Kontrolka check Toyota Corolla e12 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Jestem posiadaczem Toyoty Corolli 2.0 D4d, R. 2002
Problem polega na zapalającej się kontrolce check. W trakcie jazdy ogólnie nic nie dolega, ale jak trzeba zredukować i samochód wchodzi na niskie obroty to właśnie się zapala, traci moc, nie reaguje na pedal gazu. Zauważyłem też że zapala się jak jadę po nie równym terenie, a zwłaszcza po dziurach. Wtedy gwarantowana kontrolka podczas jechania po dziurach.
Wymieniłem filtry oleju i paliwa. Wyczyściłem czujnik egr, wymieniona pompa wtryskowa na nową. Na diagnostyce pokazuje błąd w układzie paliwowym, P1226.
Miał ktoś coś podobnego i wie o co chodzi, bo co mechanik to inna diagnoza.
  
 
Cytat:
2020-04-13 08:59:31, Zigzap91 pisze:
Witam. Jestem posiadaczem Toyoty Corolli 2.0 D4d, R. 2002 Problem polega na zapalającej się kontrolce check. W trakcie jazdy ogólnie nic nie dolega, ale jak trzeba zredukować i samochód wchodzi na niskie obroty to właśnie się zapala, traci moc, nie reaguje na pedal gazu. Zauważyłem też że zapala się jak jadę po nie równym terenie, a zwłaszcza po dziurach. Wtedy gwarantowana kontrolka podczas jechania po dziurach. Wymieniłem filtry oleju i paliwa. Wyczyściłem czujnik egr, wymieniona pompa wtryskowa na nową. Na diagnostyce pokazuje błąd w układzie paliwowym, P1226. Miał ktoś coś podobnego i wie o co chodzi, bo co mechanik to inna diagnoza.


Noo to faktycznie nic mu nie dolega
No tego ci przez telefon nie zdiagnozuje.
  
 
Cytat:
2020-04-14 00:05:04, Bigelektron pisze:
Noo to faktycznie nic mu nie dolega No tego ci przez telefon nie zdiagnozuje.


Przez telefon napewno nie, ale pomocna bylaby jakaś rada. Czytałem dosc dużo na ten temat no i wskazywałoby to na wtryski, albo sondę lambda. Tylko że przez te ograniczenia bardzo ciężko dostać się do jakiegoś mechanika.
  
 
Cytat:
2020-04-14 00:26:29, Zigzap91 pisze:
Przez telefon napewno nie, ale pomocna bylaby jakaś rada. Czytałem dosc dużo na ten temat no i wskazywałoby to na wtryski, albo sondę lambda. Tylko że przez te ograniczenia bardzo ciężko dostać się do jakiegoś mechanika.


Moze byc wiele rzeczy ale napewno nie sonda bo jej niema w dieslu. W tym dieslu.
Jak na dziurach to moze byc problem z instalacja.
Ogolnie trzeba pojezdzic z testerem wiec raczej sam tego nie ogarniesz.