Toyota avensis 2004r. swiece zarowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
posiadam toyote avensis 2004r.
bylem na komputerze w plocku i powiedziali mi ze mam wymienic swiece zarowe bo swieci mi sie trc VSC off i ikonka silnika
i tutaj moje pytanie...
jakiej firmy powinienem kupic swiece
ngk bosh czy jeszcze cos innego bedzie lepsze?
  
 
Cytat:
2009-01-03 15:33:09, vivell pisze:
witam posiadam toyote avensis 2004r. bylem na komputerze w plocku i powiedziali mi ze mam wymienic swiece zarowe bo swieci mi sie trc VSC off i ikonka silnika i tutaj moje pytanie... jakiej firmy powinienem kupic swiece ngk bosh czy jeszcze cos innego bedzie lepsze?

Oryginaly do 1 cd kosztuja w serwisie 470 zl to cobys jeszcze chcial innego zakladac??
Powinni jeszcze zrobic reprogramacje chyba ze juz masz najnowsza wersje programu.
  
 
Witajcie,

co daje ta reprogramacja ?
Jaki masz przebieg w autku i jakie miałeś objawy, problem z odpalaniem ?

dziękuję
  
 
Cytat:
2010-01-22 07:30:02, zby_121 pisze:
Witajcie, co daje ta reprogramacja ? Jaki masz przebieg w autku i jakie miałeś objawy, problem z odpalaniem ? dziękuję


W przypadku silnika 1CD nie daje niczego co mozna jakos zauwazalnie odczuc.W swoim silniku bym sobie jej nie zrobil.
W silnikach 1AD,2AD daje duzo na korzysc odpalania i zuzycia oleju.
  
 
Cytat:
2010-01-22 07:30:02, zby_121 pisze:
Witajcie, co daje ta reprogramacja ? Jaki masz przebieg w autku i jakie miałeś objawy, problem z odpalaniem ? dziękuję


a kto to wie przeć to producent programuje,może coś działa ale to tylko ty wyczujesz jak ci zrobią,albo nie ,a świece to bym polecał tylko oryginał, bo musisz mieć wielkiego pecha że się spierniczyły,rzadko się psują ,a jeśli ktoś ma problem z świecami to na pewno ma problem z odpaleniem ,bo świece mogą tylko nie grzać i nic więcej.pozdro.
  
 
Witaj Bigelektronie,

powiedz proszę opierając się na Twoim doswiadczeniu, jaka jest zywotnośc takich swiec ?
Mam teraz też bardzo mieszane uczucia, co do takiej reprogramacji, czy ona faktycznie nie przyniesie więcej problemów niż pozytku ?
Co sądzisz ?
Jak długo wytrzymują pompy wtryskowe w tych silnikach ?
Może to właśnie jest pompa ?


dziękuję i pozdrawiam
  
 
Cytat:
2010-01-26 09:33:05, zby_121 pisze:
Witaj Bigelektronie, powiedz proszę opierając się na Twoim doswiadczeniu, jaka jest zywotnośc takich swiec ? Mam teraz też bardzo mieszane uczucia, co do takiej reprogramacji, czy ona faktycznie nie przyniesie więcej problemów niż pozytku ? Co sądzisz ? Jak długo wytrzymują pompy wtryskowe w tych silnikach ? Może to właśnie jest pompa ? dziękuję i pozdrawiam


Na zapalanie ma wplyw paliwo, rozrusznik ,akumulator, wtryski ,swiece zarowe ,Jaki ma sens rozwazanie ile co wytrzymuje?
Trzeba poprostu wszystko sprawdzic i wymienic to co jest zepsute.
Zywotnosc swiec zalezy od Warunkow pracy,krotkie trasy lejace wtryski zmniejszaja zywotnosc.Co z tego ze jedne wytrzymuja 60 tys a inne 200 tys,takie informacje statystyczne nic nie daja.
Reprogramacja niema wplywu na zapalanie w tym silniku.
  
 
Witaj,

rozmawiałem z różnymi moimi znajomymi, któryz jeżdżą corollami, avensisami D4D i każdy jak jeden mąż, niezależnie od przebiegu samochodu i sprawności wszystkich elementów ma problemy z zapalaniem. Natomiast znajomi, którzy jeżdżą VW, opel, Audi i inne, ktore mają po 10 lat i więcej nie mają najmniejszych problemów z zapalaniem, przecież -19 to żaden mróz. Ja też to mogę potwierdzić, bo mam golfa III 1,9 TD 75 koni z przebiegiem 270.000 km, gdzie nigdy nie były wymieniane wtryski, tylko raz 1 swieca zarowa i nie mam najmniejszych problemów z zapalaniem, nawet przy temp. - 38 stopni.Świece wymieniałem samemu, filtr paliwa w 3 minuty. Szczerze mówiąc coraz bardziej jestem rozczarowany Toyotą, tak jak i inni znajomi, którzy bedą zmieniać na inną markę. Chyba już najwyzszy czas na powrót do VW lub Audi, które pewnie i tez sie psują, ale ceny częsci są normalne i wszędzie dostępne.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2010-01-27 09:17:05, zby_121 pisze:
Witaj, rozmawiałem z różnymi moimi znajomymi, któryz jeżdżą corollami, avensisami D4D i każdy jak jeden mąż, niezależnie od przebiegu samochodu i sprawności wszystkich elementów ma problemy z zapalaniem. Natomiast znajomi, którzy jeżdżą VW, opel, Audi i inne, ktore mają po 10 lat i więcej nie mają najmniejszych problemów z zapalaniem, przecież -19 to żaden mróz. Ja też to mogę potwierdzić, bo mam golfa III 1,9 TD 75 koni z przebiegiem 270.000 km, gdzie nigdy nie były wymieniane wtryski, tylko raz 1 swieca zarowa i nie mam najmniejszych problemów z zapalaniem, nawet przy temp. - 38 stopni.Świece wymieniałem samemu, filtr paliwa w 3 minuty. Szczerze mówiąc coraz bardziej jestem rozczarowany Toyotą, tak jak i inni znajomi, którzy bedą zmieniać na inną markę. Chyba już najwyzszy czas na powrót do VW lub Audi, które pewnie i tez sie psują, ale ceny częsci są normalne i wszędzie dostępne. pozdrawiam


To oczywiste ze stare auta zapalaja bez problemow,a nowe zwlaszcza diesle przewaznie nie.Jak sam zauwazyles twoj golf z 1.9 mial 75 koni a nowe maja 130.
Bardziej precyzyjny uklad paliwowy jest niestety bardziej wrazliwy na liche paliwo.
Moj Escort 97 r po 400 tys zapala jak Rudy 102 troche pokrecisz troche poprycha i odpala.Nowy Focus coprawda odpala od strzalu,ale dzisiaj w nocy bylo ponizej -20 wiec rano pochodzil chwile i zdechl ,zaklajstrowal sie parafina i amen,musialem poczekac az webasto dogrzeje i podgrzewacze podgrzeja paliwo zanim znowu odpalilem i moglem jechac.
Co do Toyoty to fakt ze teraz masa nie odpala, ale sa i tacy szczesliwcy ktorzy zatankowali przez przypadek zimowe paliwo i zapalaja nawet przy 2 spalonych swiecach zarowych.
  
 
Cytat:
2010-01-27 21:11:37, Bigelektron pisze:
...Escort(...)Nowy Focus ...


A dałbym sobie rękę uciąć, że Bigelektron jeździ Toyotą. I co? I teraz bym ... nie miał ręki
  
 
Cytat:
2010-01-27 09:17:05, zby_121 pisze:
Chyba już najwyzszy czas na powrót do VW lub Audi, które pewnie i tez sie psują, ale ceny częsci są normalne i wszędzie dostępne. pozdrawiam



Jak kupisz nowe A4, czy A6 zobaczysz ceny częsci i serwisu..
Wiem ile kosztuje serwis A6 i A4 z nowymi TDI.....

  
 
Witajcie,

chyba też jestem tym szczęśliwcem, bo... autko odpalało po 15 sek kręcenia i zapalało a nie miało prawa, bo... były spalone 3 świece a czwarta grzała na pół gwizdka. Teraz nie to autko, pali na dotyk przy minus 17 i pali mało. Znów jestem szczęśliwym człowiekiem. Toyota górą.

Lejcie dobre paliwo, antyżel, wymieńcie filtry paliwa i sprawdźcie świece żarowe, bo to najczęstsze przyczyny problemów z odpalaniem.
pozdrawiam wszystkich i głowa do góry
  
 
Cytat:
2010-01-28 15:05:06, zby_121 pisze:
Witajcie, chyba też jestem tym szczęśliwcem, bo... autko odpalało po 15 sek kręcenia i zapalało a nie miało prawa, bo... były spalone 3 świece a czwarta grzała na pół gwizdka. Teraz nie to autko, pali na dotyk przy minus 17 i pali mało. Znów jestem szczęśliwym człowiekiem. Toyota górą. Lejcie dobre paliwo, antyżel, wymieńcie filtry paliwa i sprawdźcie świece żarowe, bo to najczęstsze przyczyny problemów z odpalaniem. pozdrawiam wszystkich i głowa do góry


Znaczy gdybys mnie odwiedzil tydzien temu,zamiast jechac po drodze do serwisu na skraju lasu w miasteczku znanym z piwa to juz dawno samochod by smigal,a ty nie musialbys wysluchiwac bajek o reprogramacji.