Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2010-01-07 13:56:18 te z czarną pokrywą zaworów to już są 1.4. Napewno poznasz po dolocie - 1,4 ma taką rurke idącą po łuku, a 1,6 EFI 8V ma taką dwururkę, która skręca pok kątem prostym nad kolektorem wydechowym.
|
mikekot Ford Escort MKV wrocław | 2010-01-07 14:00:11 dzieki za info, ale chodzi mi dokładnie o 1,6 EFI przed `92 i po `92 jak je rozróżnić i czym się różnią ? a może to był tylko chwyt forda ? |
kryzby Sympatyk FEFK Solec nad Wisła | 2010-01-07 14:03:23 Podaj VIN |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2010-01-07 14:07:04 1,6 EFI po 92r to już były tylko 16V.
w 1992r można jeszcze spotka ostatnie MK V z 1,6 8V, ale to już ostatni rok produkcji tego silnika w escorcie. Poźniej 8V były tylko 1,4 i 1,3 i diesle |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-01-07 14:10:07 |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-01-07 14:16:02 oczywiście były też CVH w mk4 też oraz 1,6 RS też w mk4 |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2010-01-07 14:33:20 Krotko mowiac silnik cvh 1,6 EFI mechanicznie jest taki sam od 90 roku (a moze i 89) do konca ich produkcji w mk V. Po 92 bodajze wrzesien wszedl w produkcje mk VI i tam byl 1,6 ale juz 16V. Stad wlasnie mozesz sie zastanawiac wzgledem innych czesci - w 92 roku byly oba silniki produkowane jeden do wrzesnia drugi od wrzesnia. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-01-07 14:36:43 a blok z bebechami 8Vi 16V są takie same? |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2010-01-07 14:39:10
Raczej nie ,ale nie wiem - zetec czy zeta to byly calkim nowe konstrukcje. Mozna by spojzec po skoku tloka - jak sa rozne w 16v i 8V to duze prawdopodobienstwo ze sa inne tak jak przypuszczam. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-01-07 14:47:58
co nie oznacza, że sondy nie są zamienne, może tylko np firma się zmieniła, albo kolor kabla, albo sam numer... |
rafal_13 Sympatyk FEFK Rzeszów | 2010-01-07 14:49:13 a może masz na myśli różnice pomiędzy silnikami 1,6 8V efi i 1,6 8V z gaźnikiem, tylko nie jestem pewien czy było mkV z 1,6 na gaźniku |
mikekot Ford Escort MKV wrocław | 2010-01-07 14:55:27 chyba nie było, wposcie niżej wkleiłem opis ze stronki,
podobna sytuacja jest z paskiem rozrządu wg. Intercarsu po 1/`92 pasek jest inny, szerszy o ok 2mm i trzy razy droższy |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-01-07 15:08:43 no zawsze jakieś róźnice są, stąd VIN potrzebny.
Wiem, że CVH do 03.1991 miał inny czujnik temp na wskaźnik, inne łożysko sprzęgła, inne kolory niektórych plastików... Ale pytasz o jakąś część konretnie, czy tak w ogóle? |
black_time Escort Łódź | 2010-01-07 16:29:26 Czy wy czytacie co kolega napisał.Już druga osoba wspomina o numerze VIN,a kolega wyraźnie napisał,że ktoś robił swap silnika i nie wie co tam siedzi,więc po co wam ten VIN?
|
mikekot Ford Escort MKV wrocław | 2010-01-07 18:11:13 tak ogólnie sie pytam na przyszłość pozatym chciałem sobie lambde wymienic i tak mi wyszło z tym silnikiem
VIN w moim przypadku nic nie da |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-01-07 21:39:28
Silnik też ma swój numer, który powtarza się w numerze VIN. A swoja drogą, skoro nie wiadomo co siedzi, to samo info o różnych zmianach w silnikach też niewiele pomoże... |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2010-01-08 14:50:28 blok w 16vi 8v jest całkowicie inny
pasek rozrządu zmieniał się w cvh 04/1992 - ale napinacz i pompa wody już się nie zmieniła reszta to różnice nieistotne, sondy od 1,6cvh efi będą takie same niezależnie od roku produkji i w tym przypadku nie sugerowałbym się tym co pisze producent sondy w katalogu zresztą do większości fordów można założyć jeden i ten sam model sondy uniwersalnej |
mikekot Ford Escort MKV wrocław | 2010-01-08 16:02:54 dzięki o to mi chodziło
do zamknięcia |