie tego nigdy.
WD zalewa styki i tworzy nalot który pełni rolę pewnego rodzaju izolatora, jeżeli piny nie są w miarę ciasne i łącząc wtyczki nie zedrze się powłoka WD zapomnijcie o jakimkolwiek przepływie prądu. |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-09-18 21:45:57 [ wiadomość edytowana przez: Blazey dnia 2009-10-04 20:48:38 ] |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2009-09-18 22:40:23 Ja mam wszystkie wtyczki zasmarowane i za wazelinowane . Jest to zabezpieczenie styków między innymi przed wilgocią. |
jarex76 Sympatyk FEFK Escort MKVII 1.8 Wieluń | 2009-09-19 21:27:49 Odnośnie zespolonego to dzięx surec, brakowało jednego pinu, przelutowałem i śmiga pięknie, przy okazji sprawdziłem jeszcze raz EDIS-a i nie mam smaru żadnego, być może mechanik wytarł, jak autko stało na warsztacie (robiłem głowice ostatnio).
|
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-09-20 01:06:05 Ma byc smar, u mnie w dwoch instalacjach był kolor biały, napewno nie jest to przyczyna złego połaczenia.
Podoginaj styki w kostce jakims cieniutkim srubokretem. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-20 18:51:07 smar jest silikonowy fabryczny i jak najbardziej do elektryki. Wytarłem, rozebrałem piny, poczyściłem, dogiąłem styki wewnątrz pinów i na razie (odpukać- gra gitara). |