[MKVII]woda pod dywanikiem od strony pasażera-sposób naprawy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam od lutego mam spory problem z wodą w samochodzie (Escort 97' 1,8 TD Turnier), na początku myślałem,że spowodowane jest to przez jednego magika który montował mi sprzęt audio,ale to nie to... ostatnio wyczaiłem,że woda leci do środka tylko wtedy kiedy pada:/ oraz ustaliłem skąd się bierze w kabinie. Mianowicie w narożniku sciany grodziowej a słupkiem tuż pod deską (tam sięgnąłem ręką-choć troche gimnastyki i rozkręcania mi to zajęło).
Nie wiem czy taki temat już tu jest dlatego proszę o poradę lub o odesłanie mnie do odpowiedniego tematu.
Chciałbym to szybko usunąć bo to trochę uciążliwe,a nie chce by mi podłoga zgniła...

[ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2009-04-29 20:31:13 ]
[ powód edycji: Zmiana tytułu wątku. ]
  
 
Użyj wyszukiwarki,tam wszystko jest!
ps.wymontuj aku i pewnie bedzie EUREKA!


[ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2009-04-25 13:34:56 ]
  
 
Cytat:
2009-04-25 13:33:36, falcon0 pisze:
ps.wymontuj aku i pewnie bedzie EUREKA! [ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2009-04-25 13:34:56 ]



Akumulator jest po prawej.
  
 
Cytat:
2009-04-25 13:56:14, Magik123 pisze:
Akumulator jest po prawej.



czyli po str pasażera

99% to będzie powodem.
  
 
Aj, jakis zadzumiony dzis jestem, czytałem a cały czas myslałem o stronie kierowcy, sory.
  
 
A w temacie jest jak byk napisane,że po stronie pasażera Magik walnij sobie mocną kawkę
  
 
U mnie jest ten sam problem. Powoli z tym walczę i coraz mniej cieknie ale to jeszcze nie to. U mnie wygląda to następująco. Po podniesieniu maski między komorą silnika a szybą jest taka jakby półka. Właśnie tędy przez całą szerokość samochody przebiega jakiś spaw. Było to uszczelnione jakimś kitem i teraz już stracił swoje właściwości. Oczyściłem, zamalowałem i wysmarowałem lepikiem do uszczelniania dachów Później odkręciłem koło, zdjąłem plastikowe nadkole i tam też jest kolejny spaw tylko od spodu do góry. Tutaj ten sam zabieg co wcześniej.... Jednak na tym sie nie skończyło Dalej gdzieś cieknie. Zabezpieczyłem tak samo cały słupek od góry do dołu bo w miejcach gdzie trzymają się zawiasy też nie wyglądało ciekawie. Mam jeszcze jeden pomysł. Jak sprawdze to ewentualnie dam znać.
  
 
spoko dzięki za info. W moim przypadku najtrudniej jest się za to zabrać ale na forum już coś znalazłem odnośnie samodzielnej naprawy tego problemu więc tylko wystarczy rozkręcić zdiagnozować i do dzieła. oczywiście jeśli ktoś jeszcze ma jakieś koncepcje to proszę o podpowiedź. Jeszcze jedno, jestem ciekaw, bo w linku zamieszczonym tutaj( http://www.fordescort.org/content/view/117/45/ ) jest elegancko pokazane co i jak, ale nie wiem czy pokazowy Essi ma klime Bo u mnie jest... czy przy rozkręcaniu by dojść całkowicie do półki nie będzie jakiegoś zonka w związku z klimą
  
 
będzie zonk, ale nie do końca, bo w związku z tym, że masz klimę, wentylator jest w zupełnie innym miejscu, a pod tą puszką, którą masz w podszybiu nie powinno być rdzy. wyjmij aku i się rozejrzyj.

u mnie z klimą była tylko pod aku. jedna, ale za to konkretna
  
 
i co rozwiazałes swój problem a masz mokra podsufitke
  
 
problem będę starał rozwiązać w weekend... a co do podsufitki to jest suchutka. Wczoraj rozkręcałem akumulator i faktycznie jest przerdzewiała podłoga, więc trzeba będzie się za to zabrać... Tylko czy oby to na pewno będzie jedyny powód??
  
 
problem będę starał rozwiązać w weekend... a co do podsufitki to jest suchutka. Wczoraj rozkręcałem akumulator i faktycznie jest przerdzewiała podłoga, więc trzeba będzie się za to zabrać... Tylko czy oby to na pewno będzie jedyny powód??
  
 
od tego zacznej, a co będzie potem to ise okaże.
  
 
no to myślę, że problem wody rozwiązany, aczkolwiek będzie mi z tym trzeba poczekać albo do pierwszego deszczu lub do wizyty na myjni. Jak zacząłem czyścić szczotą drucianą tak mi coraz większa dziura zaczęła się pojawiać moim oczom (po całej długości, tak jak bateria stała), stosowałem się do porad "ElPaul", który to na tym zacnym forum zamieścił sposób uporania się z tym problemem. I teraz wystarczy tylko czekać aż wyschnie wszystko do końca i obserwować czy woda dostaje się dalej do środka czy już nie. Oby to było to i byleby ta podłoga pod aku była tylko główną przyczyną lania się wody do środka...
Dalszy ciąg zrelacjonuje jak popada albo umyje samochód, czy nadal się leje do samochodu czy nie
  
 
odświeżę temat

mam taki sam problem, pod dywanikiem pasażera zaczęło się robić mokro, wcześniej myślałem że woda pojawiła się po wjechaniu w kałużę, natomiast podczas ostatnich opadów deszczu znów woda się pojawiła. Sprawdzałem półkę akumulatora i nie ma tam rudy albo żadnej dziury, zdjąłem część tapicerki z podłogi i na około jest suchutko, mokro natomiast jest w miejscu gdzie pasażer trzyma nogi. Jakiś pomysł?

zdjęcie zapożyczone, mniej więcej w tym miejscu jest mokro

  
 
1.Przelotka wiązki kablowej pęknięta
2.Szyber-spadła rurka
3.Puszcza uszczelka szyby (czyli klejenie)
4.Rdza przedniego słupka (często pod uszczelką)
5.Woda w komorze silnika-przy wentylatorze nagrzewnicy.
6.Zaślepka w przednim słupku.
7.Uszczelka drzwi, zwłaszcza na połączeniu na dole.
Polej wodą najpierw od dołu, pożniej coraz wyżej i zobaczysz co się dzieje. Wcześniej zdejmij osłonę wewnętrzną słupka (na jeden wkręt). Jeśli nie będzie leciało, to sprawdzić pkt.1 i 5.

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2009-10-16 15:38:30 ]
  
 
8. Pod dywanikiem masz zaślepkę w podłodze - coś na wzór zaokrąglonego prostokąta. Może wypadła - jak wyciągniesz dywanik z pod listwy przy drzwiach to powinieneś dojść.

Jak uda mi się wrzucić zdjęcie to mniej więcej pokażę gdzie powinna być. Podeślij mi na priv emaila to wyślę, bo w ten sposób mogę.
  
 
dodam, e grubość duwanu z wygłuszeniem w tym miejscu to conajmniej 5cm ( w tym też jest...więc żeby było mokro na samej górze, to musiałoby od spodu ostro zasysać...
  
 
Miałem podobny problem tytko od strony kierowcy. Po naprawie blacharskiej błotnika okazało się, że woda wchodziła przez uszczelnienie wiązki przewodów w drzwiach, zakleiłem silikonem i po sprawie. 4 razy jechałem do blacharza i tego nie wyczaił.
  
 
stawiam ze bedzie standard czyli leci pod aku