Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2012-12-19 13:48:08
1. Który krzyżak ? Ten w kabinie czy przy przekłądni ? 2. Jak "był smarowany" ? Smar nie ma szans dostać się do miseczek bez demontażu krzyżaka. 3. "Smarowanie" (WD-40 itp) pomaga na chwilę. Wymiana pomaga na długo. 4. Wyjmij krzyżak i sprawdź go organoleptycznie... i wymień. Pozdro. |
bolass szczecinek | 2012-12-19 20:59:04
Jakiś czas temu około 3 miesiące był wymieniany krzyżak, ostatnio przy wymianie płynu we wspomaganiu, profilaktycznie został popryskany krzyżak wd-40. Ten przy przekładni. [ wiadomość edytowana przez: bolass dnia 2012-12-19 21:37:04 ] |
bolass szczecinek | 2012-12-19 22:47:10
Zauważyłem, że przy pompie jest taki wkręcany element (chyba zawór) i jeden z krócców jest ułamany, ale nie leci z niego płyn, pytanie,czy ma to jakieś znaczenie do prawidłowej pracy pompy ? Link do zdjęcia o który element chodzi (zaznaczony czerwoną strzałką) http://img521.imageshack.us/img521/6615/pompag.jpg |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2012-12-20 00:08:07 Ten element nie ma najmniejszego wpływu na pracę układu wspomagania. To zaworek dający dodatkowe powietrze w kolektor w czasie zwiększonego obciążenia pompy. Możesz zaślepić oba wężyki idące do niego i też będzie dobrze, choć silnik będzie deczko przyklękać przy kręceniu kierownicą na jałowym.
Krzyżak wymieniłeś na używkę czy nowy ? I zasadnicze pytanie, masz przekładnię Toyoda czy ZF ? Pozdro. |
bolass szczecinek | 2012-12-20 21:26:32
Krzyżak jest nowy a przekładnia to Toyoda. |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2012-12-21 14:12:21 To moje pomysły się kończą na wymianie przekładni/kompletu naprawczego.
Popatrz na ToyoDIY na przekładnię. Jest do kupienia komplet uszczelnień, ale o ile dobrze pamiętam, zdecydowanie taniej wychodziło kupować każdą uszczelkę osobno. Trochę dłubania po numerkach jest, ale sporo PLNów w kieszeni zostaje. Druga opcja to używka. Zakładam że układ porządnie odpowietrzony i nie jęczy już przy skręcaniu ? Pozdro. |