[MKVI] wymiana wachaczy a geometria

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich mój problem pojawił sie po wymianie wachaczy (niestety nie orginalne) auto zaczeło ściągac w lewo tak jak by dostaL silnego podmuchu bocznego chwile jedzie jak sie należy a nastepnie odbija do srodka drogi nie wspominajac o ciagłej walce z kierownica .Moje pytanie brzmi czy po wymianie wachaczy moze byc inna zbieznosc auto nie jest bite rocznik93 . dzieki z gory i pozdro wszystkim


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2010-12-10 18:24:10 ]
[ powód edycji: literówki=poprawa ]
  
 
Miała prawo zmienić się geometria a co za tym idzie zbieżność jeżeli wahacz miał nawet minimalnie inne rozmiary. Pamiętaj o tym że w escorcie nie masz regulowanej geometrii (choć są na to patenty) Moja rada - jedź na sprawdzenie zbieżności

[ wiadomość edytowana przez: lipek88 dnia 2010-12-10 09:50:40 ]
  
 
1. Jeśli dobrze wszystko zmontujesz, to geometria powinna być oki. Przeca regulacja jest tylko na drążku...
2. Pytanie, czy np stare wahacze nie były pokrzywione...?
3. I czy sworznie miałęś nowe?
4. Jakiej firmy wahacze i czy miałeś problemy z wymianą?
  
 
Cytat:
2010-12-10 09:51:14, surec pisze:
1. Jeśli dobrze wszystko zmontujesz, to geometria powinna być oki. Przeca regulacja jest tylko na drążku... 2. Pytanie, czy np stare wahacze nie były pokrzywione...? 3. I czy sworznie miałęś nowe? 4. Jakiej firmy wahacze i czy miałeś problemy z wymianą?


stare nie byly pokrzywione, sworznie i tuleje nowe, wymiana zaden problem jak by z tamtad byly .Firmy nie pamietam to potem napisze . Czytalem ze nie orginalne tuleje gumowe daja popalic ze sa za twarde lub za miekkie zauwazelem jeszcze ze nie mam oleju w wspomaganiu ale to juz całkiem inna historia
marka to MAXGEAR i tylko nr czesci

[ wiadomość edytowana przez: thomas80 dnia 2010-12-10 18:07:44 ]