Skrzynia w 1.8diesel

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy w waszych 1.8 dizelkach skrzynia wyje leciutko podczas przyspieszania na 2,3 biegu??? Wymieniłem swoją skrzynkę na używkę i nie wiem teraz czy napęd wyje bo mam skrzynkę z minimalnie innym przełożeniem, czy to po prostu łożyska w tej używce zaczynają się sypać. Na biegu jałowym jest ok zupełnie.
Olej jest okej.
  
 
Któryś wałek. Jeśli robi to tylko na 2 i 3 biegu, to ułożyskowanie tego wałka. Prawdopodobnie głównego.
  
 
Dzięki. Czyli oddaje skrzynkę i montuję kolejną chyba
  
 
Jeśli rzeczywiście robi to wyłącznie na dwójce i trójce, to tak.
  
 
U mnie z 1 na 2 szarpie dziwnie :F
  
 
Odkopię wątek żeby nie załkadac drugiego...
Skrzynia w moim Esie została dzisiaj oficjalnie zajechana :/
Wszystko było OK (no, wyła sobie delikatnie na 5 biegu), aż nagle rozryczała się jak szalona, nawet na luzie Doczołgałem się ledwo do domu na 5 biegu, gdyż tylko na nim jakoś chciało jechać. 2 razy tak mi zblokowało skrzynię że auto samo zahamowało lub jak kto woli.... staneło dęba - dostłownie
Nie wnikam już co było przyczynąm, ale pewnie brak oleju

Kasiorki teraz na drugą nie mam ale...
Czy MTX75 z RS'a podejdzie ?
Wyczytałem że z Diesel'a do RS'a wkładali, ale niestety nic nie ma o sytuacji w drugą stronę :/
Pytam bo leży mi skrzynia z RQB i chętnie bym ją zaadoptował na jakiś czas.

Z niecierpliwościa czekam na Wasze sugestie.

Pozdro
  
 
oczywiście że podejdzie. Dieslowy mtx ma inne przełożenia ale spokojnie da radę.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Tak sądziłem, czyli nie jest źle ;]
Wybierak też przekładać czy Diesel'owski może zostać ?
I jak ze sprzęgłem ?
  
 
dieslowski jest podobno taki sam.
Sprzęgło to ja nie wiem. CKsrv coś powinien wiedzieć. Wiem jedno, jest droższe niż w zwykłym escorcie

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
5 godzin walki i niestety skrzynia dalej w aucie :/
Wydarłem półośki, rozrusznik, obudowę filtra powietrza wraz z dolotem i nawet wentylator chłodnicy żeby mieć więcej miejsca i d...
Wszystkie śrubu łączące silnik ze skrzynią odkręcone.
Przednia łapa skrzyni także, niestety problem mam z tylną łapą (tą przykręconą do sanek oraz budy auta). Za diabli nie chce się odkręcić nakrętka od gumowej poduszki (jest idealnie pod serwem, bardzo utrudniony dostęp).
Fotka zapozyczona z Allegro:


A skrzynia z całą łapą nie chce mi wyjść :/

Co robić ?
  
 
Nie mam pojęcia jak ci pomóc, jak wyciągałem to z sankami i z silnikiem.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
A próbowałeś dolac oleju? Mi raz brakło oleju, tylko, że ja przejechałem jakies 100m jak zaczeła zgrzytac jak szalona. Zalałem olejem i cisza.
  
 
Cytat:
2010-10-15 06:48:57, Kleszczak pisze:
Nie mam pojęcia jak ci pomóc, jak wyciągałem to z sankami i z silnikiem.


Z sankami i silnikiem też wyciągałem, ale tym razem interesuje mnie sama skrzynia

Cytat:
2010-10-15 07:27:17, mefis22 pisze:
A próbowałeś dolac oleju? Mi raz brakło oleju, tylko, że ja przejechałem jakies 100m jak zaczeła zgrzytac jak szalona. Zalałem olejem i cisza.



Ja przejechałem jakieś 40km Także dolewanie oleju sobie daruję


Skrzynię już odkręciłem ze wszystkiego co możliwe ale za żadne skarby nie chce mi zejść :/




Jak widać na zdjęciach skrzynia już odeszła od silnika, ale mam uczucie że jakoś się zablokowała w środku, jakby wałek nie chciał wyjść ze sprzęgła :/ Siłowałem się z tym ponad godzine i nic

Jak silnik opuszczę w dół to nie mogę ruszyć skrzynią, jak uniosę go do góry to mam jakieś pole manewru ale i tak nie chce zejść :/

W książce wyczytałem że ma być "wbity" 4 bieg, ja niestety tego wcześniej nie zrobiłem - może to jest przyczyną ?

PS. Robię to sam i w dodatku bez kanału więc mi baardzo ciężko :/

[ wiadomość edytowana przez: czyczu dnia 2010-10-15 15:21:54 ]
  
 
UP
Panowie chciałbym jutro to skończyć bo idzie zima a auto stoi pod chmurką :/ Jak zacznie padać deszcz lub śnieg to będę miał pozamiatane :/
  
 
Sparwdz czy odkreciles wszystkie sruby,bo jesli tak to powinna wyjsc bez problemu...
Ja wyciagalem swoja bez wbitego biegu i nie bylo zadnych problemow,jedynie sciagalem zwrotnice z swozni zeby wyciagnac poloski i nie rozbierac zbyt wiele...
  
 
Skrzynia zdjęta
Zaklinowała się srubami od łapy o sanki, dlatego tak trzymało
Oleju w skrzyni było może ze 100ml więc się nie dziwię że się zatarła
  
 
Mały UP

Ktoś wie jak wyciągnąć "wybierak łożyska oporowego" z obudowy skrzyni ?





Mam problem także z wyciągnięciem czujnika wstecznego biegu, odkręciłem dwie śrubki ale nie chce wyjść :/ Wciskam różne biegi to troszkę wychodzi, ale niestety dalej coś go trzyma w środku, nie chcę "drzeć" na siłę żeby go nie połamać bądź urwać :/





Jakaś rada ?