Czy to napewno jest maglownica TRW?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam pytanie jak wyżej, ponieważ czytałem lekture z wyszukiwarki na ten temat i nie jestem pewien do końca czy moja przekładnia to TRW czy ta druga. Chciałbym to wiedzieć w 100% ponieważ pojawił się wyciek na wałku przy wejściu w maglownice i chce kupić ZESTAW NAPRAWCZY DO REGENERACJI PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ.
Tutaj zamieszczam foto 1 foto 2 mojej przekładni na podstawie, których moglibyscie sprobowac określić czy to trw czy nie trw. Dziekuje i pozdrawiam.
  
 
Sam miałem podobny dylemat ale po olookaniu twoich fotek wiem że nie mam takiej jak ty.
  
 
Cytat:
2007-05-04 21:32:33, R_O_Y pisze:
Sam miałem podobny dylemat ale po olookaniu twoich fotek wiem że nie mam takiej jak ty.



No ale wiesz jaka masz ?
  
 
To nie TRW, to wuelfrath.


[ wiadomość edytowana przez: Skolmi dnia 2007-05-04 21:40:11 ]
  
 


No ale dlaczego przecież są wkręcane przewody ...
To czy przy niej coś sie da zrobić oprócz wymiany uszczelniacza u góry maglownicy?



[ wiadomość edytowana przez: Lookasch dnia 2007-05-04 21:52:56 ]
  
 
Jasne że się da!
Pytanie tylko po grzyba ci zestaw naprawczy do całego magla jak leci ci tylko w jednym miejscu?
Po pierwsze - pościągaj gumy i sprawdź czy ci tam nie leci, jeśli nie to kup tylko zimering na oś zębnika i do roboty!
Aaaa! jak chcesz fotorelacje w PDFie to podaj mi emila na priva

[ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2007-05-04 21:55:32 ]
  
 
Cytat:
2007-05-04 21:54:52, R_O_Y pisze:
Jasne że się da! Pytanie tylko po grzyba ci zestaw naprawczy do całego magla jak leci ci tylko w jednym miejscu? Po pierwsze - pościągaj gumy i sprawdź czy ci tam nie leci, jeśli nie to kup tylko zimering na oś zębnika i do roboty! Aaaa! jak chcesz fotorelacje w PDFie to podaj mi emila na priva [ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2007-05-04 21:55:32 ]



Ano po to że czytałem że to uszczelnienie górą starcza tylko na pare tysięcy, więc zeby zaoszczędzić sobie roboty z wyciaganiem i wkładaniem maglownicy to chciałem wymienić wszystko to co bym mógł za jednym razem.

[ wiadomość edytowana przez: Lookasch dnia 2007-05-04 22:03:08 ]
  
 
Fakt. Przy wyciąganiu i wkładaniu przekładni jest sporo roboty, ale najczęściej zdarzają się wycieki górą. Uważam że wymienianie wszystkich uszczelnień może przynieść więcej szkody niż pożytku. Moje zdanie - wyciągaj magiel i zmień tylko to co musisz. Opis masz. Nawet jeśli jest to nieco inna maglownica podstawy będą te same.
  
 
tak jak napisał Skolmi jest to wulefrath, a górny simering i osłonę kupisz tutaj: SIMERING i OSŁONA . Mnie też czeka wymiana
  
 
Albo tutaj.




Mi się nie udało wymienić w wersji bez wyjmowania (a szkoda, bo to jest możliwe-normalna czynność wg. Forda, jak widać na zdjęciu da się dojść od środka) i musiałem dać do regeneracji.












[ wiadomość edytowana przez: Skolmi dnia 2007-05-05 08:51:52 ]
  
 
Być może jest możliwe wyjęcie tego zimeringu bez wyciągania magla z samochodu, ale ktoś niedawno opisywał że przy tej operacji porysował sobie gniazdo i ciekło mu bardziej jak przed robotą. Mało tego nie dało rady już tego uszczelnić i po maglu!
Inna sprawa że tam jest tak mało miejsca że aby sprawnie to wykonać potrzeba chyba ginekologa .

Na twoim miejscu wyciągał bym ramę wg opisu jaki ci posłąłem. Podstawowa sprawa - wyciek jest wskutek luzów jakie nabył zębnik, sama wymiana może pomóc ale na krótko, bo wyluzowany zębnik szybko zużyje mnowy zimering. Żeby zniwelować luzy musisz wyjąć magiel bo nakrętka znajduje się nad ramą pomocniczą i nie ma do niej dojścia na samochodzie.

Powodzenia.

[ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2007-05-05 11:12:37 ]
  
 
podłącze się do wątku
mam luzy na maglu mam od kolegi fotorelacje,wydaje mi się że sam zębnik ma luz i tu moje pytanie
czy wystarczy jak dokręce tylko tą sróbe i luz zniknie???


jak to by nie pomogo to rozbiore cały magiel
  
 
Części zamówione! Jak tylko przyjdą to biore sie do roboty.
Pozdro
  
 
Cytat:
2007-05-05 12:31:42, marimar pisze:
podłącze się do wątku mam luzy na maglu mam od kolegi fotorelacje,wydaje mi się że sam zębnik ma luz i tu moje pytanie czy wystarczy jak dokręce tylko tą sróbe i luz zniknie??? jak to by nie pomogo to rozbiore cały magiel



Masz fotorelacje odemnie? Tam jest wszystko w miare przystępnie i jak najdokłądniej opisane. Luz zębnika niweluje się dokręcając TĘ śrubę (opis w fotorlacji). Trzeba tylko mieć klucz i uważać co by nie przesadzić. Dobrze jest mieć też klucz dynamometryczny i nim sprawdzić moment oporu.
  
 
panowie mam pytanko - tez mi cieknie w moim xr3 z tym ze ja mam przekladnie w ktorej te oba wezyki dociska sruba (dokreca taka wyprofilowana blaszke). jaki to w koncu model? bo mam tez przekladnie z essiego 95 i tam akurat jest wkrecana (chcialem przelozyc wezyk i okazalo sie ze niepasuje). mechanik mowi ze trzeba jakis oring kupic ale w sklepie jak tlumacze to i tak mnie nierozumieja.
  
 
To ja również poprosiłbym znawców o identyfikację, bo czeka mnie zakup a dla mnie to one wszystkie tak samo wyglądają



Escort 1.6 16v z 1999r
Z góry dzięki za pomoc
  
 
na moje oko TRW, bo mozesz wykrecic srube z prawej gornej strony i ta od spodu.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Witam!
Chciałbym napisać tak ku przestrodze dla tych co będą w przyszłości wymieniać maglownicę, gdyż mnie lektura forum tylko wprowadziła w błąd i naraziła na niepotrzebne koszty Otóż nieprawdą jest to, że maglownica TRW ma zawsze wkręcane przewody, a ta druga wciskane . Nie wiem jak jest w przypadku Wulefrath, ale TRW występuje w obu wersjach. Ja zrobiłem błąd bo sugerując się firmą zakupiłem TRW, która ma wciskane przewody, a w samochodzie mam również TRW z wkręcanymi. Podpowiem też, że jak jest zalana olejem to trudno je rozróżnić, ale po oczyszczeniu widać wyraźną różnicę w sposobie mocowania przewodów hydraulicznych.
  
 
No niestety ja też popełniłem taki błąd.
Dlatego zawsze lepiej jest sprawdzić organoleptycznie
  
 
zasada jest prosta jak są wkręcane przewody to kupuje się w sklepie taką z wkręcanymi...
Ja miałem wkręcaną ale dostępna od ręki była jedynie z wciskanymi, więc ją kupiłem ze wszystkimi przewodami. Okazało się, że jeszcze musiałem podmienić pompę, bo chyba auto z którego ściągałem miało klimę i inaczej przewody wchodziły do pompy.

Różnica między przekładniami jest jeszcze w długości drążków, przynajmniej tak wynika z katalogu


[ wiadomość edytowana przez: RicoSB dnia 2013-07-29 17:46:27 ]