Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Lookasch Ford Escort Oława | 2007-05-04 21:27:40 Witam!
Mam pytanie jak wyżej, ponieważ czytałem lekture z wyszukiwarki na ten temat i nie jestem pewien do końca czy moja przekładnia to TRW czy ta druga. Chciałbym to wiedzieć w 100% ponieważ pojawił się wyciek na wałku przy wejściu w maglownice i chce kupić ZESTAW NAPRAWCZY DO REGENERACJI PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ. Tutaj zamieszczam foto 1 foto 2 mojej przekładni na podstawie, których moglibyscie sprobowac określić czy to trw czy nie trw. Dziekuje i pozdrawiam. |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-05-04 21:32:33 Sam miałem podobny dylemat ale po olookaniu twoich fotek wiem że nie mam takiej jak ty. |
Lookasch Ford Escort Oława | 2007-05-04 21:38:09
No ale wiesz jaka masz ? |
Skolmi Sympatyk FEFK Fusion Warszawa | 2007-05-04 21:39:42 To nie TRW, to wuelfrath.
[ wiadomość edytowana przez: Skolmi dnia 2007-05-04 21:40:11 ] |
Lookasch Ford Escort Oława | 2007-05-04 21:50:01 No ale dlaczego przecież są wkręcane przewody ... To czy przy niej coś sie da zrobić oprócz wymiany uszczelniacza u góry maglownicy? [ wiadomość edytowana przez: Lookasch dnia 2007-05-04 21:52:56 ] |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-05-04 21:54:52 Jasne że się da!
Pytanie tylko po grzyba ci zestaw naprawczy do całego magla jak leci ci tylko w jednym miejscu? Po pierwsze - pościągaj gumy i sprawdź czy ci tam nie leci, jeśli nie to kup tylko zimering na oś zębnika i do roboty! Aaaa! jak chcesz fotorelacje w PDFie to podaj mi emila na priva [ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2007-05-04 21:55:32 ] |
Lookasch Ford Escort Oława | 2007-05-04 22:02:17
Ano po to że czytałem że to uszczelnienie górą starcza tylko na pare tysięcy, więc zeby zaoszczędzić sobie roboty z wyciaganiem i wkładaniem maglownicy to chciałem wymienić wszystko to co bym mógł za jednym razem. [ wiadomość edytowana przez: Lookasch dnia 2007-05-04 22:03:08 ] |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-05-04 22:30:09 Fakt. Przy wyciąganiu i wkładaniu przekładni jest sporo roboty, ale najczęściej zdarzają się wycieki górą. Uważam że wymienianie wszystkich uszczelnień może przynieść więcej szkody niż pożytku. Moje zdanie - wyciągaj magiel i zmień tylko to co musisz. Opis masz. Nawet jeśli jest to nieco inna maglownica podstawy będą te same. |
banks Escort MKVII kombi Ściana Wschodnia | 2007-05-05 00:14:53 |
Skolmi Sympatyk FEFK Fusion Warszawa | 2007-05-05 08:43:25 Albo tutaj.
Mi się nie udało wymienić w wersji bez wyjmowania (a szkoda, bo to jest możliwe-normalna czynność wg. Forda, jak widać na zdjęciu da się dojść od środka) i musiałem dać do regeneracji. [ wiadomość edytowana przez: Skolmi dnia 2007-05-05 08:51:52 ] |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-05-05 11:10:12 Być może jest możliwe wyjęcie tego zimeringu bez wyciągania magla z samochodu, ale ktoś niedawno opisywał że przy tej operacji porysował sobie gniazdo i ciekło mu bardziej jak przed robotą. Mało tego nie dało rady już tego uszczelnić i po maglu!
Inna sprawa że tam jest tak mało miejsca że aby sprawnie to wykonać potrzeba chyba ginekologa . Na twoim miejscu wyciągał bym ramę wg opisu jaki ci posłąłem. Podstawowa sprawa - wyciek jest wskutek luzów jakie nabył zębnik, sama wymiana może pomóc ale na krótko, bo wyluzowany zębnik szybko zużyje mnowy zimering. Żeby zniwelować luzy musisz wyjąć magiel bo nakrętka znajduje się nad ramą pomocniczą i nie ma do niej dojścia na samochodzie. Powodzenia. [ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2007-05-05 11:12:37 ] |
marimar Sympatyk FEFK XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2007-05-05 12:31:42 podłącze się do wątku
mam luzy na maglu mam od kolegi fotorelacje,wydaje mi się że sam zębnik ma luz i tu moje pytanie czy wystarczy jak dokręce tylko tą sróbe i luz zniknie??? jak to by nie pomogo to rozbiore cały magiel |
Lookasch Ford Escort Oława | 2007-05-05 13:32:54 Części zamówione! Jak tylko przyjdą to biore sie do roboty.
Pozdro |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-05-05 21:16:33
Masz fotorelacje odemnie? Tam jest wszystko w miare przystępnie i jak najdokłądniej opisane. Luz zębnika niweluje się dokręcając TĘ śrubę (opis w fotorlacji). Trzeba tylko mieć klucz i uważać co by nie przesadzić. Dobrze jest mieć też klucz dynamometryczny i nim sprawdzić moment oporu. |
map78 Sympatyk FEFK Ford Escort Gościcino | 2013-07-18 23:48:49 To ja również poprosiłbym znawców o identyfikację, bo czeka mnie zakup a dla mnie to one wszystkie tak samo wyglądają
Escort 1.6 16v z 1999r Z góry dzięki za pomoc |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2013-07-19 06:43:25 na moje oko TRW, bo mozesz wykrecic srube z prawej gornej strony i ta od spodu. ----------------- FEFK #2497 Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011 Jest RS2000 MKV 91' 2008- |
map78 Sympatyk FEFK Ford Escort Gościcino | 2013-07-29 11:55:07 Witam!
Chciałbym napisać tak ku przestrodze dla tych co będą w przyszłości wymieniać maglownicę, gdyż mnie lektura forum tylko wprowadziła w błąd i naraziła na niepotrzebne koszty Otóż nieprawdą jest to, że maglownica TRW ma zawsze wkręcane przewody, a ta druga wciskane . Nie wiem jak jest w przypadku Wulefrath, ale TRW występuje w obu wersjach. Ja zrobiłem błąd bo sugerując się firmą zakupiłem TRW, która ma wciskane przewody, a w samochodzie mam również TRW z wkręcanymi. Podpowiem też, że jak jest zalana olejem to trudno je rozróżnić, ale po oczyszczeniu widać wyraźną różnicę w sposobie mocowania przewodów hydraulicznych. |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2013-07-29 12:24:39 No niestety ja też popełniłem taki błąd.
Dlatego zawsze lepiej jest sprawdzić organoleptycznie |